דרוש מידע קורסי האפיה האינטרנטים של רבקה טוטיאשוילי

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם מישהי למדה או מכירה
אשמח לקבל פרטים איך זה
(ביקורת רק באישי)
תודה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תלוי לאיזו רמה את שואפת להגיע עם הקורס
לי יש אותו ויש שם דברים שציפיתי שם לרמה קצת יותר גבוהה
כמו בנושא השמרים
אבל אני לא יודעת מה מלמדים במקומות אחרים
כי לי הבטיחו בקורס שאחרי הקורס אני כבר ממש אצא קונדיטורית
וזה כמובן תלוי גם מה הרמה שלך כיום
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
האם יש כאן מישהו שעבר את הקורס איך לעשות כסף כקונדיטורית מהבית מרבקה טוטיאשוילי?
ויכול לתת מידע איך זה?

תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני ברשימת התפוצה שלה רק בשביל ההנאה מהקופירייטינג, מהמיתוג, מיכולת השכנוע האינסופית. :) קורס מכירות בפני עצמו :)
האם הכוונה לקורס איך לעשות כסף כקונדיטורית מהבית או בכלליות לדרך שיווק של הקורסים שלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
האם הכוונה לקורס איך לעשות כסף כקונדיטורית מהבית או בכלליות לדרך שיווק של הקורסים שלה?
הכוונה לדרך שהיא משווקת. כמובן. לאיך שהיא כותבת על כמה שהיא מרוויחה וממתגת את עצמה כיוקרתית מאד. (למרות שלא ראיתי משהו יוצא דופן באופן מיוחד בעוגות שלה, כמו כל קונדיטורית).
מניחה שזה מה שהיא מלמדת ב"כיצד לעשות כסף"- איך לשווק בדומה לה.
כדאי לך לעשות קודם כל חשיבה אם שיווק אגרסיבי ומשמעותי מתאים לאופי שלך. יש מספיק נשים שיעדיפו לעבוד ב20 ש"ח לשעה ולא לשווק את עצמן ככה. אבל מי שזה מתאים לה- לשמוע על הדרך לשווק את עצמה ולהפוך למוכרת (בשווא ובחולם)- שתעשה את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש עוד קורס דיגיטלי שנקרא מתוק מהלב מישהי ניסתה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הכוונה לדרך שהיא משווקת. כמובן. לאיך שהיא כותבת על כמה שהיא מרוויחה וממתגת את עצמה כיוקרתית מאד. (למרות שלא ראיתי משהו יוצא דופן באופן מיוחד בעוגות שלה, כמו כל קונדיטורית).
מניחה שזה מה שהיא מלמדת ב"כיצד לעשות כסף"- איך לשווק בדומה לה.
כדאי לך לעשות קודם כל חשיבה אם שיווק אגרסיבי ומשמעותי מתאים לאופי שלך. יש מספיק נשים שיעדיפו לעבוד ב20 ש"ח לשעה ולא לשווק את עצמן ככה. אבל מי שזה מתאים לה- לשמוע על הדרך לשווק את עצמה ולהפוך למוכרת (בשווא ובחולם)- שתעשה את זה.

זה בדיוק מה שהתכוונתי !
שלדעתי יש בקורס הרבה שואו
ובשביל איך שהיא משווקת את הקורס כמו דן גורמה ועוד מקומות ברמה ציפיתי ליותר ברמה של התכנים
אולי מישהי עשתה פה קורסים אחרים ויכולה להחכים אותי עם איזה חומר היא יצאה
והאם זה באמת הוביל אותה לרמה של קונדיטורית
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זה בדיוק מה שהתכוונתי !
שלדעתי יש בקורס הרבה שואו
ובשביל איך שהיא משווקת את הקורס כמו דן גורמה ועוד מקומות ברמה ציפיתי ליותר ברמה של התכנים
אולי מישהי עשתה פה קורסים אחרים ויכולה להחכים אותי עם איזה חומר היא יצאה
והאם זה באמת הוביל אותה לרמה של קונדיטורית
למה לא הקמפוס הקולינרי או דן גורמה באמת? למה סדנה אינטרנטית?
(על שניהם שמעתי דברים טובים מאד.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בסדנא איטרנטית הרבה הרבה יותר נוח
אבל מבחינת למידה זה פחות משמעותי.
לדעתי, אם רוצים באמת להתמקצע, כדאי לקחת את שניהם. הסדנה האינטרנטית נוחה יותר לתרגולים. והיא לא כל כך יקרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אבל מבחינת למידה זה פחות משמעותי.
לדעתי, אם רוצים באמת להתמקצע, כדאי לקחת את שניהם. הסדנה האינטרנטית נוחה יותר לתרגולים. והיא לא כל כך יקרה.
האם לדן גורמה או הקמפוס יש סדנאות איטרנטיות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני ברשימת התפוצה שלה רק בשביל ההנאה מהקופירייטינג, מהמיתוג, מיכולת השכנוע האינסופית. :) קורס מכירות בפני עצמו :)
בדיוק בגלל הסיבה הזו הוצאתי את עצמי מרשימת התפוצה.
לא יודעת למה, אבל אותי זה דוחה. כל התשבחות והנפלאות והאין כמוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בדיוק בגלל הסיבה הזו הוצאתי את עצמי מרשימת התפוצה.
לא יודעת למה, אבל אותי זה דוחה. כל התשבחות והנפלאות והאין כמוני.
זו צורה למכור מותג מאפס. היא הקימה אותו בשנים האחרונות, אולי לפני שנתיים וכבר שמעו עליו כל כך הרבה, ונחשפו. זו דרך לגיטמית לגמרי. בלי זה היא לא הייתה מוכרת ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לי אישית קשה לצאת עם קטנים בבית לדן גורמה וגם שזה 15,000 שקל ולא 2000
שקל !
וגם שם אם תסתכלי על התוכניה אני לא יודעת כמה זמן מקדישים לכל נושא!
השאלה אם בסוף את לא נשארת עם מתכונים ואז זה כמו סדנא!
זה לא כמו שאת עושה ממש לימודי קונדטוריה מקיפים עם סטאז' והכל
אז אולי לנשים כמוני עדיף להעשיר את עצמי בסדנאות לפי הנושאים
העדכניים של אותה תקופה (כי זה דבר משתנה כל הזמן, גם מי שלמדה קונטוריה במכללה
תמיד צריכה להשתלם)וחייב להתאמן כל הזמן בבית שזה עיקר ההצלחה לדעתי!
יש קונדיטורים גדולים שבחיים לא למדו לימודים מסודרים ובכל אופן מצליחים
כמו קרין גורן כי הם תמיד מתקדמים ומתחדשים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בתכל'ס מישהי עברה את הקורס העיסקי שלה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני גם מחפשת מידע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה