דרוש מידע קורס של הרב גולדווסר- רטוריקה לחיים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
האם חלק מהקורס הוא עזרה בבניית תוכן החומר הנמסר?
ז''א מאיפה לקחת חומר
דהיינו האם צריך לההיפך לידען עולמי כדי להתחיל לדרוש ברהיטות
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
כבוגר קורס, אנסה להסביר: ניתן לקחת כל ידיעה סתמית בעולם ולהפוך אותה לרעיון אדיר
שמשאיר אנשים אם פיות פעורים, וזה הקונץ המרכזי,
איסוף חומר / תוכן הוא מהדברים הקלים היום, הקטע הוא להגיש את זה מפתיע,
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מי עוד ממליץ?
האם כל אלה שלמדו את זה משתמשים עם זה היום או שהם רק נהיו יותר חכמים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
עברתי את הקורס מס' 9 (קראו לזה אז 'איך לדבר לשכנע ולרתק')
אני חושב שחובה להקשיב לשיעורים ולתת הרצאות בשלוחה כל שבוע, אחרת, כבר באמצע הקורס אפשר להרגיש בזבוז זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
עברתי את הקורס מס' 9 (קראו לזה אז 'איך לדבר לשכנע ולרתק')
אני חושב שחובה להקשיב לשיעורים ולתת הרצאות בשלוחה כל שבוע, אחרת, כבר באמצע הקורס אפשר להרגיש בזבוז זמן.
תודה
ואנשים מצליחים לעשות את זה או שזה מטלה קשה מידי?
האם מישהו מאזין לך ומשפר אותך? או שזה תרגול עצמאי?

תודה על המענה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מי עוד ממליץ?
האם כל אלה שלמדו את זה משתמשים עם זה היום או שהם רק נהיו יותר חכמים?
מה אתה מתכוון 'משתמשים'? אתה מתכוון למתפרנסים?
ברור שהמשכורות של כולם עלו בעקבות כך!
האם כולם הפכו למרצים שתפוסים לילה לילה? ברור שלא. רוב האנשים רכשו את הקורס כדי להתייעל ולא כדי להיות מרצה מבוקש.
אבל כולם כולל כולם נהפכו ל'מרצים מזדמנים' כמו שבע ברכות וכינוסים בקהילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תודה
ואנשים מצליחים לעשות את זה או שזה מטלה קשה מידי?
האם מישהו מאזין לך ומשפר אותך? או שזה תרגול עצמאי?

תודה על המענה
1. השתתפות בקרוס והשארת הודעות: 99% מהנרשמים בקורס בו השתתפתי השאירו לפחות הרצאה אחת בשבוע,
2. תגובות לחברים ושיפורים: כמעט כולם מאזינים לכלל ההודעות לפחות בתקופה הראשונה של הקורס, אח"כ זה יורד ל70% אבל זה לא מוריד כלל מרמת השיפור הקבוצתי.
עיקר הקורס הוא התרגול וההאזנה הקבוצתית,
3. - ובנוסף באופן קבוע יש צוות של 6 (!) אנשי מקצוע שמאזינים לכלל ההודעות ומשפרים אותך ברמה גבוהה!
- מומלץ מאוד ובפרט למי שלא בעל רכב, לרכוש אוזניות איכותיות ללא זה, ההשתתפות יורדת באופן דרסטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה אתה מתכוון 'משתמשים'? אתה מתכוון למתפרנסים?
ברור שהמשכורות של כולם עלו בעקבות כך!
האם כולם הפכו למרצים שתפוסים לילה לילה? ברור שלא. רוב האנשים רכשו את הקורס כדי להתייעל ולא כדי להיות מרצה מבוקש.
אבל כולם כולל כולם נהפכו ל'מרצים מזדמנים' כמו שבע ברכות וכינוסים בקהילה
התכוונתי שיש הרבה קורסים שמשווקים לך
ורוב האנשים שיושבים שם לא באמת עוסקים בתחום למרות ששילמו אלפי שקלים
והם מתחבאים מאחורי התירוץ: עשיתי את זה להעצמה אישית...

ולכן שאלתי אם מי שמקשיב לזה מצליח באמת להתקדם למשהו אמיתי ותועלתי או שזה משפר טיפ-טיפה את כשרון הדיבור... ותו לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
התכוונתי שיש הרבה קורסים שמשווקים לך
ורוב האנשים שיושבים שם לא באמת עוסקים בתחום למרות ששילמו אלפי שקלים
והם מתחבאים מאחורי התירוץ: עשיתי את זה להעצמה אישית...

ולכן שאלתי אם מי שמקשיב לזה מצליח באמת להתקדם למשהו אמיתי ותועלתי או שזה משפר טיפ-טיפה את כשרון הדיבור... ותו לא.
תביא דוגמאות
כי קצת קשה שלא להתעסק עם זה, כי זה 'מצוות שאדם דש בעקבו'. בעצם כל אחד הוא מרצה בסעודות שבת, בשמחות, או גבאי שמוכר עליות ונותן מי שברך ו'בעבור שייתן'.
לכן אי אפשר להתחבאות מתחת השולחן ולהחביא באמתחתך 400 כללים איכותיים בסוף הכל מתפרץ החוצה.
בפרט אם עיסוקך הוא דיבור, כלומר מלמד מנהל או מג"ש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לגבי התפרנסות מהתחום:

אם אתה חושב שיש לך חומר ספציפי למכור לעולם ורק חסרה לך הדרך - אז כן, בהחלט יש שם את הדרך כיצד לעשות זאת.

אם אין לך משהו ספציפי, ואתה רק רוצה להיות נואם מבוקש - זה אפשרי, רק שבאופן טבעי זה ייקח הרבה יותר זמן. ולא משנה איזה קורס תיקח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תביא דוגמאות
כי קצת קשה שלא להתעסק עם זה, כי זה 'מצוות שאדם דש בעקבו'. בעצם כל אחד הוא מרצה בסעודות שבת, בשמחות, או גבאי שמוכר עליות ונותן מי שברך ו'בעבור שייתן'.
לכן אי אפשר להתחבאות מתחת השולחן ולהחביא באמתחתך 400 כללים איכותיים בסוף הכל מתפרץ החוצה.
בפרט אם עיסוקך הוא דיבור, כלומר מלמד מנהל או מג"ש.
אתה קשור לקורס?
כי ראיתי באשכול סמוך שאתה יודע את כל הפרטים והנתונים מה הולך להיות וכד'???
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מה המספר להתחבר לקורס? וכל כמה זמן מתחילים קורס חדש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אתה קשור לקורס?
כי ראיתי באשכול סמוך שאתה יודע את כל הפרטים והנתונים מה הולך להיות וכד'???
לא זוכר, בכל אופן אני בוגר הקורס, ואיני קשור להנהלת הקורס.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה