כללי קיוטיז - ה ק מ פ י י ן !

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני שמחה לשתף אתכם
בקמפיין המלא שנעשה למותג בגדי הילדות הונערות - קיוטיז

כמה מילים על הבריף:
המוצר הוא יקר, וצריך לשדר זאת. המחירים לא זולים
הקולקצייה מוזהבת ונוצצת
בניגוד לדעה הרווחת שקיוטיז זה בגדי ילדות, אנחנו רוצים לשדר שזה גם ובעיקר נערות
(הבגדים עד מידה 22!)

כמו"כ, הפרסום מאד מבטא ‫מיקס אנד מאטש‬
‫התאמה אישית‬ , ‫מראה מושלם לפי בחירה
‫הכל במסגרת היוקרה‬

אשמח לשמוע את דעתכם!

המודעה הראשונה היתה כמין טיזר, ( עד שהבגדים נחתו.. :) )
ואח"כ המשכנו באותה השפה.
 

קבצים מצורפים

  • קיוטיז_טיזר_מידע 21-8-13-01.jpg
    KB 791.1 · צפיות: 52
  • קיוטיז_קמפיין_מקומונים-01.jpg
    KB 902.5 · צפיות: 58
  • קיוטיז_קמפיין_מקומונים-02.jpg
    KB 771.6 · צפיות: 42
  • קיוטיז_קמפיין_מקומונים-03.jpg
    KB 827.9 · צפיות: 43
  • קיוטיז_קמפיין_מקומונים-04.jpg
    KB 892.8 · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #2
מהממממם! ממש ממש אהבתי!
(לדעתי, יש עוד מה לשפץ בקומפוזיציה של הבגדים, יש שם הרבה חללים "מתים")
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקסים!

מעביר במדויק את המסר של התאמה אישית...
קולקציה נוצצת ומוזהבת - התמונות מדברות בעד עצמן...
גם הצלחת 'לבגר' קצת את הסגנון כמו שרצית... פחות ילדות, יותר לכיוון הנערות.

יש מה קצת לשפר בביצוע, כדאי לשמור על תחימה ריבועית מדויקת לתמונות.
באחרונה, העלים לא כ"כ מתאימים בעיני... הם מידי טבעיים ליד הסגנון הקצת כבד של הקולקציה

(עוד דבר, בעיני ה'יוקרה' פחות משחק פה... זה קצת כוללני מידי ובעיני הקולקציה הזאת היא סגנון מאופיין ומסוים, חגיגי ומושקע, לא הייתי אומרת יוקרתי. אבל בהחלט סגנון שבא לידי ביטוי בפרסום.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עבודה מאד מרשימה, ממש בא לי לקפוץ לשם לחדש מלאי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
המודעה מיוחדת מאד!
(הבגדים סגנון, יוקרתי חתונתי...)
בעבר היה להם סגנון יותר פיין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המודעה הכוללת מקסימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הפרסומות יפות פי כמה מהבגדים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
קמפיין מושלם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י sarit_f;1073625:
המודעה הראשונה היתה כמין טיזר, ( עד שהבגדים נחתו.. :) )
ואח"כ המשכנו באותה השפה.

פרסומת יפה מאד,
שונה בסגנונה מהמקובל במחוזותינו.

בכל מקרה בכל ההצעות אופנה, הצעות לסגנון לבוש מתאים לעונה וכו' שראיתי עד כה,
תמיד הבגדים היו מונחים בצורת לבישתם, אם לאורך לאורך אם לרוחב לרוחב.

לדעתי זה קצת פחות מוצלח חצאיות שמונחות לרוחב וכד'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עבודה מושלמת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עבודה יפה מאוד, גם ברמת הקונספט וגם ברמת הביצוע.

יצרת כאן בידול שחורג מאוד מהסתמיות המקובלת בפרסום אופנה (בפרט אופנת ילדים) במגזר.
הבגדים כאן תופסים את המקום המרכזי, והצעות ההגשה שלך לאאוטפיטים מתכתבות עם טרנדים נוכחיים, רק שאת מביאה את זה לתוך קמפיין פרסומי וכאן את יוצרת את החידוש.

לא מובן מאליו ש"קיוטיז" נתנו בך אמון ללכת על קמפיין כזה (+ההשקעה בצילום מקצועי של כל פריט בנפרד) ואני חושבת שהם יכולים להיות מאוד מרוצים מהתוצאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יפייפה ממש!

מצטרפת להערה על "השכבת" חלק מפריטי הלבוש וחוסר ההתאמה של העלים, אבל המסר של התאמה אישית - עובר כאן בענק!

נכתב ע"י naamah;1073900:
יצרת כאן בידול שחורג מאוד מהסתמיות המקובלת בפרסום אופנה (בפרט אופנת ילדים) במגזר.

כמעט ואין פרסום בגדי ילדים במגזר שלנו, פה ושם יש הברקה של רייצ'ל, ננוש וכדו', השאר מסתפקים בזמנן הקצוב של הגרפיקאיות במקומונים, אז הסתמיות מובנת מאליה... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י naamah;1073900:
עבודה יפה מאוד, גם ברמת הקונספט וגם ברמת הביצוע.

יצרת כאן בידול שחורג מאוד מהסתמיות המקובלת בפרסום אופנה (בפרט אופנת ילדים) במגזר.
הבגדים כאן תופסים את המקום המרכזי, והצעות ההגשה שלך לאאוטפיטים מתכתבות עם טרנדים נוכחיים, רק שאת מביאה את זה לתוך קמפיין פרסומי וכאן את יוצרת את החידוש.

לא מובן מאליו ש"קיוטיז" נתנו בך אמון ללכת על קמפיין כזה (+ההשקעה בצילום מקצועי של כל פריט בנפרד) ואני חושבת שהם יכולים להיות מאוד מרוצים מהתוצאה.

דווקא אני חושבת שזה דבר שהולך כבר שנתיים לפחות
פירסום של בגדי אופנה (אולי לא לילדים )
אבל הנה פירסום שלי לפני שנתיים בערך
http://www.prog.co.il/album.php?albumid=101&pictureid=9246
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י chavi9;1073658:
מקסים!

מעביר במדויק את המסר של התאמה אישית...
קולקציה נוצצת ומוזהבת - התמונות מדברות בעד עצמן...
גם הצלחת 'לבגר' קצת את הסגנון כמו שרצית... פחות ילדות, יותר לכיוון הנערות.

יש מה קצת לשפר בביצוע, כדאי לשמור על תחימה ריבועית מדויקת לתמונות.
באחרונה, העלים לא כ"כ מתאימים בעיני... הם מידי טבעיים ליד הסגנון הקצת כבד של הקולקציה

(עוד דבר, בעיני ה'יוקרה' פחות משחק פה... זה קצת כוללני מידי ובעיני הקולקציה הזאת היא סגנון מאופיין ומסוים, חגיגי ומושקע, לא הייתי אומרת יוקרתי. אבל בהחלט סגנון שבא לידי ביטוי בפרסום.)

לגבי העלי שלכת,
כאן באנו לתת קונספט יותר חורפי מאשר יוקרתי, הטקסט שלו יהיה שונה, והוא יפורסם בהמשך, אחרי החג..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י sarit_f;1073931:
לגבי העלי שלכת,
כאן באנו לתת קונספט יותר חורפי מאשר יוקרתי, הטקסט שלו יהיה שונה, והוא יפורסם בהמשך, אחרי החג..

הבנתי, גם ראיתי שהדגמים יותר ספורטיביים,
בכל מקרה נראה לי שיתאים יותר לשלב אלמנטים מסוג טיפה אחר... אולי ענף כרות, איזו אבן, קונכיה... דברים יותר כבדים, יותר מובנים ויותר 'מעוצבים'.

(אני לא בטוחה בקטע של לשלב אלמנטים מן הטבע... הייתי נשארת באקססוריז מהסגנון ששמת בקודמים, אבל יותר ספורטייבים. בקודמות גם כששמת אלמנט כמו פרח, נוצת טווס וכו' הם היו מלאכותיים, ותאמו יותר את הסגנון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
רציתם רימון מזהב ???

קבלו !!!!

פשוט ריססנו עליו ספריי וצילמנו :):):)
 

קבצים מצורפים

  • רימון-צרוב.jpg
    KB 92.7 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י itzik aflalo;1075726:
קבלו !!!!

פשוט ריססנו עליו ספריי וצילמנו :):):)
יפה!! אפשר לשאול איך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
קצת משחק בפוטושופ, א רשמתי איך

בל"נ בע"ה בהזדמנות אעלה מדריך

אם זה מעניין מישו .......
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מאד מענין,
מחכים למדריך..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה