קישוט ח. בוטנים

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם אפשר הוראות מפורטות לקישוט הנ''ל?, זה לא עשוי מפסים הלוך ושוב והעברת קיסם אלא ממשהו בסגנון של זיגזג
 

קבצים מצורפים

  • 7708a7960725cb4d06fe657dee04df58.jpg
    KB 155.4 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #2
ניסיתי להבין איך, לא הצלחתי
אבל זה ממש מגרה....!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לדעתי זה עדיין נעשה עם קיסם אבל לא הלוך ושוב אלא בשרטוט חופשי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י eden7115;1495479:
לדעתי זה עדיין נעשה עם קיסם אבל לא הלוך ושוב אלא בשרטוט חופשי...

ממש לא, ראיתי את זה באתר של מרתה
יש שם הסבר מתורגם מגוגל כך שאני לא מבינה בדיוק אפוא פעמיים זיגזג
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
את יכולה לצרף קישור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י eden7115;1495491:
את יכולה לצרף קישור?

לא יודעת למה זה כותב לי כל הזמן שלא נבחר קובץ שגיאת העלאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תעשי "העתק-הדבק" לכתובת האינטרנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
כבר מצאתי.
לפי מה שאני מבינה כתוב שם לצייר עם החמאת בוטנים בצורת זיגזג, אח"כ לעשות עם קיסם גם בצורת זיגזג (כנראה לכיוון ההפוך) ואח"כ לעשות עם קיסם "לולאות" ליצירת המערבולות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י eden7115;1495514:
כבר מצאתי.
לפי מה שאני מבינה כתוב שם לצייר עם החמאת בוטנים בצורת זיגזג, אח"כ לעשות עם קיסם גם בצורת זיגזג (כנראה לכיוון ההפוך) ואח"כ לעשות עם קיסם "לולאות" ליצירת המערבולות.

אני גם חשבתי שאולי מדובר בכאילו פסים לאורך ולרוחב בצורה מזוגזגת ואח''כ בצורה מעגלית, אבל אני לא סגורה ע''ז כי זה קצת נשמע לי מקושקש מדי בשביל מראה כזה, אבל אני בהחלט לא שוללת!
בכל אופן מודה לך מאד !
לפני שאני עושה את זה הייתי פשוט רוצה להיות יותר בטוחה ואם לא, הייתי מעדיפה את השיטה המקובלת ולא סתם לקשקש את העוגה הלא זולה כ''כ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תנסי קודם בפוטושופ - ידני. ואז תגלי לכולנו......
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לדעתי זה קודם כל שימוש בשוקולד חם ונוזלי מאד - מעליו חמאת בוטנים ג"כ חמה ונוזלית תנועות מעגליות בצורת טיפות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י נני5;1495610:
תנסי קודם בפוטושופ - ידני. ואז תגלי לכולנו......

הלואי והייתי יודעת להשתמש בפוטושופ
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לפי מה שהבנתי:
הכל נעשה לאורך התבנית:
לצייר עם חמאת בוטנים מוממסת צורת זיגזג
לעבור עם קיסם בזיזג הפוך, כך שיחתוך את הקוים של החמאת בוטנים
ולבסוף לעבור (גם באותו כיוון - לאורך) עם הקיסם בצורת לולאות (כמו שמציירים סימן של אינסוף אבל בלי שהקוים יפגשו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפשר לראות את הזיגזג הסופי, ומי שיתאמץ את הלולאות שלפני הזיגזג...
 

קבצים מצורפים

  • זיגזג.JPG
    KB 75.4 · צפיות: 18
  • הוסף לסימניות
  • #16
טוב, לא הצלחתי להעלות שיראו את התמונה, אבל סימנתי את הזיגזג שאני ראיתי למי שרוצה לבדוק (:
וגם -זה נראה שהזיגזוג לא נעשה מחובר את כל סוף של פס היא טיפה עיקלה לצד מה שמוסיף יופי, בהצלחה לכולן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
פסים מדי דקים

עשיתי לפי מה שיצא לנו בדיון, אבל כנראה הקווים מדי עדינים, מה דעתכן?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0345.JPG
    2.4 MB · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י profession;1495823:
אפשר לראות את הזיגזג הסופי, ומי שיתאמץ את הלולאות שלפני הזיגזג...

יצא לך קישוט מאד מעניין.
נראה לי שאצלך הרבה שוקולד עם עיטורי חמאת בוטנים.
ואצלם, הרבה חמאת בוטנים עם מעט שוקולד וזה עושה את ההבדל במראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י יוני רז;1498068:
אפשר את המתכון של העוגה??

בשמחה!
לעוגה:
11/2 כוסות קמח
13/4 כוסות סוכר
4 ביצים
1 סוכר וניל
1 חב' מרגרינה
1 כוס בוטנים/אגוזים קצוצים
150 גר' שוקולד
למילוי:
11/2 כוסות חמאת בוטנים
100 גר' אבקת סוכר
2 כפות תמצית וניל
מעט מים
לציפוי:
1/3 כוס סוכר
150 גר' שוקולד
1 סוכר וניל
1 כפית קפה נמס
1 חב' מרגרינה
2 ביצים
ההכנה:
1)לעוגה
המיסי את השוקולד עם המרגרינה
הקציפי את הביצים בשלימותן עם הסוכר
הוסיפי תוך כדי הקצפה את השוקולד המומס ואח''כ את שאר החמרים.
אפי כחצי שעה.
2)המלית:
הקציפי במיקסר את כל החמרים, תוך הוספת המים לריכוך.
חשוב! השתדלי מה שפחות להקציף, כי זה מתגבש ללא תקנה! ממש רק לאיחוד החמרים!
מרחי על העוגה.
3)הציפוי:
הרתיחי את חמרי הקרם פרט לביצים, אותן הקציפי בשלימותן ואחדי עם השוקולד.
צקי מעל המלית וצנני במקרר לגיבוש.
שימי לב!
הקרם אינו גלזור,אבל טעים להפליא!
4)לזילוף:
קישוט של חמאת הבוטנים לא קשור לעוגה הזו אבל הוספתי לתוספת קישוט,
1 כף חמאת בוטנים בשקית מרשרשת
המיסי בספל מים רותחים, חוררי פתח יותר גדול משל קיסם, שייצא יותר דומיננטי משלי
וזלפי!
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

נסעתי לחו"ל ללא חבילה,
ולא עניתי אפילו פעם אחת, אוחם לצערי המענה הקולי האטומטי (המצוי בטלפונים כשרים דוגמת 4*4 5*5 וכדו'), נשלחו אלי צינתוקים, אבל אפילו לא הקשבתי להם כי חשבתי שאיני עונה, והם שולחים צינתוקים בכדי שלא אענה לשיחות.וכעת מחייבים אותי ביותר מ1000 ש"ח, על השיחות שנכנסו אלי. האם יש מה לעשות, כבר שגעתי אותם ודיברתי עם מנהל וכו' וכו'.

כמו כןנסעתי שוב לחו"ל עם חבילה, חרגתי ממנה, וחששתי שיתכן שאני חורג, חייגתי אליהם שוב ושוב ושוב, והשיחה לא עברה עקב תקלה שלהם, (יש לי הסרטה של זה), ובסוף למחרת לאחר שבפלאפון שלי לא הצלחתי לבצע שיחה, לקחתי פלאפון ממשהו אחר, והתקשרתי אליהם , ואמרו לי שהחבילה נגמרה אבל דיין לא חרגתי,
כעת הם טוענים שחרגתי כבר יומיים קודם,
ומחייבים אותי סך של קרוב ל 800 ש"ח.
מה ניתן לעשות, כבר שיגעתי אותם, ושלחתי פנייה למשרד התקשרות, והם הגיבו לי שלפי הבדיקה במערכות שלהם נשלח אלי צינתוק שנגר החבילה, שזה שקר גס.
הם אומרים שיקחו אותי לבית משפט ויעלה לי יותר כסף.
מה עושים .
תודה רבה מראש לכל מי שיעזור.
שלום לכולם ובפרט למומחים @ה. שלמה @השקעות R הון @מקצועי בלבד - אשמח מאוד לקרוא את חוות דעתכם, לאו דווקא כהכרעה אלא יותר להרחיב מה הם הצדדים וכו' - כמובן לא יעוץ וכו')

יש לי קרן השתלמות באיזור ה150 אלף ש''ח ואמורים לקבל עכשיו סכום של עוד 150 אלף מעוד מקור

הציעו לי לקנות דירת טאבו משותף שיהיה רשום הערת אזהרה (זה טוב לנו כי יש לנו כבר דירה ראשונה...) במחיר של כמיליון ש''ח - (זה מחיר מאוד טוב לטאבו משותף לדירה הספתיפית הזאת - אחרי סקר שוק עמוק)
השכירות תכסה את המשכנתא של ה700 ש''ח ובונים על עליית ערך וגם עליית השכירות לאט לאט
-יודעים להתמודד אם הדירה תהיה ריקה מדי פעם
-ההשקעה היא לטווח ארוך ולא לכמה שנים בודדות
- שותף הטאבו הוא אדם אמין (חברים מילדות)

האם נכון להשקיע בזה או להמשיך את הקרן השתלמות (אין שם עוד הפקדות) ולשים את הכסף האחר בשוק ההון פאסיבי (קופ''ג או מסחר עצמאי וכו')

תודה מראש לכל העונים ובפרט למומחים הנכבדים הנ''ל!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה