דרוש מידע קליקרים בפלאפונים חינם - עדכני לתשפ"ה

  • הוסף לסימניות
  • #1
של ימות המשיח קראתי שיש בעיות והרבה נתקלו בקשיים בתפעול, הם מצמצמים את האופציה החינמית הזו.
צריכה לכ30 משתתפים + -
טריקס עולה 250 שח
יש משהו חינמי וטוב?
או זול יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אנחנו עשינו בימים האחרונים מספר פעמים בפלטפורמה של ימות המשיח, עבד חלק ממש.
צריך כמובן לבדוק קודם (מומלץ לפני הכנסת השאלות) את מספר הטלפון, לפעמים הוא לא פעיל.
(אם יש בעיות עם המספר, ניתן לפתוח חשבון חדש, אמור להביא מספר אחר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אנחנו עשינו בימים האחרונים מספר פעמים בפלטפורמה של ימות המשיח, עבד חלק ממש.
צריך כמובן לבדוק קודם (מומלץ לפני הכנסת השאלות) את מספר הטלפון, לפעמים הוא לא פעיל.
(אם יש בעיות עם המספר, ניתן לפתוח חשבון חדש, אמור להביא מספר אחר)
מה הכוונה לבדוק את מספר הטלפון?
והאם הקטע שהוא עובד חלק תלוי בכמות המשתתפים במשחק? כלומר ככל שעולה כמות המשתתפים זה עלול יותר להשתבש או שלא קשור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לפני שהתחלתי למלא שאלות, עשיתי הפעלת משחק דמה, כלומר עם שאלה אחת פיקטיבית, במסך הכניסה למשחק מוצג מספר טלפון, התקשרתי ווידאתי שאכן אני מחובר והמספר תקין. בעבר וכן אתמול שמעתי ממישהו שהתחיל משחק והמספר טלפון שהוצג לו לא היה פעיל.
(מספר הטלפון שדרכו מתחברים הוא קבוע, ולא משתנה גם כאשר משחקים מספר משחקים דרך אותו חשבון משתמש, כך שברגע שהוא אכן פעיל, אפשר להיות די בטוחים שהוא יעבוד גם בהמשך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מה לדעתכם מספר השאלות המינימלי למשחק קליקרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מה לדעתכם מספר השאלות המינימלי למשחק קליקרים?
מהנסיון שלנו משחק של 40 שאלות הוא מעולה
אפשרי גם פחות
פחות מ20 שאלות זה קצר מידי ולא מומלץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
וכמה שניות מומלץ להקציב למענה?
15 בד"כ מספיק
אגב, כמה עולה אצלכם משחק קליקרים?
עד 10 משתתפים- 72 ש"ח
עד 30 משתתפים- 170 ש"ח
עד 50 משתתפים- 220 ש"ח
יש באתר שלנו את המחירון המלא
ועכשיו יש גם את סינק- תוכלו לראות בחתימה
זה קצת יותר יקר ממשחק רגיל אבל בהחלט שווה כל שקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
15 בד"כ מספיק

עד 10 משתתפים- 72 ש"ח
עד 30 משתתפים- 170 ש"ח
עד 50 משתתפים- 220 ש"ח
יש באתר שלנו את המחירון המלא
ועכשיו יש גם את סינק- תוכלו לראות בחתימה
זה קצת יותר יקר ממשחק רגיל אבל בהחלט שווה כל שקל
10 שניות זה מעט מדי?
והמחירים שלכם בהחלט טובים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
10 שניות זה מעט מדי?
לא מעט
אבל קצת מדוייק
גם תלוי כמה זמן אתם נותנים לקרוא את השאלה והתשובות לפני שפותחים את הטיימר
ובאופן כללי בטלפונים תמיד מומלץ לתת קצת יותר מקליקרים רגילים כי יש פלאפונים שלוקח קצת זמן ללחיצה שלהם להיקלט וזה מבזבז זמן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עשינו את הסינק הוא משחק מטורף לגמרי, והסרטונים בכלל
וסתם שאלה, ההודעה שמגיעה בסוף היא קבועה או משתנה לכל אחד?
כי אצלינו כל אחד קיבל משהו אחר אפילו שהיה כאלו שהאחוזים שלהם היו דומים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הסינק זה שאלות שאתם יכולים להכניס? או משהו קיים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הסינק פתוח בנטפרי?
כי ראיתי בטריילר שיש שם סרטונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עשינו את הסינק הוא משחק מטורף לגמרי, והסרטונים בכלל
תודה! שמחים לשמוע
וסתם שאלה, ההודעה שמגיעה בסוף היא קבועה או משתנה לכל אחד?
המערכת נותנת לכל אחד את הפילוח המדויק שלו בלבד יש סיכוי קלוש מאוד שיהי ל2 אותה תוצאה
זה מחשבן כ400 פרמטרים שונים אצל כל אחד ואחד והסטטיסטיקה שיהיה ל2 אותו דבר רחוקה מאוד
השתדלנו לרדת בתוצאה האישית למקסימום דיוק שאפשר ולשקף הכי קרוב למציאות לפי ההצבעות במשחק
הסינק זה שאלות שאתם יכולים להכניס? או משהו קיים?
זה משחק קיים מוכן קומפלט, מיועד לזוגות, משפחות, וקבוצות מגיל 12 ומעלה
תוכלו לראות פרטים נוספים בחתימה
הסינק פתוח בנטפרי?
פתוח בצורה מלאה בנטפרי ובסינונים אחרים כולל הסרטנוים, הפילוחים וכל תוכן המשחק
בנטפרי במסלול הרגיל- בשאר המסלולים ניתן לפנות אלינו במייל ונעדכן נקודתית
ובסינונים אחרים תלוי במסלול וכו'

כאן לכל שאלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה לדעתכם מספר השאלות המינימלי למשחק קליקרים?
אנחנו עשינו אתמול קליקרים ולדעתי אם אנשים חמים על הקטע אז 40 שאילות זה מידי קצת,
עדיף יותר לכיוון ה-60.
אנחנו עשינו 65 ואנשים רצו עוד.
מצד שני שנה שעברה עשינו 90 וזה היה הרבה מידי.
זה תלוי גם אם השאילות ברמה של המשתתפים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בטריקס יש אפשרות לשאלות מוכנות
אבל אפשר עד 8 אנשים בחינמי
יש עוד משהו כזה ללפחות 10 אנשים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אנחנו עשינו אתמול קליקרים ולדעתי אם אנשים חמים על הקטע אז 40 שאילות זה מידי קצת,
עדיף יותר לכיוון ה-60.
אנחנו עשינו 65 ואנשים רצו עוד.
מצד שני שנה שעברה עשינו 90 וזה היה הרבה מידי.
זה תלוי גם אם השאילות ברמה של המשתתפים.
איך מצליחים לחבר כ"כ הרבה שאלות? נניח בנושא ספציפי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שלום וברכה,
אמרתם שיש לטריקס חינמי והם ענו לי
כרגע לטריקס אין אפשרות חינמית בכלל
אז בדקתי במקום אחר מצאתי את
חויה בקליק 10 משתתפים- 72 ש"ח -לא יקר בכלל ויש להם מאגר ענק של שאלות
ממליצה עליהם ממש,
וראיתי שיש להם תוכנית חדשה עכשיו ממש מומלצת
לפי דעתי-עדיף לשלם עוד כמה שקלים לחוויה בקליק בשביל השירות שלהם,
הוא היה שווה את זה ממש, בלי לדבר על רמת ותוכן המשחק שהיה מהנה וכיף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה