דרוש מידע קמחא דפסחא ושוברים לפסח-תשפ"ד

  • הוסף לסימניות
  • #1
כאן המקום לעדכן על קמחא דפסחא לאברכים, ולאלו שלא
חלוקת שוברים וכו'-כל מה שקשור לעזרה לפסח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עוקבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כאן המקום לעדכן על קמחא דפסחא לאברכים, ולאלו שלא
חלוקת שוברים וכו'-כל מה שקשור לעזרה לפסח.
קַרְיָינָא דְּאִיגַּרְתָּא אִיהוּ לֶיהֱוֵי פַּרְוַונְקָא
כלומר, הקורא לפעולה – יבצע אותה בעצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עוקבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
באתי לכתוב נושא וראיתי שכבר הציעו אותו ואין מה לאף אחד לומר כנראה שאתם מתבישים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
וסתם הוספה הכרנו משפחת אברך ת"ח חוזרים בתשובה ללא שום תמיכה משפחתית וללא שום "חלוקה" אשתו עובדת בשכר מינימום ובחודש ניסן ותשרי לא מקבלת על חול המועד והימים לפני וכד' כך זה החודשים הכי נמוכים בשנה דווקא שצריך את הכסף. הבגדים מגמחים (וממני) ובמה שאפשר מצטמצמים. הם פנו אלי בתור מכרה אם אני יודעת על עזרה לחג. לצערי אין לי שמץ של מושג חוץ מקופת העיר שהשנה זה מ-6 ילדים ולהם יש "רק" 5 ילדים...
ולצערי אין לי שום יכולת לתרום לו משהו חוץ מ-100 ש"ח... חשבתי אולי כאן אמצא איזה רעיון לעזור להם...
מישהו יודע איך מקבלים דרך הידברות?
מישהו שמבין קצת מה בעלי תשובה עוברים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
וסתם הוספה הכרנו משפחת אברך ת"ח חוזרים בתשובה ללא שום תמיכה משפחתית וללא שום "חלוקה" אשתו עובדת בשכר מינימום ובחודש ניסן ותשרי לא מקבלת על חול המועד והימים לפני וכד' כך זה החודשים הכי נמוכים בשנה דווקא שצריך את הכסף. הבגדים מגמחים (וממני) ובמה שאפשר מצטמצמים. הם פנו אלי בתור מכרה אם אני יודעת על עזרה לחג. לצערי אין לי שמץ של מושג חוץ מקופת העיר שהשנה זה מ-6 ילדים ולהם יש "רק" 5 ילדים...
ולצערי אין לי שום יכולת לתרום לו משהו חוץ מ-100 ש"ח... חשבתי אולי כאן אמצא איזה רעיון לעזור להם...
מישהו יודע איך מקבלים דרך הידברות?
מישהו שמבין קצת מה בעלי תשובה עוברים?
באיזה איזור בארץ מדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
וסתם הוספה הכרנו משפחת אברך ת"ח חוזרים בתשובה ללא שום תמיכה משפחתית וללא שום "חלוקה" אשתו עובדת בשכר מינימום ובחודש ניסן ותשרי לא מקבלת על חול המועד והימים לפני וכד' כך זה החודשים הכי נמוכים בשנה דווקא שצריך את הכסף. הבגדים מגמחים (וממני) ובמה שאפשר מצטמצמים. הם פנו אלי בתור מכרה אם אני יודעת על עזרה לחג. לצערי אין לי שמץ של מושג חוץ מקופת העיר שהשנה זה מ-6 ילדים ולהם יש "רק" 5 ילדים...
ולצערי אין לי שום יכולת לתרום לו משהו חוץ מ-100 ש"ח... חשבתי אולי כאן אמצא איזה רעיון לעזור להם...
מישהו יודע איך מקבלים דרך הידברות?
מישהו שמבין קצת מה בעלי תשובה עוברים?
באיזה עיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • הוסף לסימניות
  • #15
האשכול חותר לעזרה למשפחות לא מקושרות, אלו שלא מקבלים מהחסידות ארגזים מלאי עופות בקר ומיץ ענבים
אלו שלא עונים לקריטריונים של חלוקת קמחא דקהילת הגרוזינים או בעלי תשובה שלא מקבלים מהכולל שובר 300 ש"ח באורדמן.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #16
אברך ת"ח חוזרים בתשובה ללא שום תמיכה משפחתית וללא שום "חלוקה"
זה לא קשור לבעלי תשובה. בכלל לא.
זה קשור לביה"כ/ כולל/ קהילה
כל ביה"כ/ כולל/ קהילה דואג לקמחא דפסחא של עצמו
זה לא קל,
צריך משוגע לדבר שיאסוף כל השנה עבור קמחא דפסחא

אבל אם בב"ב קופת העיר- אני בטוחה שאם מצבם הכלכלי קשה, אפשר לבקש מקופת העיר החרגה
גם בביה"כ שלהם, כולל שלו- פשוט לחפש איפה אפשר לקבל.

גם אשכנזי, בן להורים חרדים, אם לא נמצא ב ביה"כ/ כולל/ קהילה שדואגים לקמחא דפסחא
ולא עומד בקריטריונים של קופת השכונה/ קופת החסד (מבחינת הכנסות, מס' ילדים)
לא מקבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אולינעשה כאן איזה התרמה לחברי פרוג מספר חשבון של אחד המנהלים נעשה כללים ומישהו רציני יחלק למי שזקוק
האשכול חותר לעזרה למשפחות לא מקושרות, אלו שלא מקבלים מהחסידות ארגזים מלאי עופות בקר ומיץ ענבים
אלו שלא עונים לקריטריונים של חלוקת קמחא דקהילת התוניסאים או בעלי תשובה שלא מקבלים מהכולל שובר 300 ש"ח באורדמן.
די די די בא נהיה רצינים ונחמדים אפשר להמשיך בלי להתמרמר בא נעשה בשמחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
די די די בא נהיה רצינים ונחמדים אפשר להמשיך בלי להתמרמר בא נעשה בשמחה
לא באתי להתמרמר (בפרט שאנחנו *כן* מקבלים מהחסידות, מהקהילה ועוד)
רק להבהיר למי האשכול מיועד ומה מטרתו.
(ואם אפשר בציניות- אז למה לא? מחילה אם זה הפריע למאן דהו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה לא קשור לבעלי תשובה. בכלל לא.
זה קשור לביה"כ/ כולל/ קהילה
כל ביה"כ/ כולל/ קהילה דואג לקמחא דפסחא של עצמו
זה לא קל,
צריך משוגע לדבר שיאסוף כל השנה עבור קמחא דפסחא

אבל אם בב"ב קופת העיר- אני בטוחה שאם מצבם הכלכלי קשה, אפשר לבקש מקופת העיר החרגה
גם בביה"כ שלהם, כולל שלו- פשוט לחפש איפה אפשר לקבל.

גם אשכנזי, בן להורים חרדים, אם לא נמצא ב ביה"כ/ כולל/ קהילה שדואגים לקמחא דפסחא
ולא עומד בקריטריונים של קופת השכונה/ קופת החסד (מבחינת הכנסות, מס' ילדים)
לא מקבל
לא כל ביה"כ / כולל דואג לציבור שלו צריך משהו יותר מגובש והוא עדיין לא מצא את עצמו..
ואין להם משהו מסודר. תתפלאו כמה מנינים קטנים יש בבני ברק. וכמה כוללים לא של עיון שמתאימים לבעלי תשובה יש.
אין לי עניין לדבר יותר מידי. אנחנו עצמנו אף פעם לא קיבלנו (יש תוספת מהכולל) וזה לא ממש חסר לי כי אני מאמינה ובטוחה שזה חלק ממה שנגזר מלמעלה. וכן את התלושים הנכבדים של קופת העיר אני מקבלת כחלק ממה שה' שולח.
רק רציתי לעורר פה את הציבור שיש הרבה נזקקים רחוקים מכל כותרת שאין להם יכולת לפנות לחפש ולחקור אחר עזרה מינימלת. חשבתי אולי יהיה פה מידע לעזור להם. אבל אם משתמע מדברי ביקורת כלשהוא או ציניות (הציניות היתה על מה שהבנין היה מלא בו עוד שבוע אחרי פסח בעוד אנו הולכים וקונים במחיר רגיל 5.9 לק"ג תפו"א- וזה אמת לאמיתה)
לא מנסה לבקש נדבות עבורו. מנסה לחפש אנשים צדיקים שנותנים בלי קריטריונים של אנש וכד' אולי לפי הכנסה אולי לפי לב רחום. רק כתובת לאן לפנות.
וגם זה מיותר אם זה נוגע לכם בנקודות לא מספיק אסטתיות.
וסליחה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

1. מיועד לאברכים הגרים בבני ברק, לומדים יום שלם בכולל מסודר, (סדר א' וסדר ב'- ולא מגידי שיעורים) יש להם בביתם לפחות 4 ילדים שנולדו לפני פסח תשפ"ד, עתידים להיות רוב חג הסוכות בביתם , ומצומצמים בפרנסת משפחתם.

2. התמיכה בשלש מישורים: גם כרטיסי נדרים קארד לקנייה ב'רשת אושר עד', גם זיכוי בהשתתפות עצמית בחנויות ביגוד והנעלה, וגם סבסוד מכירת מלבושי כבוד.

3. גם מי שלא נמצא בפסח בביתו- ולא זכאי לכרטיסי קנייה- זכאי לכרטיס ביגוד והשתתפות במלבושי כבוד.

4. חובה לצרף בעת קבלת הטופס : צילום ת.ז. כולל ספח+ אישור כולל(ניתן לקבל טופס עם חותמת הכולל על הטופס המאשרת את הלימוד ואת גובה התמיכה )- אין לקבל טפס בלי אישור כולל ות.ז. ואין לסמוך על כך שישלחו השלמות, הרבה פעמים ההשלמות לא נמצאות ונגרם עגמ"נ.

5. יש להחזיר את הטפסים בדוא"ל או במוקדים עד יום ו' י"ט שבט – לא יהיו הארכות כלל!!

6. אין טעם למלאת טפסים אם לא עומדים בקריטריונים(4 ילדים לפני פסח תשפ"ד, אברך יום שלם-ולא מג"ש , לא גרים בבני ברק וכו')

7. אמורים לקבל אישור על קליטת הטופס עד יום ד' א' אדר - מי שלא קבל אישור עד יום זה- צריך לבדוק האם הטופס הגיע.

8. המקבלים תמיכה באופן קבוע- ועומדים בקריטריונים הנ"ל- אמור להגיע אליהם טופס כבעבר.

לשואלים על ריבוי הפרטים : , קצת הסבר:

פרטי שכ"ל וחובות לא נועדו להקשות על האנשים, אלא להקל עליהם- ישנם הרבה משפחות שלפי הכנסותיהם אינם זכאים לתמיכה, אולם בגלל תשלומי שכ"ל וחובות, יש להם בפועל הכנסה פחותה יותר.

במקרים כאלו השכ"ל והחזרי החובות משפיעים כן לתת להם תמיכה.

וזו הסיבה שאנו מבקשים את פרטי השכ"ל, והחובות .מי שקשה לו למלאת שכ"ל וחובות, או שימלא חלקית- יתחשבו רק בהכנסות ללא הוצאות אלו(או שיתחשבו בהן חלקית)

מילוי מדוקדק של פרטים אלו אינו בא להכביד – אלא להקל ולהוסיף משפחות למעגל המקבלים.
  • תודה
Reactions: פילפלית1 //
7 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה