כללי קמפיין בחירות - - - - -

  • הוסף לסימניות
  • #1
סוף סוף התפניתי להכין את החומר להעלאה
אשמח לשמוע תגובות!

רשימת ש"ס בעיר ראשל"צ.
 

קבצים מצורפים

  • 2.5x1.png
    KB 928.1 · צפיות: 20
  • 3x1_פרסום001.png
    KB 261.8 · צפיות: 24
  • 2545 מדבקה-01.png
    KB 946.6 · צפיות: 22
  • גלוייה - שנה טובה.png
    KB 841.1 · צפיות: 21
  • הדמייה הדלקת נרות.png
    KB 634.9 · צפיות: 21
  • זמני שבת פנימי.png
    KB 625.8 · צפיות: 20
  • ברושור נערים.png
    KB 200.3 · צפיות: 23
  • ברושור נערים פתוח.png
    KB 416.7 · צפיות: 23
  • ברושור נערים2.png
    KB 235.2 · צפיות: 21
  • חולצה-04.png
    KB 402.5 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #2
חומרים נוספים...
 

קבצים מצורפים

  • הדמייה סגירה.png
    KB 96.9 · צפיות: 28
  • הדמייה פנימי.png
    KB 341.2 · צפיות: 20
  • תכלה שנה-קאבר לפייסבוק-02.png
    KB 392.9 · צפיות: 23
  • פלאייר לגינות-01.png
    KB 633.9 · צפיות: 23
  • מכתב מרן-02.png
    KB 926 · צפיות: 23
  • פרסום001 מאיר עקיבא 80-120-02.png
    KB 923.8 · צפיות: 21
  • 556525_347579845377785_333696490_n.png
    KB 513 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #3
ועוד משהו, שבסוף לא יצא לפועל...
לוח שנה שבועי,
שסביב אמורות היו להיות פרסומות שונות..
(זוהי הסקיצה הראשונית...)
 

קבצים מצורפים

  • סקיצה עיצוב לוח שנה.png
    KB 666.2 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #4
יופי של פרוייקט!!! אהבתי!

בפרסום הראשון - המילה שס צמודה מידי לפתקית מימין, לרווח.
להטות את המשפט 'למען חינוך ילדנו", שיהיה ישר עם המברשת הלבנה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נראה טוב, למעט התמונות של המועמדים
הראשון נראה קצת מוזר, כאילו מגחך, לא מספיק רציני או חביב.
והשני נראה שעומד להרדם, הזווית הזאת לא מחמיאה לו בלשון המעטה. והחולצה המוזרה שהוא בחר, נבלעת ברקע.
אולי זו ההבעה הרגילה שלהם, אבל זה לא משדר משהו יותר מידי אטרקטיבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יפהפה! קמפיין מושקע ובעל נוכחות.
אהבתי מאד את הפרוספקט עם שלל התמונות.
דרך אגב - בפרוספקט הזה בצד הפנימי רשום 20013.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מרשים ביותר.. הבחירה במטרופוליסנס ממש מוצלחת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא רשום ברוב המקומות שם העיר
זה בעיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ROT;1087919:
לא רשום ברוב המקומות שם העיר
זה בעיה?

לא, הפרסום הרי הוא בתוך העיר, וכולם יודעים במי מדובר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יפה ומושקע.. בהצלחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עבודה גרפית טובה. הבחירה בצהוב עושה חלק משמעותי מהעבודה.

גם בעיניי תמונות המועמדים פוגמות בחוזק הקמפיין - הצילום עצמו מקצועי אבל היתה צריכה להיות שם עבודת בימוי (וסטיילינג) הרבה יותר טובה, הנקודות הקטנות של זווית הכיפה, גודל החיוך, המבט בעיניים שיבטאו בדיוק את המסרים הנכונים - הם דברים מאוד משמעותיים בקמפיין בחירות, כשלרוב המצביעים אין הכרות אישית עם המועמד וכל מה שיש להם ממנו זו התמונה שלו.

[זו נקודה שבאה לידי ביטוי גם בבחירות הירושלמיות - לטעמי ליאון יצא בצילום עם מבט ערמומי, ואילו ניר ברקת ללא חליפה ועניבה ועם מבט אמין ובלתי-אמצעי של "אכלנו מאותו מסטינג בגולני". וזה ללא קשר לדעתי על המועמדים עצמם. רק מהצילום.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מרשים מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י קקטוס;1087776:
נראה טוב, למעט התמונות של המועמדים
הראשון נראה קצת מוזר, כאילו מגחך, לא מספיק רציני או חביב.
.

מסכימה מאוד,
שרית עשתה עבודה נהדרת.
אבל הצילום לא מחמיא למועמדים.

אגב, איך משכנעים לקוח להשקיע בצילום מקצועי?
לפעמים אני משקיעה המון בבנית אתר ושיווקו
הלקוח, מכניס תמונת פרופיל לא מוצלחת וזה פוגע מאוד
במראה ובמסר השיווקי.

ניסיתי בעבר לבקש מלקוחה שלכל הפחות תצטלם בזוית מסוימת,
והיא נעלבה קשות.

יש לכם רעיונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י naamah;1088071:
[זו נקודה שבאה לידי ביטוי גם בבחירות הירושלמיות - לטעמי ליאון יצא בצילום עם מבט ערמומי, ואילו ניר ברקת ללא חליפה ועניבה ועם מבט אמין ובלתי-אמצעי של "אכלנו מאותו מסטינג בגולני". וזה ללא קשר לדעתי על המועמדים עצמם. רק מהצילום.]

אם כן, התמונות עשו את העבודה, אם הן מצליחות לשדר את התדמית שהמועמדים מנסים ליצור ושלא כל כך קיימת כרגע בשטח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י אפרתה;1088122:
אם כן, התמונות עשו את העבודה, אם הן מצליחות לשדר את התדמית שהמועמדים מנסים ליצור ושלא כל כך קיימת כרגע בשטח.

לגבי ברקת אני יכולה להבין את טענתך, אבל לא מצליחה להבין מדוע מועמד ירצה לצייר את עצמו כערמומי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אסביר, הצד של ברקת טוענים שליאון הוא בובה של ליברמן ודרעי, שהוא חסר שיניים, תמים ומובל. אני לא התרשמתי כמוך אבל אם התמונה משדרת לך ערמומיות- זה בדיוק מה שהם מנסים לשדר- בנאדם חזק ומוביל. אגב, הם פונים הרבה מאוד לרוסים- ואת הרוסים מאוד קונה תקיפות, חוזק וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י אפרתה;1088154:
אסביר, הצד של ברקת טוענים שליאון הוא בובה של ליברמן ודרעי, שהוא חסר שיניים, תמים ומובל. אני לא התרשמתי כמוך אבל אם התמונה משדרת לך ערמומיות- זה בדיוק מה שהם מנסים לשדר- בנאדם חזק ומוביל. אגב, הם פונים הרבה מאוד לרוסים- ואת הרוסים מאוד קונה תקיפות, חוזק וכו'.

הבנתי. (אותי זה לא קונה)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה