התייעצות קניתי ארון בחנות מאד ידועה ותוך יום התחיל להפתח הפורמייקה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יום למחרת ההרכבה אני מגלה שהחלק התחתון של הארון ממש נפתח ומתחיל להתפרק,
פניתי אליהם מידית,
הם דורשים שאני יגיע אליהם עם הארון להראות להם.
זה הגיוני דרישה כזאת?
הרי מדובר בארון חדש ואם הוא מתפרק בוודאות סיפקו לי משהו גרוע,
הם נמצאים במרחק שעה נסיעה מהבית, אני אמורה להפסיד בשביל זה יום עבודה ?
לא מדברת על פירוק הארון ולהסחב איתו וכו'....
(בשביל הקניה הקדשתי יום חופש מהעבודה בחנוכה ונסעתי)
מצרפת לכם תמונות רק בשביל שתראו כמה שזה הזוי
חשוב לי לשמוע ממכם לפני שאני פונה לצרכנות ישראלית
 

קבצים מצורפים

  • IMG_4338.JPG
    IMG_4338.JPG
    KB 346.2 · צפיות: 84
  • IMG_4340.JPG
    IMG_4340.JPG
    KB 243.4 · צפיות: 85
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
יום למחרת ההרכבה אני מגלה שהחלק התחתון של הארון ממש נפתח ומתחיל להתפרק,
פניתי אליהם מידית,
הם דורשים שאני יגיע אליהם עם הארון להראות להם.
זה הגיוני דרישה כזאת?
הרי מדובר בארון חדש ואם הוא מתפרק בוודאות סיפקו לי משהו גרוע,
הם נמצאים במרחק שעה נסיעה מהבית,, אני אמורה להפסיד בשביל זה יום עבודה ?
לא מדברת על פירוק הארון ולהסחב איתו וכו'....
(בשביל הקניה הקדשתי יום חופש מהעבודה בחנוכה ונסעתי)
מצרפת לכם תמונות רק בשביל שתראו כמה שזה הזוי

ניסתם לשלוח להם את התמונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כן, ודאי
שלחתי להם איזה שש תמונות,

מחקתי את שם החנות , כי אולי אסור לי לפרסם
מי יודע אם מותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא הבנתי איך את אמורה לסחוב את הארון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הם צריכים לשלוח איש מקצוע שיפתור את הבעיה.
כמובן ללא תשלום.

אם לא - אפשר להכין פניה כתובה לצרכנות ישראלית (או לגוף מתאים שממונה עליהם)
ולשלוח לחנות את הפניה עם הבקשה לשלוח איש מקצוע הביתה שיטפל בתקלה.
ולכתוב בבירור שאם הם לא שולחים - המכתב מגיע תוך 48 לגוף הנ"ל.
בדרך כלל זה פותר את הבעיה גם בחברות ענק, מניסיון.

אם אין מענה תוך 48 שעות, יש לשאול רב לפני ששולחים את הפניה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
1. זה לא נראה פורמיקה. ממה עשוי הארון?
2. האם הארון הוא בהרכבה עצמית? מגיע מורכב?
3. הם לא טוענים שנראה שהארון קיבל מכה / דפקו את החלקים בהרכבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
1. זה לא נראה פורמיקה. ממה עשוי הארון?
2. האם הארון הוא בהרכבה עצמית? מגיע מורכב?
3. הם לא טוענים שנראה שהארון קיבל מכה / דפקו את החלקים בהרכבה?
1. לא יודעת מה הציפוי, קראתי לזה פורמייקה כי זה ציפוי לארונות...
2. קיבלנו את זה יפה סגור עם הוראות להרכבה, ממש היה כיף להרכיב מרוב שזה פשוט וההוראות ברורות, אפילו לא היה צריך פטיש או מברג, כך שאין אפילו איך להרוס בהרכבה,
3. לא, רק שאלו אם זה הגיע שלם הביתה, אמרתי שכן,

לא ידעתי כמה אני אמורה לעמוד על זכויותי שהם ישלחו מישהו וכו' או שאני אכן צריכה לסוע אליהם עם הארון....
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
1. לא יודעת מה הציפוי, קראתי לזה פורמייקה כי זה ציפוי לארונות...
2. קיבלנו את זה יפה סגור עם הוראות להרכבה, ממש היה כיף להרכיב מרוב שזה פשוט וההוראות ברורות, אפילו לא היה צריך פטיש או מברג, כך שאין אפילו איך להרוס בהרכבה,
3. לא, רק שאלו אם זה הגיע שלם הביתה, אמרתי שכן,

לא ידעתי כמה אני אמורה לעמוד על זכויותי שהם ישלחו מישהו וכו' או שאני אכן צריכה לסוע אליהם עם הארון....
ראשית אם זה בהרכבה עצמית, יתכן והם צודקים ואינם צריכים לשלוח איש שרות כי אינם אחראים על ההרכבה.
שנית, איך זה קרה?
, כי ממש לא כדאי שאחרי שתפרקו ותגיעו אליהם ינפנפו אתכם בטענה שזו תקלה שלהם ונהרס בהרכבה וכו' ואין אחריות על זה...

אם זה היה מגיע כך, ברור שהיה מגיע לך חדש
אבל איך תוכיחי להם שזה לא אשמתך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה מה שבאמת מל
ראשית אם זה בהרכבה עצמית, יתכן והם צודקים ואינם צריכים לשלוח איש שרות כי אינם אחראים על ההרכבה.
שנית, איך זה קרה?
, כי ממש לא כדאי שאחרי שתפרקו ותגיעו אליהם ינפנפו אתכם בטענה שזו תקלה שלהם ונהרס בהרכבה וכו' ואין אחריות על זה...

אם זה היה מגיע כך, ברור שהיה מגיע לך חדש
אבל איך תוכיחי להם שזה לא אשמתך?
חיץ אותי,
איך אני יכולה להוכיח שהכל היה בסדר וכשסיימנו את ההתקנה היה יופי של ארון, ופתאום למחרת....
אם מי אפשר להתייעץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה נראה מהתמונה שהקנט נפתח
זה יכול להיות מהדבקה לא איכותית וגם קורה במגע עם מים
בהרכבה עצמית ללא משלוח נדמה לי שעפ"י חוק את צריכה להביא את החלקים הפגומים אליהם - וזה אומר לפרק
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה