- הוסף לסימניות
- #1
יום למחרת ההרכבה אני מגלה שהחלק התחתון של הארון ממש נפתח ומתחיל להתפרק,
פניתי אליהם מידית,
הם דורשים שאני יגיע אליהם עם הארון להראות להם.
זה הגיוני דרישה כזאת?
הרי מדובר בארון חדש ואם הוא מתפרק בוודאות סיפקו לי משהו גרוע,
הם נמצאים במרחק שעה נסיעה מהבית, אני אמורה להפסיד בשביל זה יום עבודה ?
לא מדברת על פירוק הארון ולהסחב איתו וכו'....
(בשביל הקניה הקדשתי יום חופש מהעבודה בחנוכה ונסעתי)
מצרפת לכם תמונות רק בשביל שתראו כמה שזה הזוי
חשוב לי לשמוע ממכם לפני שאני פונה לצרכנות ישראלית
פניתי אליהם מידית,
הם דורשים שאני יגיע אליהם עם הארון להראות להם.
זה הגיוני דרישה כזאת?
הרי מדובר בארון חדש ואם הוא מתפרק בוודאות סיפקו לי משהו גרוע,
הם נמצאים במרחק שעה נסיעה מהבית, אני אמורה להפסיד בשביל זה יום עבודה ?
לא מדברת על פירוק הארון ולהסחב איתו וכו'....
(בשביל הקניה הקדשתי יום חופש מהעבודה בחנוכה ונסעתי)
מצרפת לכם תמונות רק בשביל שתראו כמה שזה הזוי
חשוב לי לשמוע ממכם לפני שאני פונה לצרכנות ישראלית
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים