דרוש מידע קניתם באתר קסטרו? השתמשתם בקופון מפועלים? שאלה דחופה לי.

  • הוסף לסימניות
  • #1
אתם בטוחים שמימשתם אותו באמת ולא גבו ממכם בסוף 50 ש"ח נוספים??
אשמח לכל תגובה.

רכשתי באתר ב-255 ש"ח, הזנתי את קוד הקופון באתר הסכום לתשלום ירק ל205, משלוח כמובן חינם, וזהו...
אחרי כמה ימים בהזמנות באתר לא היה זכר לקופון שהזנתי, וכן באשראי שחויב מידי (שילמתי בדיירקט)
כמובן שהשארתי הודעה בקסטרו, (כלומר לפחות 3 פניות באתר ובמייל, ולא קיבלתי שום תגובה)
בנק הפועלים טוען שזה לא קשור אליו אפילו שהכרטיס אשראי הוא בנקאי והקופון הוא הטבת הבנק (אמרו לי שאני מוזמנת לפנות ללנציבות התלונות)
ישראכרט טרם חזרו אלי (שבוע) אבל הבנתי שאם החיוב היה מיידי זה קצת בעייתי כי אי אפשר לכבר לעצור את הכסף שהגיע לקסטרו.

בקיצור מה לעשות?
נכון זה כולה 50 ש"ח, אבל בדיוק בגללם העזתי להמין שם, וחוץ מיזה אני מרגישה שעבדו עלי בעיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אצלי לא חייבו יותר,
רק שחבילה אחת עדיין לא הגיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אתם בטוחים שמימשתם אותו באמת ולא גבו ממכם בסוף 50 ש"ח נוספים??
אשמח לכל תגובה.

רכשתי באתר ב-255 ש"ח, הזנתי את קוד הקופון באתר הסכום לתשלום ירק ל205, משלוח כמובן חינם, וזהו...
אחרי כמה ימים בהזמנות באתר לא היה זכר לקופון שהזנתי, וכן באשראי שחויב מידי (שילמתי בדיירקט)
כמובן שהשארתי הודעה בקסטרו, (כלומר לפחות 3 פניות באתר ובמייל, ולא קיבלתי שום תגובה)
בנק הפועלים טוען שזה לא קשור אליו אפילו שהכרטיס אשראי הוא בנקאי והקופון הוא הטבת הבנק (אמרו לי שאני מוזמנת לפנות ללנציבות התלונות)
ישראכרט טרם חזרו אלי (שבוע) אבל הבנתי שאם החיוב היה מיידי זה קצת בעייתי כי אי אפשר לכבר לעצור את הכסף שהגיע לקסטרו.

בקיצור מה לעשות?
נכון זה כולה 50 ש"ח, אבל בדיוק בגללם העזתי להמין שם, וחוץ מיזה אני מרגישה שעבדו עלי בעיניים.
תיגשי לסניף קסטרו
תצטיידי במספר הזמנה, תאריך הזמנה, תעודת זהות שלך
תהיי תקיפה
תדרשי שהמוכרת תתקשר לשירות לקוחות (טלפון פנימי)
תקבלי זיכוי ע"ס 50 ש"ח באמצעות קוד קופון חדש (קוד פיצוי ללקוח)
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מעצבן!
אבל ממש מוזר..
תנסי לפנות לקסטרו... נראה לי יותר קשור אליהם לאתר.

אני ניסיתי להזמין עם הקופון מוצר בפחות ב45 ש"ח
ואז זה כאילו הראה שזה גובה 50 ש"ח ולא מתייחס לקופון ולא למחיר הנמוך יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה ממש מוזר, תנסי שוב לפנות אליהם למייל.
בכל אופן אני הזמנתי ולא גבו ממני תשלום נוסף או משהו דומה לזה.
אבל אם יעזור לך מקרה אחר שקרה לי איתם, וזיכו אותי---
הם נותנים 10% הנחה על הקניה הראשונה שלהם דרך האתר, רכשתי, הזנתי את הקוד קופון ומשום מה אני רואה אחרי זה בחשבונית שזה לא נקלט והם חייבו אותי בסכום המלא
זה היה רק 13 ש"ח , אבל בכל אופן אם הם אומרים שיש הנחה, שיעשו אותה באמת
שלחתי להם מייל עם ההזמנה והקוד קופון שקיבלתי מהם והם זיכו את האשראי שלי בגובה הסכום ההנחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
השתמשתי בשני קופונים של קסטרו (משני חשבונות נפרדים) בשניהם נגבה בקיזוז הקופון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אתם בטוחים שמימשתם אותו באמת ולא גבו ממכם בסוף 50 ש"ח נוספים??
אשמח לכל תגובה.

רכשתי באתר ב-255 ש"ח, הזנתי את קוד הקופון באתר הסכום לתשלום ירק ל205, משלוח כמובן חינם, וזהו...
אחרי כמה ימים בהזמנות באתר לא היה זכר לקופון שהזנתי, וכן באשראי שחויב מידי (שילמתי בדיירקט)
כמובן שהשארתי הודעה בקסטרו, (כלומר לפחות 3 פניות באתר ובמייל, ולא קיבלתי שום תגובה)
בנק הפועלים טוען שזה לא קשור אליו אפילו שהכרטיס אשראי הוא בנקאי והקופון הוא הטבת הבנק (אמרו לי שאני מוזמנת לפנות ללנציבות התלונות)
ישראכרט טרם חזרו אלי (שבוע) אבל הבנתי שאם החיוב היה מיידי זה קצת בעייתי כי אי אפשר לכבר לעצור את הכסף שהגיע לקסטרו.

בקיצור מה לעשות?
נכון זה כולה 50 ש"ח, אבל בדיוק בגללם העזתי להמין שם, וחוץ מיזה אני מרגישה שעבדו עלי בעיניים.
תנסי להכניס שוב את קוד הקופון הזה בקניה באתר (אם זה עוד בתוקף)
ותראי אם זה עובר, יכול להיות שהיתה בעיה טכנית ובסוף הקופון לא נכנס בתשלום הסופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יכול להיות שבמקביל ניסית לממש עוד קופון? כמו לדוג של 10% לקניה ראשונה?
אני שמתי לב שמתקבל בכל קניה רק קופון אחד, גם אם מזינים 2 קופונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה ממש מוזר, תנסי שוב לפנות אליהם למייל.
בכל אופן אני הזמנתי ולא גבו ממני תשלום נוסף או משהו דומה לזה.
אבל אם יעזור לך מקרה אחר שקרה לי איתם, וזיכו אותי---
הם נותנים 10% הנחה על הקניה הראשונה שלהם דרך האתר, רכשתי, הזנתי את הקוד קופון ומשום מה אני רואה אחרי זה בחשבונית שזה לא נקלט והם חייבו אותי בסכום המלא
זה היה רק 13 ש"ח , אבל בכל אופן אם הם אומרים שיש הנחה, שיעשו אותה באמת
שלחתי להם מייל עם ההזמנה והקוד קופון שקיבלתי מהם והם זיכו את האשראי שלי בגובה הסכום ההנחה.
אני גם ניסיתי להשתמש בקופון של 10%
ושמתי לב לפני התשלום שהוא לא נותן להשתמש עם שני הקופונים יחד
מעניין שהם זיכו אותך
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני גם ניסיתי להשתמש בקופון של 10%
ושמתי לב לפני התשלום שהוא לא נותן להשתמש עם שני הקופונים יחד
מעניין שהם זיכו אותך
לא השתמשתי בשני הקופונים באותה רכישה
ניסיתי וזה לא נתן לי
זה בוצע ב2 רכישות נפרדות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
@טחינה גולמית
מייד בסיום הזמנה את מקבלת מייל של סיכום, עם פירוט של החשבון עם כל הקופונים.
זאת מלבד פירוט ההזמנה באתר, גם שם אמור להופיע ששילמת סכום עם קופון.
תבדקי את המייל שקיבלת מייד, אם מפורט שם תהיה לך הוכחה מצוינת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
את הקופון של ה10% באמת לא הצלחתי להזין, זה רק מחזק את זה שהזנתי את 50 ש"ח מתנה.

מייד בסיום הזמנה את מקבלת מייל של סיכום, עם פירוט של החשבון עם כל הקופונים.
זאת מלבד פירוט ההזמנה באתר, גם שם אמור להופיע ששילמת סכום עם קופון.
תבדקי את המייל שקיבלת מייד, אם מפורט שם תהיה לך הוכחה מצוינת.
הבעיה העיקרית שלי שזה בדיוק בימים האחרונים מחקתי מיליון ואחת מיילים כדי לפנות מקום וזה כנראה היה אחד מהם. מחקתי אותם לצמיתות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ואת בטוחה שסגרת את ההזמנה לפני סוף היום של ה-30? או שאולי סגרת בשניה שהקופון פג תוקף?
כי אם גם באתר וגם באשראי הקופון לא מופיע, נשמע שהוא לא עבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בכל מקרה ההמלצה שלי זה שתתקשרי לשירות לקוחות, אמנם לא מצאתי טלפון אבל אולי אפשר להתקשר לאחד הסניפים ולבקש שיעבירו לשרות לקוחות, ולהגיד להם את המספר קופון
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לי ביטלו הזמנה
איך אני מקבלת בחזרה את הקופון
פניתי בשרות לקוחות באתר ולא חזרו אלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לי ביטלו הזמנה
איך אני מקבלת בחזרה את הקופון
פניתי בשרות לקוחות באתר ולא חזרו אלי
תראי מה כתבתי פה:
תיגשי לסניף קסטרו
תצטיידי במספר הזמנה, תאריך הזמנה, תעודת זהות שלך
תהיי תקיפה
תדרשי שהמוכרת תתקשר לשירות לקוחות (טלפון פנימי)
תקבלי זיכוי ע"ס 50 ש"ח באמצעות קוד קופון חדש (קוד פיצוי ללקוח)
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בכל מקרה ההמלצה שלי זה שתתקשרי לשירות לקוחות, אמנם לא מצאתי טלפון אבל אולי אפשר להתקשר לאחד הסניפים ולבקש שיעבירו לשרות לקוחות, ולהגיד להם את המספר קופון
אין אופציה של טלפון לסניף
כשהם מתקשרים שיבואו לאסוף חבילות המוכרות מתקשרות מהטלפון האישי
שירות לקוחות טלפוני - מה שידוע לי כבר לא פעיל מספר שבועות
במייל - פעם אחת ענו לי תוך כמה שעות. בשאר הפעמים - לא חזרו גם אחרי שבועיים
אין טעם לנסות, לדעתי
בגלל הקופון של פועלים יש שם כאוס מוחלט
תיגשו פיזית
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה