דרוש מידע קנס למשפחתון 50 ש"ח לאיחור של 4 דקות!

  • הוסף לסימניות
  • #1
המטפלת של הבן שלי טוענת שהמשפחתון עד 16:15 וכל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח

הגעתי ב-16:34 והיא דורשת שאשלם לה 50 ש"ח

זה נראה לכן הגיוני???

פשוט הזוי! ושאני באה בבוקר ב-7:30 היא פותחת לי עם פיג'מה ועיניים טרוטות אחרי 10 דקות שאני דופקת ודופקת פשוט לא נעים לי לבוא מוקדם ולהעיר אותה, לכן אני מאחרת לעבודה כי אני מביאה אותו ב-8:00 -זה כן הגיוני?

מה אני עושה?


מה החוק אומר בעניין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
המטפלת של הבן שלי טוענת שהמשפחתון עד 16:15 וכל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח

הגעתי ב-16:34 והיא דורשת שאשלם לה 50 ש"ח

זה נראה לכן הגיוני???

פשוט הזוי! ושאני באה בבוקר ב-7:30 היא פותחת לי עם פיג'מה ועיניים טרוטות אחרי 10 דקות שאני דופקת ודופקת פשוט לא נעים לי לבוא מוקדם ולהעיר אותה, לכן אני מאחרת לעבודה כי אני מביאה אותו ב-8:00 -זה כן הגיוני?

מה אני עושה?
תגידי לה שעל כל דקה איחור שהיא פותחת את מורידה לה 50 שח:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שהמשפחתון עד 16:15
הגעתי ב-16:34
בעצם אחרת ב19 דק' היא צריכה לקבל ממך
כל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח
200 שקל
תגידי תודה שהיא לא דורשת כלום על הרבע שעה מורבע עד וחצי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הגיוני שהיא היתה צריכה לצאת לאיזה שהוא מקום- בגללך היא לא יכלה לצאת ולכן היתה אחכ צריכה לקחת מונית בגללך,
סתם דוג'
למה היא אמורה לשלם את הנזק?
וכמו שכתבו כאן- למה את מסתכלת על זה כאיחור של 4 דקות?
זה איחור של 19 דקות
ולאחר יום עבודה ארוך ומעייף זה בהחלט משמעותי!

בנפרד בבקרים את יכולה להביא אותו בשניה הראשונה שנפתח ברשמי- לדפוק ולצלצל עד שפותחים לך
ואפילו להעיר- למה את צריכה לחכות הרבה זמן עד שפותחים לך...

אבל אם את את מביאה מאוחר בבוקר כי לך לא נעים את לא יכולה להחליט מעצמך שזה מתקזז עם הזמן של הצהריים בלי לסכם את זה איתה מראש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המטפלת של הבן שלי טוענת שהמשפחתון עד 16:15 וכל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח

הגעתי ב-16:34 והיא דורשת שאשלם לה 50 ש"ח

זה נראה לכן הגיוני???

פשוט הזוי! ושאני באה בבוקר ב-7:30 היא פותחת לי עם פיג'מה ועיניים טרוטות אחרי 10 דקות שאני דופקת ודופקת פשוט לא נעים לי לבוא מוקדם ולהעיר אותה, לכן אני מאחרת לעבודה כי אני מביאה אותו ב-8:00 -זה כן הגיוני?

מה אני עושה?


מה החוק אומר בעניין?
לא זה לא הגיוני
ואם זה פעם ראשונה זה גם לא יפה
אבל - "בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם" אפשר להבין אותה שאחרי יום מתיש היא רק מחכה לאמא שכבר תבוא לגאול אותה וכל דקה כנצח..
לפי דעתי תשלמי לה אבל תגידי לה את זה שאת כל יום מפסידה כסף על זה שאת מביאה את הילד מאוחר ואת רוצה להתחיל להקדים.. (בלי שום קשר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפי דעתי תשלמי לה אבל תגידי לה את זה שאת כל יום מפסידה כסף על זה שאת מביאה את הילד מאוחר ואת רוצה להתחיל להקדים.. (בלי שום קשר)
אם בהסכם הרישום של המעון הסכמתם כי המעון מתחיל בשעה 8 לא ברור אם יש לה חובה הלכתית או חוקית לקבל את הילד לפני כן
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם בהסכם הרישום של המעון הסכמתם כי המעון מתחיל בשעה 8 לא ברור אם יש לה חובה הלכתית או חוקית לקבל את הילד לפני כן
משפחתון פתוח מ7 עד 4:30
אין פה מקום לשקול דעת אישי של המטפלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
משפחתון פתוח מ7 עד 4:30
אין פה מקום לשקול דעת אישי של המטפלת
תלוי אם זה פרטי או מהתמת לא?
אם זה פרטי היא בגדול יכולה להחליט מה שנח לה, אבל כמובן מה שסוכם מראש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לאמא שלי יש משפחתון כבר 24 שנה וכבת היה לי מאוד קשה ומעצבן!!!! (לא מדברת עליה) עם האיחורים והתירוצים של מצטערת האוטובוס איחר וכדומה. נכון שיש דברים שהם לא תלויים בנו אבל כל איחור בלקיחת הילד ממש ממש מעצבן לפעמים קבענו יציאות מראש והכל התעכב/התבטל כי לא באו לקחת בזמן!!!!!
לגבי הבוקר תלוי מה הוסכם בינכם אם זה מהתמת המטפלת חייבת לקבל מ7 ואת ממש לא צריכה להרגיש לא נעים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
משפחתון פתוח מ7 עד 4:30
אם המשפחתון שלכם פתוח גם ביום שישי (פעיל 6 ימים בשבוע)
שעות הפתיחה שלו הן רק עד 4
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #14
ממשפחתון אין ציפיות לקיום החוק בד"כ,עדיין לא שמעתי על משפחתון שמקבל את הילד מ7 עד 4:30
אבל לאחר ניסיון, 4:15 זה כבר הנורמה,בקשר לקנס זה התקטננות שלה..
(מעניין אם לפני פורים היית מאחרת היא הייתה מבקשת קנס :sne:)

המצב כיום הוא בד"כ שלאמא אין אומץ להביא את הילד ב7 /להוציא אחרי 4 ורבע
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #15
מ 16:15 עד 16:34 זה 19 דקות, לא?
זה עד 16:30
1712163481512.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני חושבת שעיקר הקושי למטפלת הוא כמו שכתבו פה הזלזול של ההורים וההרגשה של לא נורא אם נאחר...
השבוע יום אחד יצאתי מהעבודה ליסוע הביתה באוטובוס פנימי- והתברר שהוא מאחר,
היתה איתי עוד אחת בתחנה, שהילדה שלה במעון יחד עם הילד שלי
הצעתי לה שניקח מונית ביחד למעון כדי שנספיק להגיד בזמן
היא הסתכלה עלי בתמיהה ואמרה: אז נאחר בכמה דקות, מה קרה?
מקסימום המטפלת תחכה קצת...

והניצול הזה בהחלט מקומם!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
המטפלת של הבן שלי טוענת שהמשפחתון עד 16:15 וכל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח

הגעתי ב-16:34 והיא דורשת שאשלם לה 50 ש"ח

זה נראה לכן הגיוני???

פשוט הזוי! ושאני באה בבוקר ב-7:30 היא פותחת לי עם פיג'מה ועיניים טרוטות אחרי 10 דקות שאני דופקת ודופקת פשוט לא נעים לי לבוא מוקדם ולהעיר אותה, לכן אני מאחרת לעבודה כי אני מביאה אותו ב-8:00 -זה כן הגיוני?

מה אני עושה?


מה החוק אומר בעניין?
כך מקובל
ויש כאלה שלוקחים 5 ש"ח לדקה והורים לפעמים עושים חשבון ששווה להם לאחר כך שזה לא הזוי בכלל
ומי שמשלם פעם אחת 50 ש"ח על דקה לא יאחר יותר
וזה שלא נעים להביא מוקדם זה עניין שלך (לפעמים צריך להעמיד במקום, כמו שהיא בעצמה עושה....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מאחרים בכל מקרה יש טלפון
לפחות במשפחתון שיודעים עם מי לדבר
ד"א מה אתם מעדיפים ולמה מעון או משפחתון??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה