דרוש מידע קנס למשפחתון 50 ש"ח לאיחור של 4 דקות!

  • הוסף לסימניות
  • #21
שכנה שלי מטפלת וכשנשאר תינוק אחרי השעה 4 הילדים שלה כבר על קוצים ורק מחכים שייקחו אותו!!
וגם היא כבר גמרה את היומית שלה- והכי מעצבן זה שהאמא המאחרת מתחילה לשאול אין ספור שאלות מה היה איך אכלה?
כמה נכנס??( שאלה אמיתית!!! - מדובר בילדה שמאכילים בכפית ולפעמים לא אוכלת כ"כ טוב)
ונגיד שהאמא מאחרת היא צריכה לקחת את התינוק להתנצל וללכת!! בלי לשאול שום שאלה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
במעון שעבדתי הביאו טופס להחתים את ההורה המאחר החל מהדקה הראשונה אחרי ארבע שיחתום שמהוראת הקבע שלו לתשלומי המעון יורד לו 45 ש"ח על האיחור ועובר ישירות לחשבון המטפלת ומצטרף למשכורת.
כמובן היתה התרעה לפני כן אחרי איחור שפעם הבאה תהיה כך והורים פחדו לאחר, הפכו את העולם למצוא מישהו שיוציא את הילד אם נתקעו.
מטפלת שהיא גם מנקה ואמא ומה לא, עובדת קשההההה
אז אל תאחרו!!
וכל קנס מקובל אבל אפשר להתחשב חד פעמי.

במקרה הזה המטפלת לא הוגנת בהתנהגותה שפותחת מאוחר ואומרת שגומרים בארבע ורבע, אם זה תמת וכך זה נשמע אז זו חוצפה ושמעתי הרבה שאומרות כך שגומרים בארבע ורבע כשבפועל זו גניבה.(צומות מקצרות לשעה שתיים, אסרו חג לא עובדות......ועוד כאלו).
אם תהיה הוגנות ויושרה הדדית הכל יהיה בסדר בע"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
במעון שעבדתי הביאו טופס להחתים את ההורה המאחר החל מהדקה הראשונה אחרי ארבע שיחתום שמהוראת הקבע שלו לתשלומי המעון יורד לו 45 ש"ח על האיחור ועובר ישירות לחשבון המטפלת ומצטרף למשכורת.
כמובן היתה התרעה לפני כן אחרי איחור שפעם הבאה תהיה כך והורים פחדו לאחר, הפכו את העולם למצוא מישהו שיוציא את הילד אם נתקעו.
מטפלת שהיא גם מנקה ואמא ומה לא, עובדת קשההההה
אז אל תאחרו!!
וכל קנס מקובל אבל אפשר להתחשב חד פעמי.

במקרה הזה המטפלת לא הוגנת בהתנהגותה שפותחת מאוחר ואומרת שגומרים בארבע ורבע, אם זה תמת וכך זה נשמע אז זו חוצפה ושמעתי הרבה שאומרות כך שגומרים בארבע ורבע כשבפועל זו גניבה.(צומות מקצרות לשעה שתיים, אסרו חג לא עובדות......ועוד כאלו).
אם תהיה הוגנות ויושרה הדדית הכל יהיה בסדר בע"ה.
אני הבנתי שמגיע להם רבע שעה לארגן את המשפחתון ולכן זה עד 16:15 גם אם תשאלו את המפקחת זה ידוע שזה עד 16:15 (כמו שבמעון זה עד 15:45) בפועל לפי מה שאני מבינה בכל זאת עד 16:30 אי אפשר לקנוס.. רק אחרי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
כתבתי
מחקתי את המילה ח.ו.צ.פ.ה וג.נ.י.ב.ה):
במעון שעבדתי הביאו טופס להחתים את ההורה המאחר החל מהדקה הראשונה אחרי ארבע שיחתום שמהוראת הקבע שלו לתשלומי המעון יורד לו 45 ש"ח על האיחור ועובר ישירות לחשבון המטפלת ומצטרף למשכורת.
כמובן היתה התרעה לפני כן אחרי איחור שפעם הבאה תהיה כך והורים פחדו לאחר, הפכו את העולם למצוא מישהו שיוציא את הילד אם נתקעו.
מטפלת שהיא גם מנקה ואמא ומה לא, עובדת קשההההה
אז אל תאחרו!!
וכל קנס מקובל אבל אפשר להתחשב חד פעמי.

במקרה הזה המטפלת לא הוגנת בהתנהגותה שפותחת מאוחר ואומרת שגומרים בארבע ורבע, אם זה תמת וכך זה נשמע אז זה לא הוגן ושמעתי הרבה שאומרות כך שגומרים בארבע ורבע כשבפועל זה גזל.(צומות מקצרות לשעה שתיים, אסרו חג לא עובדות......ועוד כאלו).
אם תהיה הוגנות ויושרה הדדית הכל יהיה בסדר בע"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
המשפחתון שלי הוא משבע עד ארבע וחצי, וזה החוק היה לידי משהי שדרשה מההורים לאסוף מוקדם וסגרו לה את המשפחתון, כל זה במידה וזה תמ"ת.
על איחור גובים 1 לדקה. זה מה שהיה כתוב אצלנו בחוזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ממשפחתון אין ציפיות לקיום החוק בד"כ,עדיין לא שמעתי על משפחתון שמקבל את הילד מ7 עד 4:30
אבל לאחר ניסיון, 4:15 זה כבר הנורמה,בקשר לקנס זה התקטננות שלה..
(מעניין אם לפני פורים היית מאחרת היא הייתה מבקשת קנס :sne:)

המצב כיום הוא בד"כ שלאמא אין אומץ להביא את הילד ב7 /להוציא אחרי 4 ורבע
לגיסתי יש משחתון ושנה שעברה היה לה תינוק אחד שהגיע כל יום ב-7:00 ולקחו אותו ב-16:30
ברוך ה' שלפחות לא איחרו.
וזה בהחלט לא היה פשוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני הבנתי שמגיע להם רבע שעה לארגן את המשפחתון ולכן זה עד 16:15 גם אם תשאלו את המפקחת זה ידוע שזה עד 16:15 (כמו שבמעון זה עד 15:45) בפועל לפי מה שאני מבינה בכל זאת עד 16:30 אי אפשר לקנוס.. רק אחרי..
משפחתון הוא עד 16:30
מעון עד 16:00
לא ברור למה הבנת אחרת.
(באופן אישי אני בדרך כלל לקחתי 10 דקות או רבע שעה קודם, גם כדי שהילדים שלי לא יהיו האחרונים, וגם כי את השיחה הקצרה עם המטפלת באמת לעשות לפני, לא מצפה שהיא תדבר איתי אחרי שנגמרו שעות העבודה שלה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
המטפלת של הבן שלי טוענת שהמשפחתון עד 16:15 וכל דקה שמעבר ל-16:30 אני צריכה לשלם לה 50 ש"ח

הגעתי ב-16:34 והיא דורשת שאשלם לה 50 ש"ח

זה נראה לכן הגיוני???

פשוט הזוי! ושאני באה בבוקר ב-7:30 היא פותחת לי עם פיג'מה ועיניים טרוטות אחרי 10 דקות שאני דופקת ודופקת פשוט לא נעים לי לבוא מוקדם ולהעיר אותה, לכן אני מאחרת לעבודה כי אני מביאה אותו ב-8:00 -זה כן הגיוני?

מה אני עושה?


מה החוק אומר בעניין?
סתם מעניין אותי באיזה שעה את לוקחת אותה כל יום
כי אם נגיד את כל יום מנצלת את הרבע שעה הנוספת
והיום זה התארך אפי' רק קצת מעבר
אז אני מבינה את הרצון שלה לנצל את ההזדמנות והעמיד אותך במקום..
אם את כל יום באה בזמן
ופעם אחת איחרת חד פעמי וכבר היא החליטה לגבות ממך 50 ש"ח זה מאוד מוזר...

תרשי לי לנחש שאת מאחרת די הרבה פעמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זה בהחלט לא היה פשוט
נכון זה לא קל
אבל מידי פעם הם צריכות לזכור שזה המשרה שלהם 9.5 שעות
לא שאני מביא לפני 8 אבל מידי פעם כשחייב להביא יותר מוקדם או להוציא בזמן שלא יתנו הרגשה שעושים לי טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שלחתי ילדים למשפחתונים וכמעט לא קרה שלקחתי ילד אחרי ארבע
אז ארבע וחצי? נכון שזה שעות העבודה שלה
אבל תזכרו-הילד מחכה לכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא הבנתי את האירוע, אין גם כך לתמ"ת מה לעשות , (ומשטרה לשמחתנו עסוקה בדברים יותר מעניינים.)
היא פתחה את הדלת אחרי 10 דק' כי היא הייתה עסוקה עם ילד,
ואם ההורה הגיע אחרי 16:30 אז זה בעיה של המאחר/ת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
שלחתי ילדים למשפחתונים וכמעט לא קרה שלקחתי ילד אחרי ארבע
אז ארבע וחצי? נכון שזה שעות העבודה שלה
אבל תזכרו-הילד מחכה לכם.
סוף סוף קול שפוי אחד...
שזוכר שיש גם ילד שמחכה לאמא בסיפור הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
א. האיחור הוא 4'דק ולא 19. וזה משמעותי מאוד.
לא יודעת למה טענו פה שזה איחור של 19 דקות , משפחתון שלא פעיל ביום שישי אמור לפעול עד 4:30.
ועם כל הכבוד לעבודה המתישה של המטפלות , לבקש 50 שח על 4 דק זאת התקטטנות ממש לא יפה . בטח ובטח שאין לכך שום מקור חוקי.
יש אולי קנסות קבועות שנוהגים לגבות בגנים ,
אבל גם המגזימים ביותר , לא לוקחים למעלה מ10 שקלים לדקה !
מה זה שוק אפור?

* כל זה כמובן במצב שבו מדובר באיחור שהוא בין הראשונים , ולא איחור שהוא שיטתי , והוא נעשה אחרי שיחות הבהרה מצד המטפלת ..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה