דרוש מידע קנס על אי תיקוף רב קו

  • הוסף לסימניות
  • #21
הבן שלי קיבל לפי כשנה קנס על אי תיקוף. (האוטובוס היה דחוס והוא לא יכל לעבור לתקף)
ניסיתי להגיש ערעור אבל זה היה אחרי 30 יום ולכן לא התקבל
לא שילמנו אותו
עכשיו בערב פסח אני רואה את הדוח
מאז ועד היום גם לא קיבלנו הודעות נוספות על החוב
האם לשלם?
מה ההשלכות?
עדיף לשלם כי הם יכולים לעשות עם זה הרבה הרבה צרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כשמגישים עירעור מה עדיף לרשום? איזו סיבה/תירוץ בד"כ יתקבל יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הבת שלי קיבלה דוח לפני כמה שנים (לא זוכרת כמה)
ולא שילמנו , אחרי תקופה קיבלנו מכתב שזה צובר ריביות ובלה בלה בלה - ועדיין לא שילמנו (הייתי רגועה כי היא היתה קטינה והייתי בטוחה שאי אפשר לחייב אותי על זה)
תכל'ס מאז שקט .... לא שילמנו ולא מתכוננת לשלם
שמתם לב שאף אחד לא כתב כאן שבאמת עיקלו לו את החשבון או שהגיע הוצאה לפועל?
לדעתי הם סתם מפחידים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
הבת שלי קיבלה דוח לפני כמה שנים (לא זוכרת כמה)
ולא שילמנו , אחרי תקופה קיבלנו מכתב שזה צובר ריביות ובלה בלה בלה - ועדיין לא שילמנו (הייתי רגועה כי היא היתה קטינה והייתי בטוחה שאי אפשר לחייב אותי על זה)
תכל'ס מאז שקט .... לא שילמנו ולא מתכוננת לשלם
שמתם לב שאף אחד לא כתב כאן שבאמת עיקלו לו את החשבון או שהגיע הוצאה לפועל?
לדעתי הם סתם מפחידים...
אני גם חשבתי שהם שכחו ממני עד שהגיע לי דוח אחרי 7 שנים וכמעט הגיע להוצאה לפועל - לא הייתה לי בררה אז שילמתי + הכסף לעורך דין שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מנסיון כשמגישים את הערעור צריך גם לאיים אליהם בתביעה בבית משפט, ולתבוע פיצוי
עדיף להוסיף פירוט של התביעה (הטרדה על חינם, להוסיף שיש עדויות וכו')
ואז זה עוזר והם מבטלים בדרך כלל את הדו"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני עכשיו קיבלתי על הבן שלי - קטין שלא תיקף גם כי בטעות בפרטי הרב קו נרשם שהוא ב 3 שנים גדול והם כלאו שם את סכום הכסף כי לפי תאריך הלידה הגיע לגיל 18,
עכשיו קיבלתי התראה לפני ביצוע תביעה בל בלה לחוק הוצאה לפועל "ס 120 ש"ח קנס + 153 הוצאות,
אם אני לא אתייחס לזה זה ימשיך לגדול? כי לו אין שום נכסים או כספים ואין שום סיבה שיגבו ממני.... או שישלחו אלינו הוצאה לפועל
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני עכשיו קיבלתי על הבן שלי - קטין שלא תיקף גם כי בטעות בפרטי הרב קו נרשם שהוא ב 3 שנים גדול והם כלאו שם את סכום הכסף כי לפי תאריך הלידה הגיע לגיל 18,
עכשיו קיבלתי התראה לפני ביצוע תביעה בל בלה לחוק הוצאה לפועל "ס 120 ש"ח קנס + 153 הוצאות,
אם אני לא אתייחס לזה זה ימשיך לגדול? כי לו אין שום נכסים או כספים ואין שום סיבה שיגבו ממני.... או שישלחו אלינו הוצאה לפועל
למה שלא תטפלו בעניין?

מייל רב קו אונליין - לצמצם רווחים
support @ ravkavonline.co.il
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם זה אגד זה יותר בעיה זה הוצאה לפועל אם וגם הרכבת הקלה אבל קווים אין מה לפחד הבנתי שאין להם סמכות להוצאה לפועל בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
האם זה בכלל חוקי לתת קנס לקטין מתחת ל18?
הנחיות המפקח על התעבורה - פיקוח על תשלום דמי נסיעה בקו שירות באוטובוס

1721602127513.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אם קיבלתי קנס מאגד והגשתי ערעור מיד (בניות באתר של אגד)
ומאז לא שמעתי מהם
החוב יכול לצבור ריביות בנתיים?
אני הרי הגשתי ערעור ומחכה להתיחסות שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
גם לי זה קרה קיבלתי קנס (שתיקפתי עם רב קו של בעלי)
שלא שילמנו במשך יותר משנה
והיינו בטוחים שזה צבר רביות וכו'
אבל בסוף שילמנו ולא צבר שום ריבית
הסבירו לי שמבקר לא יכול לתת קנס אלא חיוב תשלום מוגדל עבור הנסיעה
וזה לא צובר ריבית (אין לי מושג מה ההבדל)
הקנס שלכם היה במקרה בחברת תנופה?
כי לי יש את אותו סיפור ששילמתי עם רב קו של בעלי וקיבלתי קנס של 100 שח נעלם לי הפיתקית ומאז אני לא מוצאת דרך איך משלמים
איפה אתם שילמתם?ו
אשמח למידע אם יש לכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אם קיבלתי קנס מאגד והגשתי ערעור מיד (בניות באתר של אגד)
ומאז לא שמעתי מהם
החוב יכול לצבור ריביות בנתיים?
אני הרי הגשתי ערעור ומחכה להתיחסות שלהם
הערעורים לא קשורים לאגד
זה קשור למשרד התחבורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לפני כמה שבועות עליתי עם חברה לאוטובוס והיה שם פקחים. היא תיקפה את הכטיס כדי לשלם אבל גילתה שאין לה כסף ברב קו. אני הייתי עם סטודנט כך שלא יכלתי לתקף עליה. מייד הפקח קפץ עליה שתביא רב קו ופרטים. אמרתי לו שאנחנו נרד עכשיו ונטעין את הרב קו הוא התעקש לקבל פרטים.
פשוט הודעתי לו חגיגית שממש לא, היא לא תתן לו פרטים. הוא התעצבן- זכותו.
אנחנו ירדנו בתחנה הבאה למלא את הרב קו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
1.
בכל מקרה אפשר לשלם במערכת משרד התחבורה לפי מספר זהות.
2.
מערערים במשרד התחבורה,
וברוב המקרים מקבלים הודעה שהערעור נדחה...
3.
עם מספר הפנייה הנ"ל ומכתב הדחייה:
פנייה לח"כ מקלב [אנחנו פנינו במייל וטופלנו במיידי ובהצלחה]
עשויה להועיל מאד, במקרה שאכן היתה התייחסות לא סבירה,
או שהיה מקום להתנהגות אנושית יותר מצד הפקחים וכד'.
3.
למיטב זכרוני, יש סעיפים קטנים שמאפשרים לחמוק מתשלום.
כמובן, צריך לבדוק שוב באותיות הקטנות:
*טעות בכתיבת השם, במקרים מסוימים.
*אם היה לך חוזה יומי /חודשי בתוקף, רק שהוא לא היה עליך באוטובוס.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
על פי החוק אם משהו יכול לחייב אותי להביא ת.ז. או פרטים שלי זה רק שוטר / פקח של רכבת (כולל רכבת הקלה)
כלומר עם פקח רוצה פרטים או ת.ז. ואת/ה לא רוצה לתת הוא לא יכול לעשות כלום מקסימום שהוא כן יכול לעשות זה להזמין משטרה (רוב הפעמים אחרי דקה שתיים של צעקות הם הולכים בלי להזמין משטרה)
ומקסימום אם כן הזמינו אז תנו פרטים כמובן, ולבקש לכתוב בקנס את כל הסיפור (הוא חייב) ואז הרבה יותר כל לבטל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

העליתי בקהילת הכתיבה השבוע, אבל מעניין אותי מאוד לשמוע את דעתכם בנושא, נתקלתם במקרים כאלו/ לא, ואיך הגבתם (או שלא.)

נסעתי הבוקר באוטובוס פנימי, בירושלים.
אברך עדין הופתע כשהמבקר הודיע שלא תיקף, הוא טען שהצמיד את הכרטיס למכשיר התיקוף.
הפקח גער בו קולנית ובקש תעודת זהות.
הוא לא התווכח והגיש לו אותה.

בספסל לידי, ישובה גברת קשישה, לא דתיה. גברת אלגנטית כזו, שעצם ישיבתה באוטובוס העלה בי תהיה.
כעת, היא גונחת קלות ומודיעה: "כואב לי הלב."
מבטי הנוסעים כולם מופנים אליה, לרווחת האברך הנקנס.
היא נאנחת שוב דרמטית, ואומרת בקול גדול: "כואב לי הלב, לראות גנב עם פאות וזקן. בושה."
אה?
אני מביטה בה בהלם, באישה שליבה מאיים להשבר מחילול שמו יתברך.
סביב אנשים מהנהנים בראשם וטומנים אותו שוב בסמארטפוניהם, שם מתחוללות דרמות גדולות מאלו.
אני מרחמת על האיש הסמוק, על האישה כאובת הלב.

"סליחה, גברת", אני פונה אליה בדרך ארץ, "אפשר שאלה?"
היא מתרווחת על מושבה ובאדיבות שלא היתה מביישת נציג ארגוני זכויות אדם- עונה לי: "כן?!"
"פעם ראשונה שאת רואה נוסע נקנס על אי תשלום ברב קו?" אני סקרנית,
"כי אם ראית פעם צעיר ישראלי מקבל דו"ח, אני בטוחה שהאופן שבו הנוסע הזה התנהג בלט לך לטובה." אני מתגרה בה מעט. לא מרחיבה על קללות, צעקות ואפילו מכות שנוכחתי לראות במהלך בקרה.
הגברת מולי מהרהרת מעט, ומזדקפת בכעס: "אבל הוא חרדי, הוא צריך לכבד את התורה והדת! "
אני נהנית מתחושת המעורבות שלה, מהדאגה לכבוד ה'.
"הוא מראה לכולם שככה החרדים מתנהגים", מאלפת אותי הקשישה בינה.
אני לא מסוגלת לשתוק, ומאתגרת אותה בשאלת חשיבה: "אתיופי ששכח לתקף רב קו, ישנה את הסתכלותך על העדה האתיופית כולה?"
"מה הקשר?" היא מתעצבנת, ומגיעה למסקנה שטוב לא יצא לה מהדיון הזה.
"עזבי", היא מסכמת, "אני מכירה את החרדים מקרוב. אני נוסעת לפעמים באוטובוס שעובר בשכונת גאולה,
ורואה אותם עולים ונשארים כולם צמודים לדלת. כשמגיע פקח- הופ! הם כולם יורדים ובורחים. אני אומרת לך, נו. כל החרדים גנבים."
אני מצלצלת בפעמון, מתחבטת בשאלה האם להגיב, ומה.
"בכיתה חרדית" אני מונה את מילותיי בעודי מתרוממת, "יכולה חבילת טישיו להיות על השולחן במשך שבוע,
ואף ילדון מנוזל או אחר שנשפכה לו כוס מים- לא ישתמשו בה מבלי לבקש רשות. מנסיון.
לא כי זה לא הומני- טישיו עשוי להיות צורך אלמנטרי. ובמה מדובר? בחפץ בשווי אגורות.
ועדיין, גם בני שש יזהרו מלהשתמש בו.
זהירות מגזל, קוראים לזה. אחד הערכים הנעלים בציבור שומרי התורה והמצוות.
יום טוב, גברת. ועין טובה. "

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה