דרוש מידע קצבת סיעוד מביטוח לאומי

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח למישהו עם נסיון או יידע בתחום
אנחנו קיבלנו אישור לקצבת סיעוד מביטוח לאומי- ע"י שעות של מטפלת השאלה היא עם איזה חברה של סיעוד הכי שווה לעבוד ועוד פרטים נוספים בעניין (לרשום בן משפחה ולהעביר את הכסף וכו')
אשמח לכל מיידע!
תודה רבה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תלוי בעיר ....
על בני ברק
יש חברות סיעוד שנותנות תעריף שעתי גבוה יותר, לבן משפחה מטפל (צריך רק לבקש-להתנות איתם מראש שאתה שם את השעות אצלם -והם מביאים לך סכום גבוה יותר לשעה )
מבחינת מטפלת -אם אתם באמת צריכים עזרה -תנסו מטפלת ,יכול להיות מטפלות טובות
המצב בשוק שיש מחסור של מטפלים -כך שהסיכוי למטפלת שתהיו מרוצים מימנה נמוך .
אם אתם רוצים מטפלת טובה ויש לכם אפשרות -תאמרו לחברת סיעוד שאתם מסכימים להוסיף באופן פרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש חברות סיעוד שנותנות תעריף שעתי גבוה יותר, לבן משפחה מטפל
איזה חברות?
ומה האזור של הסכום?
(צריך רק לבקש-להתנות איתם מראש שאתה שם את השעות אצלם -והם מביאים לך סכום גבוה יותר לשעה )
מה הכוונה?

הזכאית מעדיפה לקבל כסף ולא מטפלת אך ביטוח לאומי נותן רק עד שליש בכסף והשאר במטפל/ת ולן אני שואל עם איזה חברה הכי כדאי לעבוד כלומר שנותנים את הסכום היותר גדול לשעה- למטפל קרוב משפחה או שאני יבחר וכן איזה חברות יש כמה שפחות בירוקרטיה בנושא
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אשמח למישהו עם נסיון או יידע בתחום
אנחנו קיבלנו אישור לקצבת סיעוד מביטוח לאומי- ע"י שעות של מטפלת השאלה היא עם איזה חברה של סיעוד הכי שווה לעבוד ועוד פרטים נוספים בעניין (לרשום בן משפחה ולהעביר את הכסף וכו')
אשמח לכל מיידע!
תודה רבה!!!


ה-קפ-צ-ה
אשמח לכל מיידע בעניין
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איזה חברות?
ומה האזור של הסכום?

מה הכוונה?

הזכאית מעדיפה לקבל כסף ולא מטפלת אך ביטוח לאומי נותן רק עד שליש בכסף והשאר במטפל/ת ולן אני שואל עם איזה חברה הכי כדאי לעבוד כלומר שנותנים את הסכום היותר גדול לשעה- למטפל קרוב משפחה או שאני יבחר וכן איזה חברות יש כמה שפחות בירוקרטיה בנושא
תודה רבה!
לא יודע להגיד לך חברות אבל פשוט תתקשר -תאמר שלאמא שלך יש שעות ואתה רוצה לשים את השעות אצלם
כמה הם משלמים לשעה ,
הכי הרבה שיתנו לך זה 35-36
לגבי בירוקרטיה -זה פשוט לחתום חוזה של מטפל בן משפחה וזהו .
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום רב
לצורך סיבה רפואית
הייתי צריך להיות בחו"ל למשך כשנה
מיד כשעבר 3 חודשים מיציאתינו לחו"ל אוטומטי נפסק קצבת הילדים מביטוח לאומי מבלי שום עדכון והוכחה מצידינו
לפני כ3 חודשים חזרנו כולנו לארץ ועדיין לא נכנס קצבת הילדים . פניתי איליהם והם ענו לי בזה"ל :

אדון נכבד
תשלום קצבת ילדים תביעתך מ17/02/2026
אנו מביאים לידיעתך שכדי לבחון את זכאותך לקצבת הילדים לנו להמציא לנו את המסמכים הבאים:
אישורי לימודים של כל הילדים לאחר חזרתכם לארץ ואישורי עבודה שלכם ו/או חוזה שכירות שנחתם לאחר חזרתכם לארץ. ללא המסמכים שנזכרו לעיל לא נוכל לטפל בתביעתך לתשלום קצבת הילדים.
על פי תקנות הביטוח הלאומי תובע הגמלה צריך להשלים פרטים חסרים בתוך 21 ימים מיום שנדרשו על ידי המוסד לביטוח הלאומי


מי שיש לי להציע עזרה מבלי להתעסק בכל הטפסולוגיה זאת של להביא אישור לבחור בישי"ק והבחור מישיבה גדולה והילד בתלמוד תורה וכו' וכו' תבוא עליו ברכה

[נתבקשתי על ידי חבר לכתוב זאת]
מישהו בסביבתכם מתמודד עם קושי רפואי או נפשי?
בואו נדאג שהוא יקבל את הכסף המגיע לו על פי חוק מהביטוח הלאומי!

שלום לכולם:) כאן עוה״ד שרונה תגר.
תודה למערכת פרוג על מיזם 'חודש הזכויות' – במהלכו ננסה לעזור לכמה שיותר משפחות להשיג את הזכויות המקסימליות שמגיעות להן מהביטוח הלאומי.

כעו״ד המתמחה בתביעות ביטוח לאומי למעלה מעשרים שנה, אני לצערי מודעת לעובדה שמתמודדים רבים אינם ממצים את זכויותיהם בביטוח הלאומי .
למה? או בגלל חוסר ידיעה והיכרות עם הנושא, או פחד מהבירוקרטיה או מניסיון לא מוצלח של דחיה בעבר, ואפילו מחוסר זמן.

התוצאה היא שאנשים יקרים, שגם ככה קשה להם, מפסידים עזרה כלכלית קריטית שמגיעה להם על פי חוק! חלקם אפילו לא יודעים שמגיעה להם קצבה כי הם חושבים שהמקרה שלהם קל וזניח או לא חשוב מספיק ואין עליו קצבה. בנוסף אני פוגשת המון אנשים שבטוחים שהם מקבלים את המקסימום, אבל בפועל מגיע להם הרבה יותר!

ידע שווה המון, במקרה הזה הוא שווה כסף. המון כסף.

המטרה שלי היא לעשות סדר ולתת מענה אמיתי ומקצועי.
אני מזמינה אתכם לשאול ולהתייעץ איתי כאן בשרשור על כל מקרה ולברר סוגיות בנושאי קצבאות נכות של ילדים ומבוגרים בביטוח הלאומי.
אני וצוות המשרד שלי נשתדל לענות בהקדם ובמקצועיות כדי לתת לכם את התשובות הכי מדויקות. כדי שלא תלכו את המסע הזה לבד.

מעדיפים לשאול ולהתייעץ בצורה ישירה ודיסקרטית?

שלחו לי הודעה פרטית ל
וואטסאפ , אפשר גם להתקשר לנייד: 058-7314000
ואפשר גם לשלוח: לשלוח: למייל

לשימושכם :):
כדי שלא תפספסו חידושים בחוק ובתקנות שיכולים לזכות או להגדיל את הקצבה שלכם, אני ממליצה להירשם לרשימת העדכונים שלי. זה לוקח דקה ויכול להשתלם לכם מאוד בעתיד.
להרשמה: לחצו כאן

1767775070352.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה