קרה משהוא בירושלים?

  • הוסף לסימניות
  • #81
נכתב ע"י רמה פלוס;1432751:
רק אני מפחדת לצאת מהבית (בני ברק)?
יש פה לידינו בניין בשיפוצים... :eek:

גם אני, מישהו שלח לי תמונה שתפסו ערבי עם סכין מתחת לבית שלי (בני ברק).
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
גם אצלנו יש בנינים בבניה לייד הסמינר, ערבים שב"חים, הם יידו לבני בניה על בנות שהיו בהפסקה, בנס לא היו נפגעות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
חשוב להכניס את זה לתודעה, אז אני חוזר על זה שוב פעם:

וְאִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם, וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ
(במדבר לג, נה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
נכתב ע"י אברהם;1432757:
חשוב להכניס את זה לתודעה, אז אני חוזר על זה שוב פעם:

וְאִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם, וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ
(במדבר לג, נה)

מה הפרוש??אפשר הסבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
נא להתפלל עבור הפצוע שמואל ירוחם בן בילא - אברך יקר שקיבל כדורים בראש ובחזה ונכנס עכשיו לניתוח במצב קשה מאוד.

בשורות טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
צריך להתחיל להסתובב עם נשק.

אני רצינית.
איך משיגים רשיון לנשק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
וגם לשלוח את הילד הקטן לחיידר עם נשק.
ואת הילדה לגן אם סכין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
למה? בהתנחלויות כולם נושאים נשק.
צריך שגם בערים החרדיות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
ראיתי תמונות מזעזעות של דם יהודי על הרצפה
ואני בוכה......
ד' תרחם על הילדים שלך ,כמה אפשר לסבול.
כאלה מראות ידענו שיש רק בשואה........ ד' ירחם צריך לחזור בתשובה
קורבנות קדושים שנהרגו לכפר על הדור בעוונותינו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
את צודקת, אני גם הייתי רוצה.
השאלה אם יהיה לך אומץ לחסל מחבל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
נכתב ע"י efrat1;1432761:
צריך להתחיל להסתובב עם נשק.

אני רצינית.
איך משיגים רשיון לנשק?

מאוד קשה לקבל היום רשיון נשק ורק עם סיבה מוצדקת מספיקה אז הם נותנים רישיון לנשק פרטי אפילו אילו שמתנדבים במשטרה אז יש להם רשיון לנשק רק בזמן שהם עושים משמרות במשטרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
את צודקת, אני גם הייתי רוצה.
השאלה אם יהיה לך אומץ לחסל מחבל?
אני מקווה שלעולם לא אצטרך.
ה"י.

אבל תחשבו על כל האנשים שרואים את המחבלים מתקרבים אליהם, ואין להם שום דרך להתגונן.
גם בפיגוע הזה, גם בפיגועי הטרקטורים והרכבים ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
פרק שקראתי , מתאים לעכשיו...
 

קבצים מצורפים

  • פרק.PNG
    KB 23.2 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #95
נכתב ע"י efrat1;1432771:
אני מקווה שלעולם לא אצטרך.
ה"י.

אבל תחשבו על כל האנשים שרואים את המחבלים מתקרבים אליהם, ואין להם שום דרך להתגונן.
גם בפיגוע הזה, גם בפיגועי הטרקטורים והרכבים ....

אם ד' ירצה לא יעזור שום נשק בעולם!!!
תפסיקו את ה"אם" הזה

החייל שנרצח בת"א היה גם עם נשק עליו ולא עזר לו
והיו עוד המון מקרים כאלו.

רק תפילה, חזרה בתשובה וביטחון בד' יעזרו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אוי באמת......... נראה לכם שנשק זה מה שיעזור?
הקב"ה רוצה מאתנו משהו!!! הוא מאותת לנו כל הזמן....
אמנם צריכים לעשות השתדלות ולא להיות במקום סכנה וכו' אבל יותר מזה אין מה לעשות!
רק תפילות וחזרה בתשובה!

אנחנו יכולים להיות מוקפים בערבים ולא יקרה לנו כלום, ואפשר להיות במקום הכי בטוח, ואם הקב"ה החליט שיקרה משהו זה יקרה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
נכתב ע"י אסנת לוי;1432759:
מה הפרוש??אפשר הסבר?

פירוש רש"י
והיה אשר תותירו מהם. יהיו לכם לרעה: לשיכים בעיניכם. ליתדות המנקרות עיניכם, תרגום של יתדות, שיכיא*: ולצנינם. פותרים בו הפותרים לשון מסוכת קוצים, הסוככת אתכם לסגור ולכלוא אתכם, מאין יוצא ובא: וצררו אתכם. כתרגומו:

* מלשון סיכות

תרגום אונקלוס
וְאִם לָא תְתָרְכוּן יָת יָתְבֵי אַרְעָא מִן קֳדָמֵיכוֹן וִיהֵי דִי תַשְׁאֲרוּן מִנְהוֹן לְסִיעַן נַטְלַן זְיַן לְקִבְלֵיכוֹן וּלְמַשִׁרְיַן מַקְפַּנְכוֹן וִיעִיקוּן לְכוֹן עַל אַרְעָא דִי אַתּוּן יָתְבִין בָּהּ

בעברית: ואם לא תגרשו את יושבי הארץ מלפניכם, והיה אשר תשאירו מהם לסיעות נושאות חרב לנגדכם, ולמחנות מקיפים אתכם, ויצרו (מלשון צרה) לכם על הארץ אשר אתם יושבים בה
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אין ספק שנשיאת נשק תורמת לרוגע הנפשי
וגם הרבה פעמים לצערינו הגיעה לידי ביטוי
סך הכל כל האירועים האלה מסתיימים על ידי משהו שיש לו אקדח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
נכתב ע"י תקוה;1432720:
מחפשים עדיין אחד נוסף + נהג של הרכב

כלומר שהתושבים עדיין סגורים בבתים?
ומה זאת אומרת הנהג של הרכב? יש רכב נטוש בחוץ?
מאיפה המידע?
 
ניצב בדימוס אריה עמית שהיה בעבר מפקד משטרת ירושלים, קורא לאלו שברשותם נשק ברישיון להצטייד בו מכאן ואילך ולשאת אותו כל היום. "ואז, ברגע שמתחיל אירוע מסוג זה, יש לחסל מיד את המחבל".
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה