קריאת חירום ובקשת עזרה חריגה- העזרה שלנו!

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
בהמשך לאשכול הנ"ל http://www.prog.co.il/showthread.php?t=188699&highlight=חריגה

ניסיתי לסדר משהו בכדי שיוכלו הניקים היקרים פה להעביר את תרומותיהם למען המקרה הזה, רק לציין שאין לי שום קשר אליו, ואיני יודעת במי מדובר אבל נגע לי באופן אישי הפניה הנואשת הזאת לר' חיים דיקמן, שדבר כזה קורה רק מחוסר אונים ונואשות לחבל הצלה.

סוכם עם קופה פעילה, קרן החסד במודיעין עילית, שזו קופה שמנוהלת ע"י אברכים ות"ח, שמי שיתקשר אליהם ויתרום עבור 'קרן פרוג' יעבירו את התרומה שלו למשפחה המדוברת.
מספר הטלפון לתרומות: 1800-30-30-56(נא לזכור לציין שזה עבור 'קרן פרוג')
דיברתי עם הגבאי של הקופה, ולאחר זמן מה הוא טרח לחזור אלי לטלפון וביקש שאני אדגיש שהם נכנסו לסיפור ומדובר במקרה קשה מאוד מאוד! ! ! ושחייבים לסייע כאן, וזה ממש בבחינת פיקוח נפש..

אז אנא "לא תעמוד על דם רעך" וכל אחד ישתדל,יתרום וינדב כמיטב יכולתו בכדי שנוכל לתת לפחות דחיפה ראשונית ולהעמידו על הרגליים, זה ממש בגדר עזרה ראשונה.

אשמח שכל מי שתורם למקרה הנ"ל יציין את זה כאן באשכול, כך גם יקפיץ את עצמו לטובת אלו שלא ראו עדיין, וכן נדע איפה אנו עומדים ושיש הענות..

בשורות טובות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני אתחיל בעז"ה-
התקשרתי ותרמתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כל הכבוד על היוזמה וההיחלצות לעזרה, אשרינו שאנו בפרוג!

הצעות ייעול:
1. העברה טלפונית מסורבלת מהעברה אינטרנטית, כך שאם יהיה מס' חשבון וכמו שהציעו כמה, יהיה הרבה יותר קל ונגיש להעביר, וממילא יהיו הרבה יותר תרומות.
2. לא מכיר את הקופה ההיא, אבל אני בכל אופן אשמח לתרום כשאני יודע שכל הכסף שתרמתי מועבר למדובר, ולא נשפכים כמה אחוזים בדרך למימון הקופה ההיא וההיא... זו מציאות.

פשוט מאוד: הציע כבר מישהו לתת חשבון בנק לזמן, ולכתוב באשכול כאן את פרטי החשבון, ואחד שתיים התרומות יתחילו לרוץ. כך אני בטוח שכל הכסף הוא קיבל, וזה גם יותר נוח ויותר נגיש לתרום בצורה כזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י המקצוען;1452729:
כל הכבוד על היוזמה וההיחלצות לעזרה, אשרינו שאנו בפרוג!

הצעות ייעול:
1. העברה טלפונית מסורבלת מהעברה אינטרנטית, כך שאם יהיה מס' חשבון וכמו שהציעו כמה, יהיה הרבה יותר קל ונגיש להעביר, וממילא יהיו הרבה יותר תרומות.
2. לא מכיר את הקופה ההיא, אבל אני בכל אופן אשמח לתרום כשאני יודע שכל הכסף שתרמתי מועבר למדובר, ולא נשפכים כמה אחוזים בדרך למימון הקופה ההיא וההיא... זו מציאות.

פשוט מאוד: הציע כבר מישהו לתת חשבון בנק לזמן, ולכתוב באשכול כאן את פרטי החשבון, ואחד שתיים התרומות יתחילו לרוץ. כך אני בטוח שכל הכסף הוא קיבל, וזה גם יותר נוח ויותר נגיש לתרום בצורה כזו.


כרגע זה מה שהצלחנו לעשות, זה מוקד פעיל וקיים ומי שחפץ לעשות חסד זה ממש 2 דקות כל ההתקשרות. בנוגע למס' חשבון כנראה זה לא יצא לפועל מסיבות פרקטיות,
הקופה זו קופה אמינה ומוכרת בברכפלד במודיעין עילית מנוהלת ע"י הרב זיכרמן רבה של שכונת ברכפלד וזה קופה ידועה, שבאמת מטרתה לעזור ולסייע. והם עצמם אמרו שגם יסייעו ככל הניתן אבל חייבים את העזרה שלכם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הקפצה לטובת כולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י המקצוען;1452729:
כל הכבוד על היוזמה וההיחלצות לעזרה, אשרינו שאנו בפרוג!


2. לא מכיר את הקופה ההיא, אבל אני בכל אופן אשמח לתרום כשאני יודע שכל הכסף שתרמתי מועבר למדובר, ולא נשפכים כמה אחוזים בדרך למימון הקופה ההיא וההיא... זו מציאות.

.
מעולם לא הבנתי את הטענה נגד קופות הצדקה שכמ האחוזים יורד לעסקנים
מה בכך? הרי גם הם חייבים להתפרנס ואם לא יקחו אחוזים מאיפה יתפרנסו
אדרבה ניקח באמת הדוגמא שלנו, כמה ימים שהציעו שמישהו יביא חשבון בנק
והמציאות שעד שפותח האשכול לא פנה לארגון החסד לא יצא כלום
האם בית דפוס שמדפיס עלונים לצדקה חייב לעבוד בחינם?
ולמה עסקני הקופות שונים?

ולגבי פותח האשכול יפה מצידך ממנו ילמדו וכן יעשו
ובלי"נ מחר אתקשר לתרום
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י המקצוען;1452729:
לא מכיר את הקופה ההיא, אבל אני בכל אופן אשמח לתרום כשאני יודע שכל הכסף שתרמתי מועבר למדובר, ולא נשפכים כמה אחוזים בדרך למימון הקופה ההיא וההיא... זו מציאות.
אני יודעת על רב שהורה לשד"רים לקחת אחוזים כי אמר שאם לא יקחו אחוזים סופם שיקחו בגניבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין טענות לשדרים, אבל אם אני תורמת לאדם אשמח להכניס את הכסף שיגיע ישירות אליו כל אגורה, הוא זקוק לזה, לא?
אולי הרב דיקמן יפתח חשבון ונפקיד לשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אז לידיעת כולם-
קרן החסד לא לוקחים אגורה! כל הכסף יועבר למשפחה.
זו קופה שכונתית שמטרתה באמת לעזור ולסייע לאנשים במצוקה, והם גם אמרו שיסיעו ככל האפשר אבל אין להם די משאבים וכסף כדי לעזור לכל הפניות שמצטברות על שולחנם, זו לא קופה ארצית שיש את כל העניין של האחוזים והפרסום זו קופה רצינית מאוד שפועלים בה הרבה בהתנדבות באמת כדי לעזור ולסייע!
גם הרב דיקמן אמר שבעז"ה את הכסף שהצטבר אצלו הוא יעביר לקופה הזאת שהקימה במיוחד את 'קרן פרוג' בכדי לעזור ולסייע למקרה הלא פשוט הזה.
אז חבל שבמקום שנושיט יד לבקשת העזרה הנואשת מתפתחים כאן שאר דיונים...
שאותם אם אפשר לעשות באשכול אחר ולא כאן.. שכאן באמת מטרתנו לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לכל מי שביקש מס' ח-ן להפקדה:

אפשרי גם בהעברה לחשבון בבנק פאגי בנק מס52 סניף 180 מספר חשבון 409-716480
אבל חשוב לעדכן טלפונית אחרי ההעברה על ביצוע ההעברה בכדי שישייכו את זה ל'קרן פרוג'
העדכון במוקד של הקופה. במס' 1800-30-30-56
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בוקר טוב-
הקפצה.
שימו לב יש טלפון למוקד ויש מס' ח-ן.

ותבורכו מן השמיים בכפל כפליים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ניקים יקרים-
יש מס' ח-ן ויש מוקד.
מי שיכול להושיט יד יבורך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
---
יש תועלת בהקפצות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י יוסניו;1454442:
תרמתי
אמנם לא סכום ענק, כמה שיכלתי

יופי, שמחה לשמוע
לקחתי את העניין הזה באופן אישי לאור הקריאה פה, אין לי מושג במי מדובר אני פשוט רק רוצה לעזור באמת ובכבוד למי שזקוק לזה כרגע ונואשות לפי מה שהבנתי.
אז תודה שיש תוצאות להשתדלות לפי הפידבק פה אני כבר מתחילה להתאכזב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י EC;1454462:
יופי, שמחה לשמוע
לקחתי את העניין הזה באופן אישי לאור הקריאה פה, אין לי מושג במי מדובר אני פשוט רק רוצה לעזור באמת ובכבוד למי שזקוק לזה כרגע ונואשות לפי מה שהבנתי.
אז תודה שיש תוצאות להשתדלות לפי הפידבק פה אני כבר מתחילה להתאכזב..
ממש מדהים לראות איך שלקחתם את זה כפרויקט עצמי
ואסור להתייאש חלילה גם אם נראה באופק שאין תוצאות
יש ווארט יפה מהישמח משה על מאמר חז"ל יגעת ומצאת תאמין
ולכאורה יגיעה ומציאה הם שני דברים הפכיים
כי מציאה בא בדרך כלל בהיסח הדעת, ולא ביגיעה
אך הפשט שאם בנאדם עושה מה שביכלתו לדבר מצוה זו או אחרת
יעזרו לו מן השמים למצוא דרכים גם שלא יגע עליהם, בדרך מציאה
אנחנו סך הכל אנשים פשוטים ועושים השתדלות, ומתפללים לסייעתא דשמיא
וכשד' רואה שיהודים עם לב חם רוצים לעזור יגיע הישועה באופן כזה או אחרת

ומכאן הקריאה יוצאת לכל חברי פרוג לעזור כל אחד ולו בסכום קטן
ובכח הרבים נצליח בעז"ה
לנו החברים אסור לסמוך על ישועות שלא כדרך הטבע
אם כי אנו מאמינים בני מאמינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י יוסניו;1454476:
ממש מדהים לראות איך שלקחתם את זה כפרויקט עצמי
ואסור להתייאש חלילה גם אם נראה באופק שאין תוצאות
יש ווארט יפה מהישמח משה על מאמר חז"ל יגעת ומצאת תאמין
ולכאורה יגיעה ומציאה הם שני דברים הפכיים
כי מציאה בא בדרך כלל בהיסח הדעת, ולא ביגיעה
אך הפשט שאם בנאדם עושה מה שביכלתו לדבר מצוה זו או אחרת
יעזרו לו מן השמים למצוא דרכים גם שלא יגע עליהם, בדרך מציאה
אנחנו סך הכל אנשים פשוטים ועושים השתדלות, ומתפללים לסייעתא דשמיא
וכשד' רואה שיהודים עם לב חם רוצים לעזור יגיע הישועה באופן כזה או אחרת

ומכאן הקריאה יוצאת לכל חברי פרוג לעזור כל אחד ולו בסכום קטן
ובכח הרבים נצליח בעז"ה
לנו החברים אסור לסמוך על ישועות שלא כדרך הטבע
אם כי אנו מאמינים בני מאמינים


כל מילה, ירבו כמותך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י EC;1453315:
לכל מי שביקש מס' ח-ן להפקדה:

אפשרי גם בהעברה לחשבון בבנק פאגי בנק מס52 סניף 180 מספר חשבון 409-716480
אבל חשוב לעדכן טלפונית אחרי ההעברה על ביצוע ההעברה בכדי שישייכו את זה ל'קרן פרוג'
העדכון במוקד של הקופה. במס' 1800-30-30-56

אפשר לרשום בהערות בהפקדה לקרן פרוג, במקום להתקשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י sm05276;1454504:
אפשר לרשום בהערות בהפקדה לקרן פרוג, במקום להתקשר?

לפי מה שביקשו ממני, צריך להתקשר בכדי שידעו לשייך את זה למקרה הזה.
אני מסכימה להתקשר, אם קשה לך רק אם תוכלי לומר לי ( באישי כמובן) שם וסכום שידעו לשייך את זה .
תודה !
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה