שאלה קשה לעזוב את בני ברק?

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם אתם מכירים משפחות שגרים בבני ברק בדירות קטנות ועדיין מתעקשים לגור בבני ברק
האם זה נובע מהבנה שאין מקום אחר או שפשוט זה מחוסר ידע שלא מכירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
האם אתם מכירים משפחות שגרים בבני ברק בדירות קטנות ועדיין מתעקשים לגור בבני ברק
האם זה נובע מהבנה שאין מקום אחר או שפשוט זה מחוסר ידע שלא מכירים
זה לא קשה. בכלל.
רק סגנון העיר בני ברק, מי שחי בו וגדל בו, לא יוותר עליו כזה מהר. ומכל בחינה. אא"כ הוא ירוויח משהו אמיתי ביד ששווה את השינוי.

וערים חרדיות טובות שדומות [איכשהו] לבני ברק, כדוגמת: קרית ספר, ברכפלד, רכסים, אלעד, מחירי הדירות שלהם כמעט כמו בני ברק, עם פערים ממש קטנים. ופריפרייה וכו', לא בא בחשבון למי שרגיל לבני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני, בתור אחת שגרה בבני ברק מאז שנולדתי ועכשיו חושבת לקנות דירה בחוץ-
חושבת שזה סוג של 'ראש קטן', כי בני ברק היא קטנה, הכול קרוב, הכול נגיש ולעשות את היציאה זה קצת מרתיע.
תמיד לעזוב את איזור הנוחות זה לא קל....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מי שלא ניסה לא יודע מה מרוויחים.
מנסיון!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אין ספק, הסיבה שבשלה לא עוזבים את המרכז בכלל ואת בני ברק בפרט, זה כי קשה לצאת מאזור הנוחות, גם אם היא קצת מזויפת.
לגור ביחידת "סלח לי" ולשלם על זה אלפי שקלים בחודש, זה נוחות מזויפת.
נאום הדייר ביחידה ליד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מצד שני- אחת הסיבות שאני לא רוצה לעזוב את בני ברק זה בגלל אפשרויות העבודה שיש לי מסביב.
אני גרה בקצה בני ברק, עובדת בפ"ת (20 דקות נסיעה מהבית...)
בעלי עובד בהסעות ברמת גן (גם, 20-25 דקות הליכה...)
אם יוצאים לערים רחוקות יותר מהמרכז- מפסידים את הפלוס של 'גוש דן' בקטע תעסוקתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מצד שני- אחת הסיבות שאני לא רוצה לעזוב את בני ברק זה בגלל אפשרויות העבודה שיש לי מסביב.
אני גרה בקצה בני ברק, עובדת בפ"ת (20 דקות נסיעה מהבית...)
בעלי עובד בהסעות ברמת גן (גם, 20-25 דקות הליכה...)
אם יוצאים לערים רחוקות יותר מהמרכז- מפסידים את הפלוס של 'גוש דן' בקטע תעסוקתי.
ממש מסכימה עם זה!
מבחינת מיקום בארץ ב"ב היא במרכז הארץ במיקום מצוין
ולאנשים עובדים זה ממש שיקול ופותח הרבה מקומות תעסוקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מצד שני- אחת הסיבות שאני לא רוצה לעזוב את בני ברק זה בגלל אפשרויות העבודה שיש לי מסביב.
אני גרה בקצה בני ברק, עובדת בפ"ת (20 דקות נסיעה מהבית...)
בעלי עובד בהסעות ברמת גן (גם, 20-25 דקות הליכה...)
אם יוצאים לערים רחוקות יותר מהמרכז- מפסידים את הפלוס של 'גוש דן' בקטע תעסוקתי.
זה החיסרון הגדול והעיקרי בלעזוב את המרכז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה נכון שזה תלוי מה העבודה, אבל לרב, העבודות במרכז מתוגמלות פי כמה, השכר כאן שונה מאד.
רמת החיים בפריפריה גבוהה בהרבה, וגם זולה במעט יותר מבמרכז.
זאת גם הסיבה שאנשים בפריפיריה מוכנים לעבוד במשכורת נמוכה יותר, כי הכסף שלהם קונה יותר.
כלומר, אם 2 בני אדם מרוויחים 6000 ש"ח, והאחד מתגורר בפריפריה והשני במרכז, מתוך הנחה שהם חיים באותה רמת חיים, מי שמתגורר בפריפריה ישאר בסוף החודש קצת יותר כסף בחשבון.
זה מתבטא באופן מיוחד בעלוית הדיור, אבל גם קיים בשאר תחומי החיים.
עיקר החסכון מגיע מכך שאנשים לא תקועים שעות בפקקים, ויכולים להרשות לעצמם להשקיע יותר זמן בדברים שאנשים במרכז צריכים לשלם כסף לאחרים או לוותר עליהם מחוסר זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האם אתם מכירים משפחות שגרים בבני ברק בדירות קטנות ועדיין מתעקשים לגור בבני ברק
האם זה נובע מהבנה שאין מקום אחר או שפשוט זה מחוסר ידע שלא מכירים
נראה לי שמתעקשים לגור בבני ברק בעיקר בגלל האיכות חיים -- הטיפוח --המדשאות --והניקיון למופת
גם האדריכלות בב"ב מאוד מעניינת במיוחד שמדובר בתוספות בניה
כל אחד "וסגנונו האישי " ועושה מה בא לו - נדיר למצוא בבניין אחד 2 קומות זהות :LOL:
מה שלא תמצא בערים חרדיות אחרות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
המעלה היחידה של בני ברק היא המיקום שלה במרכז
חוץ מזה זו עיר מכוערת צפופה מטונפת בלי טיפת איכות חיים
כמובן גשמית
כי היא עיר ואם לאין ספור ישיבות כוללים חסידויות וכו'
חוץ מזה זה "אנדרסטייטמנט"
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כמי שב"ה עזבה את בני ברק וראתה כי טוב,
יכולה לומר שאין חרטות, למרות המרחק מאזור הנוחות, משפחה חברות וכו'... שזה ויתור מבחינה מסוימת אך אין להשוות לאיכות החיים.
כשאני חוזרת לבני ברק אני תוהה מי מוכן לגור שם ועוד לשלם על זה מיליונים:(((
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה