דרוש מידע ראיון לצורך אזרחות בארהב, ללא בידוד מקומי

  • הוסף לסימניות
  • #81
בגלל הקורונה אין עכשיו קבלת קהל בכלל, אבל שם זה לוקח הרבה פחות זמן - נרשמים לשרות, תשלום מקוון - הם שולחים טופס למילוי ואז צריך לשלוח להם חזרה את כל המסמכים (צריך להשאיר להם כתובת בארה"ב)
ואיך חוזרים בלי דרכונים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
לא שלחנו את הדרכון,
דיברנו איתם ואמרנו להם שאנחנו צריכים לחזור - אז הם אמרו לנו שאפשר במקום דרכון לשלוח הסטוריה רפואית של ההורים (כהוכחה לכך שאנו אזרחים) מרופא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
לא שלחנו את הדרכון,
דיברנו איתם ואמרנו להם שאנחנו צריכים לחזור - אז הם אמרו לנו שאפשר במקום דרכון לשלוח הסטוריה רפואית של ההורים (כהוכחה לכך שאנו אזרחים) מרופא.
חבל, כי דיברתי איתם גם והם אמרו לי שצריך דרכון :( עכשו כבר מידי מאוחר...
בארץ לוקח חצי שנה? השאלה אם לחכות חודשיים וחצי למישהו שנוסע לשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
חבל, כי דיברתי איתם גם והם אמרו לי שצריך דרכון :( עכשו כבר מידי מאוחר...
בארץ לוקח חצי שנה? השאלה אם לחכות חודשיים וחצי למישהו שנוסע לשם

זה כבר יוצא כמעט אותו זמן המתנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
SSN תעשו בארץ כשתחזרו, לילדים עד גיל 12 זה בדואר (כרגע המשרדים שם לא מקבלים קהל). אבל אל תזניחו כי זה יכול לקחת זמן.
איזה מסמכים צריך לשלוח לילד מתחת לגיל 12?
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
כנראה לא הייתי מספיק ברור, אין עכשיו קבלת קהל במשרדי הסושאל סקיוריטי בארה"ב (למעט ע"י זימון מראש בטלפון, ויתנו רק למה שא"א לעשות בדואר), ואם אתה לא מאמין לי אז תראו כאן: https://secure.ssa.gov/ICON/main.jsp
כרגע צריך לעשות מהארץ.
אם המשרדים נפתחים לקבלת קהל ואתם מתעדכנים על כך, אשמח מאד שתעדכנו גם כאן באשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לכמה זמן מינימום צריך ליסוע בשביל לעשות אזרחות בזמן רגיל - לא קורונה עם בידוד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
לא שלחנו את הדרכון,
דיברנו איתם ואמרנו להם שאנחנו צריכים לחזור - אז הם אמרו לנו שאפשר במקום דרכון לשלוח הסטוריה רפואית של ההורים (כהוכחה לכך שאנו אזרחים) מרופא.
היסטוריה רפואית של ההורים או הילד? פשוט כי לפי זה חסר עדיין הוכחת הזהות של הילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
SSN
אי אפשר כרגע לעשות שם. בזמנו היו חייבים לקבוע תור והיו מאוד נוקשים - אם אתם לא גרים בארה''ב אתם חייבים לעשות רק בישראל.
בדיעבד לכאורה זה לטובה - כי אם נותנים כתובת בארה''ב אי אפשר לבקש דחיה מעבר ל-15/4.

אפשר לשלוח ויזה שביטלו אותה בעקבות האזרחות? מתקבל?
כן.
 
  • תודה
Reactions: ext
  • הוסף לסימניות
  • #91
תוכלי לעזור לי במסמכים ?
מסמכים :
ויזה של התינוק
תעודת אזרחות
תעודת לידה מתורגמת
תעודת נישואין של ההורים
מסמך לבקשה של SSN

האם צריך עוד משהו?
דרכון של ההורה האמריקאי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
מהנסיון שלי-
SSN דרך ישראל לוקח חצי שנה עד שזה מוכן,
רצינו לעשות בארה"ב - (לפני שבועיים)
בגלל הקורונה אין עכשיו קבלת קהל בכלל, אבל שם זה לוקח הרבה פחות זמן - נרשמים לשרות, תשלום מקוון - הם שולחים טופס למילוי ואז צריך לשלוח להם חזרה את כל המסמכים (צריך להשאיר להם כתובת בארה"ב)
אפשרי לעשות בדואר בארה"ב גם מעל גיל 12 ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אז אחרי שהשבוע בוטל בניו יורק הצורך בבידוד למי שמציג תוצאת בדיקה שלילית או תעודת מתחסן/מחלים בתוקף (החל מ- 10/4) - האם נשארה חובת הבידוד במשרדי ההגירה?
מישהו יודע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
ציטוט מאתר משרד הבריאות של ניו יורק:
Asymptomatic travelers entering New York from another country, U.S. state, or territory are no longer required to test or quarantine as of April 10, 2021. Quarantine, consistent with the CDC recommendations, is still recommended for all travelers who are not fully vaccinated or have not recovered from laboratory confirmed COVID-19 during the previous 3 months.
 
רואה עכשיו באתר רשות ההגירה, שההוראה שלהם עדיין בתוקף:

You will not be allowed to enter the USCIS office if you: 
  • Have returned from international travel in the past 10 days;
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה