התייעצות רב'ה עוקצני

  • פותח הנושא Tmj
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
טוב.
נראה שנכנסת באמצע שיחה, ולא קראת הודעות קודמות.

כי בדיוק על זה דיברתי, על פעם אחת ויחידה שנפלטה בטעות.

בעצם עזבי.
תחזרי אחורה, תקראי.
ואם את חושבת שמה שכתבת כאן עדין רלוונטי עבורי, אשמח לשמוע...

קראתי, רלונטי כמו מקודם.

את מדברת על כך שזו טעות ואפשר להבליג עליה ואני סוברת אחרת ממך כמו שכבר כתבתי לעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
חייבים להבדיל בין התנהלות קבועה ויום יומית לבין מעידה חד פעמית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
לגמרי! הזכרתי את זה מקודם, אך כמו שאמר מישהו לפני כן, לא צריך להצדיק ולחבק טעויות.
אם זו מעידה חד פעמית (מה שלא נראה במקרה של פותחת האשכול) אפשר להבין שאף עובד הוראה אינו מלאך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אם זו מעידה חד פעמית (מה שלא נראה במקרה של פותחת האשכול) אפשר להבין שאף עובד הוראה אינו מלאך.

כמובן! אך זה לא משנה את העובדה שטעויות כאלו משפיעות לרעה לאורך זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
קראתי, רלונטי כמו מקודם.

את מדברת על כך שזו טעות ואפשר להבליג עליה ואני סוברת אחרת ממך כמו שכבר כתבתי לעיל.
טוב.
או שלא קראת או שלא הבנת.

לא אמרתי שזו טעות.
לא דיברתי על שום טעות ספציפית.

דיברתי בגדול, על טעות חד פעמית של מורים.
ולא, אף אחד לא חיבק טעויות. טעויות לא מחבקים, טעויות מבינים.
מורים הם בני אדם. ואפשר להבין שהם טועים לפעמים.

אני לא מאמינה שיש כאן אמא אחת!! שיכולה להעיד על עצמה שהיא לא טעתה לפעמים, האמא הכי טובה, והכי מבינה, והכי מכילה, והכי אמא שיכולה להיות, כן, גם לה יש טעויות.
וזה בסדר.
אף אחד לא מחבק את הטעות הזאת.
פשוט מבינים אותה, זה הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
טוב.
או שלא קראת או שלא הבנת.

לא אמרתי שזו טעות.
לא דיברתי על שום טעות ספציפית.

דיברתי בגדול, על טעות חד פעמית של מורים.
ולא, אף אחד לא חיבק טעויות. טעויות לא מחבקים, טעויות מבינים.
מורים הם בני אדם. ואפשר להבין שהם טועים לפעמים.

אני לא מאמינה שיש כאן אמא אחת!! שיכולה להעיד על עצמה שהיא לא טעתה לפעמים, האמא הכי טובה, והכי מבינה, והכי מכילה, והכי אמא שיכולה להיות, כן, גם לה יש טעויות.
וזה בסדר.
אף אחד לא מחבק את הטעות הזאת.
פשוט מבינים אותה, זה הכל.

לא אמרנו שלא, ובכלל זה לא נשמע כמו טעות חד פעמית כמו שאת סוברת שלנו קורה וכו....

אם הילד לקח את המקרה באופן כזה קיצוני אז זה לא טעות! זה משהו סידרתי שצריך דחוף להרים טלפון למלמד ולברר מה קורה ולנסות לטפל. (נקודה)

לא אמרתי מעבר לכך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
לא אמרנו שלא, ובכלל זה לא נשמע כמו טעות חד פעמית כמו שאת סוברת שלנו קורה וכו....

אם הילד לקח את המקרה באופן כזה קיצוני אז זה לא טעות! זה משהו סידרתי שצריך דחוף להרים טלפון למלמד ולברר מה קורה ולנסות לטפל. (נקודה)

לא אמרתי מעבר לכך!
על זה בדיוק אמרתי שלא קראת.
אני ממש לא דיברתי לפותחת האשכול, דיברתי למשהי אחת שכתבה שטעות קטנה של רב'ה יכולה להרוס ילדים.
ועל זה עניתי לה.
ובפירוש כתבתי שם, שלפי מה שכתבה היא וגם פותחת האשכול זה נשמע משהו סידרתי. ולא על זה מדובר.

ואני עברתי התעללויות סדרתיות אוהו עברתי.
יש מורה שעד היום אני לא יכולה להיזכר בה.

אבל גם ספגתי ממורות מתוקות שלפעמים עשו טעויות, אז מה???? עד היום הם זכורות לי לטובה.

אם ממש מעניין אותך אז הנה מה שכתבתי:



האמת שנמאס לי מהדיון הזה.
אבל הגבת על ציטוט שלי, על דברים שלא נאמרו. והרגשתי צורך להגיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
על זה בדיוק אמרתי שלא קראת.
אני ממש לא דיברתי לפותחת האשכול, דיברתי למשהי אחת שכתבה שטעות קטנה של רב'ה יכולה להרוס ילדים.
ועל זה עניתי לה.
ובפירוש כתבתי שם, שלפי מה שכתבה היא וגם פותחת האשכול זה נשמע משהו סידרתי. ולא על זה מדובר.

אם ממש מעניין אותך אז הנה מה שכתבתי:



האמת שנמאס לי מהדיון הזה.
אבל הגבת על ציטוט שלי, על דברים שלא נאמרו. והרגשתי צורך להגיב.



באמת טעות קטנה יכולה להרוס ילדים.
אין על זה וויכוח.

ברור שמבינים אבל עדין נחזור לאותה נקודה ולמה שטענתי כבר קודם בשם מי שאמר את זה- לא מחבקים טעויות.

מבינים, אבל זה לא מצדיק.

זהו.
נגמר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לגמרי!! בזמן האחרון קיימת תופעה שבה רוב בנות הסמינר הולכות ללמוד הוראה! אני נגד זה! רוב הבנות ההן הן עדינות ולא בנויות לתפוס כיתה שלמה!

אם יש כאלו שמתאים להן להיות מורות אז שילכו, זה שליחות ועבודת קודש!
אך מי שלא מתאים לה להיות מורה לא רק שהיא לא מועילה היא גם מזיקה!
בזמן האחרון? שננניםםםם...
הפוך בשנים האחרונות נפתחו עוד מגמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
בעצם... אולי עדיף שלא יהיה עוד אדם כזה ....
זה בסדר, יש עוד הרבה כאלה..
תאמיני לכל מה שמספר
????????
על מה ולמה? (מה זה קשור? זה לבד יכול לעשות באלאגן משולש של הורה-ילד-רבה).
הזדהתי מאד מאד עם פותחת האשכול, אבל לדעתי המשפט הזה הוא לא קשור
 
אם את רוצה שהילד שלך לא יקמול/ינשור - הפתרון הוא להעביר את הילד לחיידר אחר ויפה שעה אחת קודם
גם אם זה אומר שזה יהיה לחיידר ששייך לחסידות/קהילה/עדה אחרת

גם אם אתם חסידים, עדיף שהילד יהיה בחיידר ספרדי/ליטאי מאשר להיות תחת רבה כזה
גם אם אתם ליטאים, עדיף שהילד יהיה בחיידר חסידי/ספרדי מאשר להיות תחת רבה כזה
גם אם אתם ספרדים, עדיף שהילד יהיה בחיידר ליטאי/חסידי מאשר להיות תחת רבה כזה
גם אם הוא תוניסאי ,עדיף שהילד יהיה בחיידר מורוקאי/עיראקי מאשר להיות תחת רבה כזה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

אולי גם אתם חוויתם חוויה דומה?
ככה זה בכל מקום?

הבן שלי בכיתה א', ילד חמד,
בגן חיידר הבנתי שיש פער ושהוא רכרוכי ולא בשל. לא קיבלתי שום מידע מהגננת,
ורק שפניתי אליה היא אמרה שאני צודקת... רצינו להשאיר שנה בגן, ולא הסכימו.
במכינה, שיכנעתי את הרב'ה שהילד לא בשל, הרב'ה הסכים איתי באופן חלקי, אמר שהוא חלק, אבל לא היה מודאג מידי,
עשינו אבחון כנדרש, וועדת שילוב, קיבל שעות, מקבל קלינאית תקשורת. רצינו להשאיר במכינה ולא הסכימו.

אבל תכל'ס,
הילד המתוק הזה - לומד השנה בכיתה גדולה מאוד, (כמעט פי שניים מהמכינה)
אוהב את הלימוד מאוד, אבל חורק שיניים כל הזמן.
רכש יפה את הקריאה אבל מתאמץ מאוד, כותב נפלא, אבל בכיתה מתקשה ממש לכתוב והספר שלו מלא במחיקות :(
מבין מעולה את הנלמד, אבל לא מרגישה שזה מלהיב אותו במיוחד.
תכל'ס- מרגיש לי שהוא יכול לצלוח את זה, אבל הוא לא בשל.
כאילו בכח משאירים אותו במשבצת הזו ומנסים לעזור לו עם קביים, מה שיתכן, שאם רק היה נשאר עוד שנה במכינה,
יכולנו לחסוך לו את רוב הקשיים. אולי הוא לא היה שפיץ, אבל בטוח לא היה חלש.

א. למה ההורים צריכים לרדוף אחרי הצוות לקבל מידע? למה מרגיש כאילו, אם מסתדרים, אז יאלה יופי, נחליק את זה?
ב. למה בחיידרים אין אפשרות להשאיר גן / מכינה בעת הצורך? למה טובת הילד לא עומדת במרכז?
ג. האם אתם מכירים חיידר מעולה בירושלים שאפשר יהיה לקבל בו מענה אישי ומקצועי לילד ושיהיו קשובים לצרכים שלו?

אני חושבת שהשנים האלו קריטיות לכל העתיד של הילד, ואם עכשיו הוא רודף אחרי עצמו, מה יהיה בצמתים הבאים????
רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה