דרוש מידע רבי בחיידר שלא מפסיק להרביץ לילדים, מה עושים?

מצב
הנושא נעול.
אם זה פייק -אז שיהיה לתועלת של אנשים אחרים

אני יודע שיש כאלה מקרים ובפרט אצל חסידיות שלא נעים וכו'

הפיתרון פשוט ביותר-להתקשר לטלפון האישי של הרבי (בחיידר)
להגיד לו שזה שיחה אישית וזה לא עבר למנהל ולאף אחד אחר
ולהודיע לו חגיגית שאם הילד יקבל לטיפה אתם תפרקו לו את העצמות
כן ממש ככה
קצת ביטחון עצמי ולא להיבהל מרוצחי נפשות
לא כדאי.
כי אולי הוא יקליט את השיחה.

עדיף הרבה יותר ,שיהיה תיעודים מהמכות
ולאיים עליו שזה יתפרסם בכל מקום ...

הרבה יותר יעיל ,וגם חוקי.
 
סיכון גבוה וד"ל

קצת רקע.
לחסידות הזאת יש ת"ת כמעט בכל עיר חרדית, בס"ה יש מאות אנשי צוות, יש מלמד אחד סורר (שגם לא חסיד שם) וכנראה יש בעיה לפטר אותו.
תביא ציטוטים
בבקשה
 
יש ילדים חצופים לא בגלל זה הם חילונים
זה חוצפה ועזות שקיימת אצל חילונים!
בילדותי. הרב'ה שלי קרא לי אליו לשולחן היה לו מקל שהיה רשום עליו "עץ הדעת" והיה מכה בו על אצבעות התלמיד כשהם מקופלות למעלה.. (אולי המבוגרים ביננו כן זוכרים) הגעתי אליו (והייתי תלמיד שקט וילד טוב -עד היום) כשהתקרבתי לשולחן... ה ת ע ל פ ת י כן, פשוט. אמבולנס ענינים..
כיום אנל'א יודע להגיד אם זה היה מפחד. אבל זה מה שהיה.
והיה עוד סיפור אבל...
וואוו נשמע רע
אבל תסכים איתי (עזוב את המקרה שלך) שרבה שיורד על הילד מול כל הכיתה במילים פוגעניות ומרסק לו את האישיות ואת המעוף... זה גרוע פי כמה מפליק / סתירה ....(וכמובן שצריך לתת ממקום וכו' ולדעת איך לתת)
שלא יחשבו שהייתי בעייתי מעדיף שלא לספר..
גם המקרה היה מזעזע.
סיקרנתה...
 
הפוך בד"כ זה מישהו שמחוץ לחסידות שעשו לו טובה וקיבלו, ואין לו כוח לפעול פנימה אבל לא בהכרח.
המקרים הקשים של אלימות ודומיהם (וד"ל) היו למשפחות שלא היו עצם מעצמיה של הקהילה.
 
לא כדאי.
כי אולי הוא יקליט את השיחה.

עדיף הרבה יותר ,שיהיה תיעודים מהמכות
ולאיים עליו שזה יתפרסם בכל מקום ...

הרבה יותר יעיל ,וגם חוקי.
לי אין בעיה להיחקר במשטרה בשביל שהבן שלי ינצל מרוצחי נפשות
 
זה חוצפה ועזות שקיימת אצל חילונים!

וואוו נשמע רע
אבל תסכים איתי (עזוב את המקרה שלך) שרבה שיורד על הילד מול כל הכיתה במילים פוגעניות ומרסק לו את האישיות ואת המעוף... זה גרוע פי כמה מפליק / סתירה ....(וכמובן שצריך לתת ממקום וכו' ולדעת איך לתת)
בדרך כלל רבה שמכה את הילד ,הוא מכה אותו +מילים פוגעניות...
ברגע שניטרלנו את המכות אז נשארנו רק עם מילים פוגניות

אבל ברור שעדיף רק מילים פוגעניות מאשר מילים פוגעניות+מכות.
 
לי אין בעיה להיחקר במשטרה בשביל שהבן שלי ינצל מרוצחי נפשות
כן,אבל עדיף להיות חכם ולמנוע את הבעיות לפני.
הכי חכם ,זה פשוט לעשות הכל באנונימיות
ככה שמצד אחד אתה לא חשוף לבעיות
ומאידך ,הרבה יבין שלא כדאי להמשיך...
 
בילדותי. הרב'ה שלי קרא לי אליו לשולחן היה לו מקל שהיה רשום עליו "עץ הדעת" והיה מכה בו על אצבעות התלמיד כשהם מקופלות למעלה..
אצלנו היו עושים את זה עם סרגל 30 ס"מ
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
 
כן,אבל עדיף להיות חכם ולמנוע את הבעיות לפני.
הכי חכם ,זה פשוט לעשות הכל באנונימיות
ככה שמצד אחד אתה לא חשוף לבעיות
ומאידך ,הרבה יבין שלא כדאי להמשיך...
והוא גם לא ידע לאיזה ילד התכוונו,
כך ירויחו כל הילדים!
 
בדרך כלל רבה שמכה את הילד ,הוא מכה אותו +מילים פוגעניות...
מאיפה?
מי שמכה עם מילים פוגעניות אז הוא בהחלט לא יודע לחנך!
לי היה רבה בלי הרבה דיבורים היה נותן סתירה בקור רוח ובלי הרבה הסברים ולעיטים רחוקות שהסאה גדשה
הילד היה מבין טוב טוב למה הוא חטף
מאידך היה רבה שהיה יכול רבע שעה להשתלח בילד עד שהיה בוכה מבושה!
 
אצלנו היו עושים את זה עם סרגל 30 ס"מ
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
ידוע לי מקרה של מלמד שעד היום יושב ע"כ
כבר הרבה שנים טובות....
 
אצלנו היו עושים את זה עם סרגל 30 ס"מ
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
מה השורה האחרונה באה להעיד?
 
אצלנו היו עושים את זה עם סרגל 30 ס"מ
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
נשמע קשוח רצח.....
 
וואוו נשמע רע
אבל תסכים איתי (עזוב את המקרה שלך) שרבה שיורד על הילד מול כל הכיתה במילים פוגעניות ומרסק לו את האישיות ואת המעוף... זה גרוע פי כמה מפליק / סתירה ....(וכמובן שצריך לתת ממקום וכו' ולדעת איך לתת)
ברור זה אכזרי
טוב.
פעם רבתי עם ילד אחד.
ההוא רץ לאבא שלו שהיה קצת חמום מוח ואני ילד עדין כזה..
ההוא בלי להתבלבל תפס אותי מהחולצה זרק אותי באויר על השולחן הקרוב בתוככי בית הכנסת כמובן עם צעקות בלתי מובנות והמהומים שלא כדאי להזכר בהם בטח לא בשעות לא שעות כאלה.. ;)
וסליחה מיציר כפיו של הקב"ה אבל הוא היה עבדקן כזה עם שפם כעובי הגלות וזקן מדובלל צהוב שחור כמו שהבינה מלאכותית מציירת חרדים עבדקנים כאלה...
והתחיל לנענע אותי לארבע רוחות השמים מעלה מטה.. אבל לגובה :eek:

ואני רך וקטון בערך בן 8/9
מתפללי ביהכנ"ס כמובן נחלצו לעזרתי ובאמת שאיני זוכר איך נגמר הסיפור!

עצוב. מדמם. מבחיל. ומשתק.
 
מאיפה?
מי שמכה עם מילים פוגעניות אז הוא בהחלט לא יודע לחנך!
לי היה רבה בלי הרבה דיבורים היה נותן סתירה בקור רוח ובלי הרבה הסברים ולעיטים רחוקות שהסאה גדשה
הילד היה מבין טוב טוב למה הוא חטף
מאידך היה רבה שהיה יכול רבע שעה להשתלח בילד עד שהיה בוכה מבושה!
אתה מניח שמי שמכה הוא יודע לחנך.
באופן אישי רק רבה אחד(מתוך כל אלה שהכו)
כשהיה מכה ,כולם קיבלו את זה ,ואף אחד לא התלונן
כי כולם ידעו שזה מגיע ממקום אמיתי

כל השאר ,זה הגיע ממקום אישי ....
ולכן ההנחה שמי שמכה מבלי מילים הוא יודע לחנך ,זה לא נכון.
הרוב המוחלט שלהם היה מכה וגם מצליף במילים תוך כדי לפני ואחרי.
 
בבקשה
אחת התגובות רשום שא"א אפשר לפנות לגורמים בחסידות והנימוק - וד"ל
מי שחסיד מבין, זר לא יבין זאת
לאחר מכן הוסבר שזה חלק מהחסידות וכו..
הת"ת הוא חלק מחסידות
אבל בהמשך מוזכר שהוא כלל לא מהחסידות
המלמד הספציפי הזה לא שייך לחסידות
אזה אפשר להבין מה הבעיה לפנות לאדמו"ר להתלונן אם הוא לא חסיד שלו בכלל ??
אם ההנהלה לא הצליחה לטפל בסיפור ההזוי הזה, זה אומר שיש למלמד הזה קשרים למעלה.
 
אצלנו היו עושים את זה עם סרגל 30 ס"מ
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
אתה לא רציני, נכון?
 
+סטירות+השכבות על השולחן והצלפה (עדינה בדר"כ) בחגורה, ואני יכול להעיד שמתוך כיתה של 24+- ידוע לי רק על אחד כיום שאינו בן תורה
אם הם נשארו עם כובע וחליפה ומתנהגים ע"פ הסטנדרט, אז ברור כשמש שהמכות לא הצליפו בהם כלל והם פרחו כפי שרק רב'ה מסור כמו הנ"ל יכל לגדל ולהצמיח, ב"ה הוא אברך ויש ילדים וס"ה מסתדר, פסגת החלומות, מה יש מעבר?
והנפשות שחוו והרגישו (הנפשות המרגישות) יעידו אחרת, אין מה להתווכח כי אותה פעולה משפיעה על כל אחד בצורה שונה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה