כללי רווח טקסט באינדיזיין

  • פותח הנושא yankl
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום וברכה,
מצו"ב תמונה להמחשת הבעיה.
איך אני מגדיר את הרווח בין האותיות שלא יתחברו לי למינימום?
רוב תודות!
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.JPG
    KB 75.4 · צפיות: 44
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י yankl;1062413:
שלום וברכה,
מצו"ב תמונה להמחשת הבעיה.
איך אני מגדיר את הרווח בין האותיות שלא יתחברו לי למינימום?
רוב תודות!

זה נראה באג בייצוא,
זה כך גם בתוכנה עצמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כן, יש לפנ"כ טאב ללא מעבר (ע"מ ליצור 'פרשה פתוחה').
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י yankl;1062413:
שלום וברכה,
מצו"ב תמונה להמחשת הבעיה.
איך אני מגדיר את הרווח בין האותיות שלא יתחברו לי למינימום?
רוב תודות!

הגדרות הרווח נמצאות בסגנוןן פסקה, משהו כמו ג'וזשטיפיקשיין
אבל לדעתי זה לא הבעיה.
ייתכן שאתה באמת מנסה להכריח מילים שאין להם מקום, להכנס לשורה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אכן, אבל באפשרותו לחלק את המשפט שלפני הטאב ולמשוך אותו לשורה הבאה, או להרחיב את הטאב (שלפני המשפט הקודם) עד מידה מסוימת, כך שהכל נמשך הלאה. כלומר אני לא באמת מכריח אותו לכתוב את כל המשפט בשורה זו...
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י yankl;1062443:
אכן, אבל באפשרותו לחלק את המשפט שלפני הטאב ולמשוך אותו לשורה הבאה, או להרחיב את הטאב (שלפני המשפט הקודם) עד מידה מסוימת, כך שהכל נמשך הלאה. כלומר אני לא באמת מכריח אותו לכתוב את כל המשפט בשורה זו...
תודה.

אולי תעלה דוגמת טקסט, עמוד של אינדזיין.
אני זוכר שנתקלתי בזה אך לא את הפתרון, בע"פ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היתי לי בעיה כזו
פתרתי אותה ע"י העברה לכתבן העתקה והחזרה לאינדיזיין
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לelad ph
אשמח עם הסבר, למה שיעבוד?
מאמין, רוצה גם להבין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבעיה היא בכמויות העצומות של הטאבים. זה יוצר בלאגן שאינדזיין לא יכול להתמודד איתו.
למראית עין לפחות, כאשר החלפתי כל כמה טאבים,
ב:
רווח קשיח, רווח אמ, רווח קשיח, רווח אמ, רווח קשיח.
ייצא הכל ייפה מאד.
כמובן יש לבדוק בייתר יסודיות, אולי להחליף לרווח אמ אחד ורווח אן אחד, וכד'
אך לנסות להשתמש במשהו שאיננו טאבים.

נוסח גרפ מצולם.
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.PNG
    KB 6.9 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #11
נ"ב: אני מקווה שהשתמשת באיזה סקריפט כדי למספר את הפסוקים...
(זה ממש עבודה שחורה לעשות בצורה אחרת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
סתם יש מספר באגים שידועים לאדובה בעניין טקסט שרץ מימין לשמאל. לי נראה (וכך דווחתי להם) שזה הכל מתחיל מהעובדה שיש בלבול בתוך התוכנה אם תחילת שורה בספקה שרצה מימין לשמאל נקרא X=0 או X=אורל השורה.

למשל, אם נשים את הסמן שתחילת שורה עברית ונסתכל בחלונית ה-INFO, נראה שזה יראה X=רוחב התיבה.
אבל אם נרצה לשים TAB כדי ליצור נגיד הזחה של 50 פוינט, נגדיר את ה-TAB כממוקם בנקודת ה-50 פוינט. ולכאורה זה סתירה.

זה לא כל כך עוזר, אבל טוב לדעת... אולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הבעיה נוצרת בעקבות ריבוי הטאבים.
מומלץ להשתמש בטאב כניסה ימני (שיפט + טאב) וכן במרווחים לבנים שהתוכנה נותנת.
קיצור מקשים - קונרול+אלט+I יגלה את כל הסודות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י eliezer;1062491:
נ"ב: אני מקווה שהשתמשת באיזה סקריפט כדי למספר את הפסוקים...
(זה ממש עבודה שחורה לעשות בצורה אחרת)
השתמשתי ב intools - כותרות צד, תוסף מדהים של הרבס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י eliezer;1062479:
הבעיה היא בכמויות העצומות של הטאבים. זה יוצר בלאגן שאינדזיין לא יכול להתמודד איתו.
למראית עין לפחות, כאשר החלפתי כל כמה טאבים,
ב:
רווח קשיח, רווח אמ, רווח קשיח, רווח אמ, רווח קשיח.
ייצא הכל ייפה מאד.
כמובן יש לבדוק בייתר יסודיות, אולי להחליף לרווח אמ אחד ורווח אן אחד, וכד'
אך לנסות להשתמש במשהו שאיננו טאבים.

נוסח גרפ מצולם.

אני לא מאמין שקיימים אנשים כאלו, לקח לי זמן לחזור לעבודתי, אבל העזרה הדאגה והמסירות שלך יוצאים מן הכלל, ירבו כמותך!!! אין מילים!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה