רופאת נשים מומלצת בבני ברק והסביבה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני יודעת שכבר שאלו כמה פעמים אבל אולי התחדש משהו.
מי יכולה להמליץ לי על רופאה אדיבה, מקצועית ורגועה בקופת חולים מכבי
המליצו לי על מישהי שמקבלת בבנין של טרם. כנראה שמדובר בדוקטור סטרשנוי או בדוקטור אנה קרול, אם למישהי יש מידע ספציפי עליהן או המלצות אחרות, אפשרי גם בסביבת בני ברק: פתח תקוה, רמת גן, קרית אונו, גבעת שמואל. כל מידע יתקבל בברכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אחרי שעברתי כמה רופאים
אני מרוצה מאד מאד מד"ר מריל יואלה
מקבלת בסניף כהנמן בבני ברק
אנושית ומקצועית
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קרול היא באמת טובה- אני לא יודעת עד כמה בשביל מעבר לסטנדרט---

רק קחי בחשבון שתור לרופאות נשים במכבי בבני ברק- זה כמעט כמו לחכות ל-------------------
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
דוקטור קרול מקסימה מאוד ואני אצלה כבר הרבה מאוד שנים.
פעם היתה יותר זמינה אבל היום כשהיא מאוד פופלרית יש לה תור ענק!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ד"ר פאני בר לוי מקבלת בבית נח מנחמי, מכבי.
מצויינת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י מרים פוקס;1921685:
דוקטור קרול מקסימה מאוד ואני אצלה כבר הרבה מאוד שנים.
פעם היתה יותר זמינה אבל היום כשהיא מאוד פופלרית יש לה תור ענק!!!

רופאה רגילה לדעתי לא מעבר
חוסר התענינות עם חיוך
מה שצריך והלאה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לצערי אני עברתי מאנה קרול- פרטים באישי!
היא מאד נחמדה איכפתית וכו' זה ברור
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני עברתי ממנה לא יפה להגיד אבל היא ממש לא סמפטית לטעמי.
אני הולכת לדר' שרית ברק מאוד נחמדה מקבלת בבית הרופאים ברח' נתן הנביא ליד רח' הרצוג
מאוד נחמדה ויסודית
בשורות טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ד"ר מריל יואלה

נחמדה מאוד, ומקצועית
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #13
לגבי ד"ר יואלה מריל - מאוד מעצבן שאין קשר ישיר ונורמלי איתה עם צריך שאלות דחופות, אלא צריך למסור למזכירה במכבי כהנמן והיא מעבירה אליה (כמובן שרוב המזכירות שם חרדיות...) ואח"כ המזכירה חוזרת לומר מה התשובה, ולפעמים אפשר לחכות ארבעה ימים אפילו לתשובה
וגם התור ארוך ארוך,
כך שמי שמחפשת רופאה כדי שתבדוק גם איך הקשר איתה,
ומי יכולה להמליץ לי על רופאה שהיא דווקא "מיקצועית"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י פוזי;1921899:
לצערי אני עברתי מאנה קרול- פרטים באישי!
היא מאד נחמדה איכפתית וכו' זה ברור

כמה זמן את אצלה? יש המלצות נוספות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני גם אצל אנה קרול
ומאד מרוצה.
אני לא סוג שמחכה שיעשו לי פוצי מוצי.
היא באמת ענינית וכן נחמדה.אבל מאד אחראית.!!! שמעתי כמה שהיה להם סיפורים ורק היא תפסה את זה.
אולי מי שאצלה ב"ה הכל בסדר לא מרגישה שהיא מקבלת מספיק יחס אישי. אז תודי לד' שהכל מצוין אצלך ושאת באה והולכת ולא מבזבזת זמן במריחות מילים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מי שרוצה רשימה של כל הרופאים שלא כדאי להכיר - יכולה לקבל אצלי :)
וברצינות - המקצועיות והאנושיות של רופאי נשים מתגלים לצערי במקרים שלא הולכים בתלם...
בכל אופן, לא המליצו כאן על ד"ר יפעת אוקסהורן, נחמדה ומקצועית מאד, מקבלת ברח' בן גוריון ליד אולמי מודיעין, תורים נורמליים וזמן המתנה קצר יחסית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ד"ר קרול מעולה. יחס ענייני. למקרים שהכל תקין היא מצויינת.
אגב, יש אצלה יתרון גדול שהיא לא נלחצת. אצלי פעמיים רופאים עשו "תותחים" ואיימו שיש בעיה. ודווקא היא זו שנותרה רגועה ואמרה שלדעתה זו לא בעיה משמעותית- והדיאגנוזה שלה הייתה הנכונה.
אני מסכימה עם הדעות שלבעיות משמעותיות היא לא מתאימה. בשביל זה יש את מריל (וצריך לחכות לה בתור שנים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י לבן;1922179:
ד"ר קרול מעולה. יחס ענייני. למקרים שהכל תקין היא מצויינת.
אגב, יש אצלה יתרון גדול שהיא לא נלחצת. אצלי פעמיים רופאים עשו "תותחים" ואיימו שיש בעיה. ודווקא היא זו שנותרה רגועה ואמרה שלדעתה זו לא בעיה משמעותית- והדיאגנוזה שלה הייתה הנכונה.
אני מסכימה עם הדעות שלבעיות משמעותיות היא לא מתאימה. בשביל זה יש את מריל (וצריך לחכות לה בתור שנים...)

יש רופאת נשים שההתמחמות שלה היא גניקולוגית ויש שההתמחות שלה מילדות - יש הבדל!!!
לא כל רופאת נשים תדע לענות בכל התחומים ובמקצועיות - - - - וד"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ד"ר חגית קליגר - מקסימה ויחס מעולה!

פעם היאהקיבלה ברח' בשומר (בטרם) היום היא מקבלת בת"א
לדעתי שווה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בגבעתיים מעניין אותך? (ממש לא רחוק מב"ב כמו שנשמע.)
אם כן פני אלי למייל בחתימה (לא באישי)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה