כללי רוצים ליצור חלון אמיתי באינדיזיין?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הנה הוראות מלאות בצרוף החומר הנדרש ליצירת חלון אמיתי לחלוטין באנדזיין.
מעט מורכב, אך שווה.
מבוסס על הרעיון של הסקריפט של רבי יהודה ברום אך לא נזקק לדריסת פסקאות
היכול ליצור סקריפט שיריץ אוטומטית את כל זה, יבורך.
אשמח לחוו"ד ןתגובות.
מי שיש לו רעיון יעול מוזמן לבצעם בעצמו, הכל נגיש לציבור.
(נוצר בCS3 אך איני רואה סיבה שלא יפעל גם בגרסה אחרת)


הערה-נועד למסמך בו החלון יחול על סגנון פסקה אחד. אפשר גם על שניים אך יש לשכפל את תקיית סגנונות החלון ולהחילם ע"פ העקרונות המבוארים במסמך.
 

קבצים מצורפים

  • צור חלון.rar
    KB 323.8 · צפיות: 39
  • דוגמה לחלון.pdf
    KB 65.3 · צפיות: 43
  • הוסף לסימניות
  • #3
נראה שחשבו ע'ז לפני.כי אכן זה בדיוק אותו הרעיון. אך אני צרפתי את הסגנונות מוכנים דבר הגרפ הנדרש. רק הכנס והפעל.ובזה יש תועלת ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא מצליח להכניס לפי ההוראות
Users\[username]\AppData\Roaming\Adobe\InDesign\[Version]\Find-Change Queries\[query type]

לא מוצא את זה "AppData"
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אחת מהבעייות של הסקריפטים האלו, זה ליצור דבר כמו זה:

א מילת פתיח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י עמירם יוסף;543720:
לא מצליח להכניס לפי ההוראות
Users\[username]\AppData\Roaming\Adobe\InDesign\[Version]\Find-Change Queries\[query type]

לא מוצא את זה "AppData"

זה מועתק מהעזרה. בחרת את המערכת הפעלה הנכונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י שלמה;543721:
אחת מהבעייות של הסקריפטים האלו, זה ליצור דבר כמו זה:

א מילת פתיח

אכן כל זה לא מושלם. יתכן שניתן להחיל ידנית סגנון תו נוסף על התו הראשון במקרה כזה,לא נסיתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י eliezer;543549:
הנה הוראות מלאות בצרוף החומר הנדרש ליצירת חלון אמיתי לחלוטין באנדזיין.
מעט מורכב, אך שווה.
מבוסס על הרעיון של הסקריפט של רבי יהודה ברום אך לא נזקק לדריסת פסקאות
היכול ליצור סקריפט שיריץ אוטומטית את כל זה, יבורך.
אשמח לחוו"ד ןתגובות.
מי שיש לו רעיון יעול מוזמן לבצעם בעצמו, הכל נגיש לציבור.
(נוצר בCS3 אך איני רואה סיבה שלא יפעל גם בגרסה אחרת)


הערה-נועד למסמך בו החלון יחול על סגנון פסקה אחד. אפשר גם על שניים אך יש לשכפל את תקיית סגנונות החלון ולהחילם ע"פ העקרונות המבוארים במסמך.

הערה- הגרפ כולל כל תו סטנדרטי שיכולתי לחשוב עליו. מי שצריך גרפ הכולל טעמים ו סימן הרפה וכד' שיכתוב בעצמו כזה ולא ישתמש בשלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עם החלונות (גם בעזרת הסקריפט של ברום) כל כך הסתבכתי, שאני מוותר מראש על עבודות הדורשות זאת.
עד שימציאו את הגלגל, וגלגל יעיל לגמרי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני קיבלתי ממישהי טריק טוב לחלונות בצורה פשוטה של חפש החלף בגרפ, אבל הבעיה היא שזה רוצה באוטומט לעשות זאת גם בהערות השוליים, אז בסוף אני עושה זאת ידנית במאמר שאני מעמדת פעם בשבוע [כולה 8 עמודים].

ובעיה נוספת זה שזה לא יעבוד ב CS5
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י גינגית;543893:
אני קיבלתי ממישהי טריק טוב לחלונות בצורה פשוטה של חפש החלף בגרפ, אבל הבעיה היא שזה רוצה באוטומט לעשות זאת גם בהערות השוליים, אז בסוף אני עושה זאת ידנית במאמר שאני מעמדת פעם בשבוע [כולה 8 עמודים].

ובעיה נוספת זה שזה לא יעבוד ב CS5

איך את עושה ידנית?
בindet to here?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י גינגית;543893:
אני קיבלתי ממישהי טריק טוב לחלונות בצורה פשוטה של חפש החלף בגרפ, אבל הבעיה היא שזה רוצה באוטומט לעשות זאת גם בהערות השוליים, אז בסוף אני עושה זאת ידנית במאמר שאני מעמדת פעם בשבוע [כולה 8 עמודים].

ובעיה נוספת זה שזה לא יעבוד ב CS5

א. אולי תפרטי יותר על הטריק?
ב. את יכולה בגרפ שהוא יחפש את מה שאת צריכה רק על סטייל מסוים (ההערות בוודאי בגודל שונה או בפונט אחר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בבקשה:

א. יוצרים תיבת טקסט קטנטנה ובוחרים אותה.​
ב. בחלון ה text wrap , בוחרים את האייקון השלישי משמאל (wrap around object..) ולמטה מציינים: wrap to: left side וכן נותנים לו ריווח ללמטה כפי הצורך.​
ג. מעתיקים את התיבה .​
ד. נכנסים ל"חפש החלף" גרפ
ה. מקלידים בגרפ את הקוד הבא:

חפש: (^.*?)( )​
[FONT=&quot]החלף: [/FONT] [FONT=&quot] $1 ~c [/FONT]
 

קבצים מצורפים

  • גרפ.jpg
    KB 83.3 · צפיות: 35
  • הוסף לסימניות
  • #14
ואני כבר לא עושה ידנית
מזמן שאני עושה זאת עם חיפוש על סטייל מסויים בלבד.

שימו לב שהטקסט התהפך, אז צרו זאת לפי מה שבתמונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י גינגית;543893:
אני קיבלתי ממישהי טריק טוב לחלונות בצורה פשוטה של חפש החלף בגרפ, אבל הבעיה היא שזה רוצה באוטומט לעשות זאת גם בהערות השוליים, אז בסוף אני עושה זאת ידנית במאמר שאני מעמדת פעם בשבוע [כולה 8 עמודים].

ובעיה נוספת זה שזה לא יעבוד ב CS5

יש בגרף איקון שסימונו או ביטןלו אומרים, חפש או אל תחפש גם בהערות שוליים. מעין דף שחציו לבן.
לגבי יצירת חלון כבר כתבתי על השיטה של יהודה ברום, שלדעתי יותר איכותית ונוחה לשליטה. גם העלתי קובץ עזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י eliezer;543738:
אכן כל זה לא מושלם. יתכן שניתן להחיל ידנית סגנון תו נוסף על התו הראשון במקרה כזה,לא נסיתי.

הסבר: דיבר על א קטנה ואחריה מילה גדולה.
אכן למקרה כזה אפשר להשתמש בשיטה של החלפה עם אובייקט שיתן דחיית טקסט, ואת ההגדרות למילה ראשונה להחיל ידנית ולא בסגנונות.מקוננים. ואז אפשר לשנות התו הראשון.

ועדיף לדעתי לעשות זאת בפסקאות מסוימות בלבד, אם זה מעט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האם בCS5 אין השאילתות המצורפות מתאימות?
הכנסתי בתיקיה הנכונה ובשאיתה אינו מוצא שם כלום. בתודה
מלבד זאת, האם בCS5ישנם דרכים מתקדמות יותר ליצור חלון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י sek;688709:
האם בCS5 אין השאילתות המצורפות מתאימות?
הכנסתי בתיקיה הנכונה ובשאיתה אינו מוצא שם כלום. בתודה
מלבד זאת, האם בCS5ישנם דרכים מתקדמות יותר ליצור חלון?

את יכולה לכתוב בעצמך.
חפשתי על דרך האפשר[בתוך סוגריים אלו] כל תו שיתכן להיות במילה, והגדרתי מספר מופעים, בשאילתה הראשונה- 2( האות והרווח שאחריה) בשניה שלוש וכן הלאה.
לגבי cs5
אינני יודע,אין לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מה הם הגדרות התו שצריך ליתן למילת פתיח כדי להגיע לחלון (הטקסט הרץ פרנקראול 13). בתודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י sek;688846:
מה הם הגדרות התו שצריך ליתן למילת פתיח כדי להגיע לחלון (הטקסט הרץ פרנקראול 13). בתודה

משהו כמו 2 אחוז רוחב וגובה התו. או אולי 2 פוינט.2
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה