דרוש מידע רישום עונג יו"ט תשפ"ה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #63
אין לי מושג אם הוא יהיה מחר(אני חושב שלאף אחד אין)
ואילו שהכניסו לו לתיבת דואר לא ידוע לי בעבר על מישהוא שקיבל כי הוא הכניס לתבת דואר(יש שם גם מודעה בנוסח כל מה שלא מגיע להרב שטרן עצמו אין על כך אחריות)

אני יודע שהוא היה ביום שני השבוע.

מה שבטוח שהוא מיעט השנה להיות בסאטמר ועשה את זה יותר קשה לפגוש אותו אישית, הבנתי ששנה הבאה כל הקונספט ישתנה, עם כל הלב הענק שלו זה יצא משליטה, הוא לא מסוגל להגיד לא, אך מארגון מקומי הוא צמח להיות ארגון גג של כל הציבור החרדי וזה קצת יצא משליטה.

אמש הייתי באיזה אירוע שהיה שם מישהוא שקשור לקרן של רכניץ והבנתי ממנו ששנה הבאה הכל יעבור מלכתחילה דרך הקופות השכונתיות(גם הרישום) ואמר שכך עשו השנה בבית שמש. אם אני מבין הרעיון הוא שגם התמיכה של הקרן של רכניץ תגיע ישר לקופות וכל אחד יקבל את חלקו הפורפצינאלי.

אם למישהוא יש מידע מה עשו בדיוק בבית שמש אשמח שיפרט (הבנתי שאין שם חלוקה של עונג שבת ויו"ט השנה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
האם מחר יום חמישי עדיין ניתן להירשם ?
יכול להיות
ואם כן היכן ?
אם כן זה רק בסטמאר יואל
השעות הם בסביבות 12 בצהריים ובסביבות חמש בערב
אבל יכול להיות שהוא יהיה רק באחד מהזמנים או שלא יהיה בכלל

ואני חוזר שוב ואומר, מי שנרשם עכשיו יוכל לקבל רק בהר חוצבים ולא ליד הבית ושם חייבים להגיע עם רכב. אם אתה גר ברמה ד' בבית שמש ואין לך רכב זה יהיה לך מאוד יקר להביא את זה הביתה, תבדוק אם זה לא יותר זול לך לקנות הכל בחנות... (כל הסל בסביבות אלף ש"ח, אם יהיה עוד קיצוצים השנה זה יהיה עוד פחות).
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
השנה כנראה אף אחד לא יחלק בקר...
הבד''ץ פסל 800 טון בשר לפסח!
לא סופי.
עובדים קשה להביא עוד לפני פסח.
תחילת שבוע הבא תהיה הודעה סופית
כולם מדברים מזה

עטפו 3 קונטינרים מלאים של בשר בנילונים עם עמילן
ובגלל זה פסלו את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
ואילו שהכניסו לו לתיבת דואר לא ידוע לי בעבר על מישהוא שקיבל כי הוא הכניס לתבת דואר(יש שם גם מודעה בנוסח כל מה שלא מגיע להרב שטרן עצמו אין על כך אחריות)
דוקא מישהו נאמן סיפר לי שהוא הצליח לאשר את אח שלו ע"י הכנסת מכתב (יצויין שזה היה הרבה לפני פורים)
אבל בכל אופן לא כדאי לסמוך על זה כלל !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
רבויתי !!!
צריך ללמוד אחת ולתמיד את ה(לא)כללים ש(לא)קיימים בחלוקה הזאת

החלוקה הזאת בדרך כלל מאשרין לכל מי שיש לו 4 ילדים ומעלה
אין לזה שעות וימי הרשמה -הבעיה הכי גדולה
כל מי שרוצה להירשם
(חוץ מאלו שכבר מקבלים שנים רבות ומצורפים לרשימת "קבועים")
צריך לעבור על פני שטרן - כן - לפניו בלבד
ואין זמנים שיושב לא בבית ולא בסטאמאר
אין אפילו בדרך כלל
צריך רק ~מזל~ רק מזל למצוא אותו


עוד דבר שצריך לדעת:

לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!

בחודש שבט אפשר למצוא אותו יותר
ואפשר לאשר אצלו אפילו 3 ילדים
ויכול להיות קל יותר לאשר גם לאח / גיס / וכו'
וגם הוא לא מתחבא כ"כ וכו' וכו'
(תעשו עכשיו תזכורת בטלפון לשנה הבאה - עכשיו)


כל מי שרוצה לרשום את אביו שכבר מקבל שנים רבות
יכול לבדוק דרך הטלפון 02-5650472 וייתכן מאוד שהוא מאושר
וסתם ככה כל מי שכבר נרשם יכול לבדוק הסטטוס שלו שם


אני לא יודע איך להמשיך כי יש הרבה שאלות
אשתדל לענות על כל מה שאפשר לענות
אני לא יודע איפה הוא עכשיו ואיפה הוא היה אתמול
רק שאלות רלוונטיות
אשמח מאוד לעזור

גם לי מאוד מציק את ההתנהגות הזאת
אבל ככה זה !!!

אין מה לעשות !!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #75
רבויתי !!!
צריך ללמוד אחת ולתמיד את ה(לא)כללים ש(לא)קיימים בחלוקה הזאת

החלוקה הזאת בדרך כלל מאשרין לכל מי שיש לו 4 ילדים ומעלה
אין לזה שעות וימי הרשמה -הבעיה הכי גדולה
כל מי שרוצה להירשם
(חוץ מאלו שכבר מקבלים שנים רבות ומצורפים לרשימת "קבועים")
צריך לעבור על פני שטרן - כן - לפניו בלבד
ואין זמנים שיושב לא בבית ולא בסטאמאר
אין אפילו בדרך כלל
צריך רק ~מזל~ רק מזל למצוא אותו


עוד דבר שצריך לדעת:

לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!

בחודש שבט אפשר למצוא אותו יותר
ואפשר לאשר אצלו אפילו 3 ילדים
ויכול להיות קל יותר לאשר גם לאח / גיס / וכו'
וגם הוא לא מתחבא כ"כ וכו' וכו'
(תעשו עכשיו תזכורת בטלפון לשנה הבאה - עכשיו)


כל מי שרוצה לרשום את אביו שכבר מקבל שנים רבות
יכול לבדוק דרך הטלפון 02-5650472 וייתכן מאוד שהוא מאושר
וסתם ככה כל מי שכבר נרשם יכול לבדוק הסטטוס שלו שם


אני לא יודע איך להמשיך כי יש הרבה שאלות
אשתדל לענות על כל מה שאפשר לענות
אני לא יודע איפה הוא עכשיו ואיפה הוא היה אתמול
רק שאלות רלוונטיות
אשמח מאוד לעזור

גם לי מאוד מציק את ההתנהגות הזאת
אבל ככה זה !!!

אין מה לעשות !!!
הוא נמצא (כמעט) כל יום שחרית בזמן חצות סאטמער יואל למעלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
רבויתי !!!
צריך ללמוד אחת ולתמיד את ה(לא)כללים ש(לא)קיימים בחלוקה הזאת

החלוקה הזאת בדרך כלל מאשרין לכל מי שיש לו 4 ילדים ומעלה
אין לזה שעות וימי הרשמה -הבעיה הכי גדולה
כל מי שרוצה להירשם
(חוץ מאלו שכבר מקבלים שנים רבות ומצורפים לרשימת "קבועים")
צריך לעבור על פני שטרן - כן - לפניו בלבד
ואין זמנים שיושב לא בבית ולא בסטאמאר
אין אפילו בדרך כלל
צריך רק ~מזל~ רק מזל למצוא אותו


עוד דבר שצריך לדעת:

לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!
לא נזכרים אחרי פורים שמגיע פסח !!!

בחודש שבט אפשר למצוא אותו יותר
ואפשר לאשר אצלו אפילו 3 ילדים
ויכול להיות קל יותר לאשר גם לאח / גיס / וכו'
וגם הוא לא מתחבא כ"כ וכו' וכו'
(תעשו עכשיו תזכורת בטלפון לשנה הבאה - עכשיו)


כל מי שרוצה לרשום את אביו שכבר מקבל שנים רבות
יכול לבדוק דרך הטלפון 02-5650472 וייתכן מאוד שהוא מאושר
וסתם ככה כל מי שכבר נרשם יכול לבדוק הסטטוס שלו שם


אני לא יודע איך להמשיך כי יש הרבה שאלות
אשתדל לענות על כל מה שאפשר לענות
אני לא יודע איפה הוא עכשיו ואיפה הוא היה אתמול
רק שאלות רלוונטיות
אשמח מאוד לעזור

גם לי מאוד מציק את ההתנהגות הזאת
אבל ככה זה !!!

אין מה לעשות !!!
התקשרתי הם התחננו שאני יודיע,שהמספר לא נכון,הם אומרים שהטלפון כל הזמן מצלצל,גם ב12 בלילה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
התקשרתי הם התחננו שאני יודיע,שהמספר לא נכון,הם אומרים שהטלפון כל הזמן מצלצל,גם ב12 בלילה,
איזה מספר לא נכון?
אני רוצה לשמוע בהודעה איזו הודעה שלחו לי ולא שומעים..
איך אוכל לדעת אם מאושר לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אם שנה שעברה ולפני שנתיים קבלנו זה לא אומר על השנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
גם לפני פורים היה קשה למצוא אותו!!!!
גם באמצע חודש שבט קשה למצוא אותו!!!!!
גם אם נזכרתם חודשיים לפני פורים יכול להיות שלא תמצאו אותו!!
ואני יודע הוא לא חייב לאף אחד כלום!
הכל תלוי במזל ואפילו וכו'

דווקא לפני פורים הוא הרבה פעמים בחו"ל ופחות אחרי פורים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה