כללי רכישה מפונטייפ

  • הוסף לסימניות
  • #21
גם אני מצטרפת ללקוחות המאד מאד מאד מרוצים :)
רוב העבודות שאני עושה מאז שרכשתי חבילה הם עם הפונטים של פונטייפ :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י OR_Design;1058417:
גם אני מצטרפת ללקוחות המאד מאד מאד מרוצים :)
רוב העבודות שאני עושה מאז שרכשתי חבילה הם עם הפונטים של פונטייפ :)

מצטרפת!!!!!
ממש כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י אליהו פריד;1058401:
שלום שלומי: יש לי בקנה כמה פונטי מקורות טובים.
אני לא מוציא אותם כ"כ מהר מסיבות אסטרטגיות.
כיום יש לנו תדמית של חברה פונטים חרדית למעמדים, ואנחנו מנסים לשנות זאת.
לכן בינתיים אנו מוציאים אותיות כותרת מודרניים וורסיטליים יותר.
המגמה שלנו שתהיה יחס מסויים בין אותיות מקורות לאותיות מודרניות ולא שאותיות המקורות יקחו יחס גדול מידי בקטלוג שלנו.

ברשותך אשאל:
מתי לאחרונה הוצאתם אות ורסטילית?

לאחרונה אתם מוציאים אותיות מענינות מאד, מיוחדות מאד, מעוצבות מאד, אך ממש לא ורסטיליות.
למשל, תפארת, וסיני... ורסטילי?

אם אני מבין נכון את משמעות המילה.
זה יתאים לנפש,אופיס, פגסוס וכו'

כמדומני שהאות האחרונה (וגם היחידה, בשנה האחרונה) שהוצאתם ומתאימה להגדרה הזו, היא רגב דן.
 

קבצים מצורפים

  • sinaiMitki.pdf
    KB 31.4 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י eliezer;1058546:
ברשותך אשאל:
מתי לאחרונה הוצאתם אות ורסטילית?

למשל סיני... ?

ת'אמת לומר, התאכזבתי...
עדיין לא עלה בדעתי מה אפשר לעשות בפונט שכזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י eliezer;1058546:
ברשותך אשאל:
מתי לאחרונה הוצאתם אות ורסטילית?

לאחרונה אתם מוציאים אותיות מענינות מאד, מיוחדות מאד, מעוצבות מאד, אך ממש לא ורסטיליות.
למשל, תפארת, וסיני... ורסטילי?

אם אני מבין נכון את משמעות המילה.
זה יתאים לנפש,אופיס, פגסוס וכו'

כמדומני שהאות האחרונה (וגם היחידה, בשנה האחרונה) שהוצאתם ומתאימה להגדרה הזו, היא רגב דן.

נזכרתי בעוד אות ורסטילית שהוצאתם...
אייפל.
אז רגב דן איננה היחידה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לכל המתלוננים, הגענו למסקנה שעלינו להוציא מגוון רחב כמה שיותר של טיפוסי אות, גם אם בחלקם אתם לא מוצאים כרגע שימוש. אבל פונטיים חייבת להציע מבחר של עיצובים ולא רק אותיות טקסט ואותיות וורסטיליות.

אבל בקנה, יש לנו כמה אותיות ברמה גבוהה, אז יש למה לצפות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י אליהו פריד;1058578:
לכל המתלוננים, הגענו למסקנה שעלינו להוציא מגוון רחב כמה שיותר של טיפוסי אות, גם אם בחלקם אתם לא מוצאים כרגע שימוש. אבל פונטיים חייבת להציע מבחר של עיצובים ולא רק אותיות טקסט ואותיות וורסטיליות.

אבל בקנה, יש לנו כמה אותיות ברמה גבוהה, אז יש למה לצפות....

אם כוונתך אלי, אז אינני מתלונן, רק התפלאתי...
אתה כותב על התמקדות באותיות ורסטליות,
התמקדות שהתקשתי לזהות בשטח...

וגם כעת אתה מסכים עמי. כמדומני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כאחד מותיקי הלקוחות שרכש 2 מנויים בסך כולל של 100 משקלים/אלמנטים, וכאחד שרכש מאות רבות מאוד (600) של משקלים מפונטביט ו140 ממאסטרפונט, אני חייב ורוצה לומר על חברת "פונטייפ":
ואת עלית על כולנה!
בשירות, במסירות ללקוח, באיכות הגופנים המושלמת, באלמנטים המרהיבים של אבריימי.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גמני

מצטרף להודות לפונטייפ על השירות הנפלא והמיוחד שאין בשום מקום אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
טוב שכן טוב....
אין על פונטייפ!!!
שירות מעולה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מצרפת לקודמי

מאוד נהנית מהפונטים היפים!!!
מהיחס המיוחד
(לאחר ששוחחתי עמהם
הבנתי שצריך להיות "מבינים" כדי לדעת איך להשתמש בפונטים שלהם בצורה טובה
זאת אומרת, יש בפונטים ייחודיות שחבל אם לא יודעים לנצל את זה אם אין הבנה בטיפוגרפיה מקצועית...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אכן כן, כל מילה - בול!
רק מצד העניין של הניקוד והאופן טייפ המובנה (בטיפוסי האות שזה שייך בהם... ) - כבר שווה...
והחבילות? נו, זה כבר מובן מאליו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
כיון שבהודעה קודמת שלי היה ניתן להבין שאני מתלונן...
ולא כן הוא, זה היה בירור דברים בלבד.
וכיון שאני לקוח מרוצה, וברשותי כל פונטי פונטייפ, למעט איזה אחד או שניים אקזוטייים, וכן יש לי חבילה פתוחה של כ80 משקלים לא ממומשים.

על כן אומר בפירוש, רוב פונטי פונטייפ, מצד התכונות המשוכללות שלהם,
בחברות אחרות נמכרות במחיר של פי 8 עד פי 18!!!

ומצד השירות, ייחס מדהים כמו אצלם לא מצאתי אצל שום חברה בשום תחום.
(מלבד החברות שמנסות לפתותני לקנות משהו....
אבל אחרי ששלמתי?!.... רק פונטייפ)

הצעה לפונטייפ, תמכרו גם בתים, מכוניות, הסעות....
עם שירות כמו שלכם.
כל מוצר יילך טוב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה