כללי רכישה קבוצתית של מניפת פנטון

  • הוסף לסימניות
  • #21
לפני תקופה היה באשכול על הספר של יערה ביסמוט הצעה שמישהו פה הציע שכולם ישלמו לו והוא ישלם בעבור כולם על העיסקה, אחפש יותר מאוחר מי זה היה ואפנה אליו.
תודה בינתים על הרצון, מקוה שיצא לפועל
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
המניפה שהצגנו כאן היא המניפה המובילה בשוק הישראלי

בדקתי כ20 בתי דפוס באקראיות וכולם ללא יוצא מהכלל משתמשים במניפה הזו .

יש לי מניפה כזו בגרסה הישנה שלה (שניהם במניפה אחת) שרכשתי לפני כ5 שנים.
כיום המניפות מופרדות ומגיעות עם תוספות שאין אצלי.

המחיר של המניפה בחו"ל הוא כ520 ש"ח (בין 90 ל120 פאונד) לפני מע"מ ושינוע.
החיסכון (אם ישנו) הוא של המע"מ בלבד ולכן לא נראה לי שכדאי.

הרכישה מתבצעת מהיבואן הרשמי של "פנטון" כך שיש אבא ואמא לרכישה.
אגב, יש כמות נכבדה של מתעניינים אם נעבור את סך 15 רכישות תהיה הנחה נוספת למוצר


בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
רכישה קבוצתית של מניפת פנטון - ההרשמה נסגרת

להלן פרטי המוצר והרכישה:
המניפה pantone formula guide uncoated coated gp1301

מדובר בסט של 2 סוגי המניפות (נייר רגיל ונייר נטול עץ)


קישור לאתר היצרן
http://www.pantone.co.uk/pages/produ...t.aspx?pid=998

מחירה בשוק הישראלי בין 725/760 ש"ח לפני משלוח
מחיר קבוצתי הוא 630 ש"ח כולל מע"מ (מינימום 10 רוכשים)
ניתן לשלם בשני שיקים, (אחד מזומן ואחד לחודש), או באמצעות פייפל (אשראי)
עלות משלוח לכל הארץ הוא 29 ש"ח
ניתן לקבל אצלי את החבילה (לאחר הרכישה) באזור בני ברק ללא עלות משלוח
אם נשיג קבוצה גדולה יותר יש אופציה להוזלה נוספת.


אם מישהו מעוניין להצטרף לקבוצה (וגם לרכוש במחיר טוב),
אני רוצה לסגור את הרשימה
אשמח אם ישלח לי מייל ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
גם מי ששלח בעבר שירשם כאן און ליין למכירה הקבוצתית
http://www.jpage.co.il/147961/מ...98ון


שלומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הקישור לאתר היצרן לא עובד.
רק כדי לוודא שהבנתי נכון, יש במניפה גם ערכים מקבילים של CMYK? או שזה פנטון בלבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י שלומירית;622649:
להלן פרטי המוצר והרכישה:
המניפה pantone formula guide uncoated coated gp1301

מדובר בסט של 2 סוגי המניפות (נייר רגיל ונייר נטול עץ)


קישור לאתר היצרן
http://www.pantone.co.uk/pages/produ...t.aspx?pid=998

מחירה בשוק הישראלי בין 725/760 ש"ח לפני משלוח
מחיר קבוצתי הוא 630 ש"ח כולל מע"מ (מינימום 10 רוכשים)
ניתן לשלם בשני שיקים, (אחד מזומן ואחד לחודש), או באמצעות פייפל (אשראי)
עלות משלוח לכל הארץ הוא 29 ש"ח
ניתן לקבל אצלי את החבילה (לאחר הרכישה) באזור בני ברק ללא עלות משלוח
אם נשיג קבוצה גדולה יותר יש אופציה להוזלה נוספת.


אם מישהו מעוניין להצטרף לקבוצה (וגם לרכוש במחיר טוב),
אני רוצה לסגור את הרשימה
אשמח אם ישלח לי מייל ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
גם מי ששלח בעבר שירשם כאן און ליין למכירה הקבוצתית
http://www.jpage.co.il/147961/מ...98ון


שלומי

אפשר בבקשה שוב את הקישור? מה ששמת לא תקין ואני רוצה לראות בדיוק באיזו מניפה מדובר
(מעוניינת להצטרף לרכישה)

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אשמח לשמוע פרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י mendalle;622679:
הקישור לאתר היצרן לא עובד.
רק כדי לוודא שהבנתי נכון, יש במניפה גם ערכים מקבילים של CMYK? או שזה פנטון בלבד
ביררתי קצת, זו מניפה של צבעי ספוט, ז"א- צבע שמורכב מעצמו ולא מ-4 צבעי הדפוס- cmyk .
זה שימושי אם יש לך עבודה בצבע מסויים (או בשני צבעים) שאת צריכה לבחור צבע נקי. (לדוג' הלוגו של אורנג' הוא בצבע כתום שא"א ליצור מ4 צבעי הדפוס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יש מניפה שמשלבת את שניהם, אם אני לא טועה

נכתב ע"י שיר770;622778:
ביררתי קצת, זו מניפה של צבעי ספוט, ז"א- צבע שמורכב מעצמו ולא מ-4 צבעי הדפוס- cmyk .
זה שימושי אם יש לך עבודה בצבע מסויים (או בשני צבעים) שאת צריכה לבחור צבע נקי. (לדוג' הלוגו של אורנג' הוא בצבע כתום שא"א ליצור מ4 צבעי הדפוס)


ומציגה מצד אחד את הצבע בתור ספוט ולצידו את הפירוק לcmyk

על איזו מניפה אנו מדברים כאן ברכישה המרוכזת? משהו לא כ"כ ברור
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י גרפיקטו;622779:
ומציגה מצד אחד את הצבע בתור ספוט ולצידו את הפירוק לcmyk

על איזו מניפה אנו מדברים כאן ברכישה המרוכזת? משהו לא כ"כ ברור
בלתי אפשרי, צבע ספוט הוא צבע שלא מורכב מצבעי הדפוס.
כנראה את מדברת על המניפה כולר ברידג'. היא מציגה את צבע ספוט, וליד את הצבע הדומה ביותר שאפשר להשיג מצבע דפוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אכן זו הכוונה

נכתב ע"י שיר770;622792:
בלתי אפשרי, צבע ספוט הוא צבע שלא מורכב מצבעי הדפוס.
כנראה את מדברת על המניפה כולר ברידג'. היא מציגה את צבע ספוט, וליד את הצבע הדומה ביותר שאפשר להשיג מצבע דפוס.


[ככה זה כמנסים להתעסק בענייני עובדה תוך כדי חופשה משפחתית עם הילדים. הניסוח יוצא מבולבל לחלוטין... אבל לזה התכוונתי :)]
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
ניתן עדיין להצטרף?

על איזו מניפה מדובר? CMYK או SPOT?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכנסתי לקישור וקראתי חוו&quot;ד שם

ומסתבר שאנשים שקנו את המוצר לא מרוצים מכך שזה רק פנטון ולא מצורף ליד צבע תואם בפרוצס (כמו בcolor bridge)
מבחינתי, אם מדובר רק במניפה של פנטונים, אני יורדת מהרכישה, כיוון שזה לא עונה לצרכים שלי מבחינת אופי העבודה בסטודיו אצלי.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י גרפיקטו;623619:
ומסתבר שאנשים שקנו את המוצר לא מרוצים מכך שזה רק פנטון ולא מצורף ליד צבע תואם בפרוצס (כמו בcolor bridge)
מבחינתי, אם מדובר רק במניפה של פנטונים, אני יורדת מהרכישה, כיוון שזה לא עונה לצרכים שלי מבחינת אופי העבודה בסטודיו אצלי.
בהצלחה
גם אני, נראה לי שהכולר ברידג' יותר מתאימה לצרכים שלי.
רק שבארץ היא יקרה (עולה כפול).
אולי אם תתארגן רכישה קבוצתית של המניפה הזו- זה יהיה יותר יעיל.
(או אם יש משהו שיודע אנגלית ומוכן לבדוק האם אפשר לקנות מהאתר שלהם את המניפה הזו לפי הצבעים של ארופה ולא ארה"ב- אני יכולה להביא מארה"ב. רק שאין לי מושג איך בודקים את זה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני לא יודע היכן קראת את התגובות

מקריאת התגובות התלונות העיקריות הם כי הנייר נקרע להם

תתנו דגם שתרצו ונארגן קבוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י שלומירית;623921:
מקריאת התגובות התלונות העיקריות הם כי הנייר נקרע להם

תתנו דגם שתרצו ונארגן קבוצה


רק תודיעו מראש. רלוונטי לי שני הסוגים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
גמני רק בעד הגירסה שנותנת מידע גם על CMYK
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י גרפיקטו;624268:
אבל שימי לב שהיא עולה כפול, ובמחיר של 2 כאלו (מט ומבריק) את יכולה לקנות 4 מניפות: פרוצס (2) והספוט(2) .
לכאורה, זו: CMYK Coated & Uncoated (פרוצס בלבד) שימושית יותר למי שלא מתעסק בכלל עם ספוט.
בקיצור, לא יודעת...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה