כללי רכישה קבוצתית של מניפת פנטון

  • הוסף לסימניות
  • #1
להלן פרטי המוצר והרכישה:
המניפה pantone formula guide uncoated coated gp1301

מדובר בסט של 2 סוגי המניפות (נייר רגיל ונייר נטול עץ)


קישור לאתר היצרן
http://www.pantone.co.uk/pages/products/product.aspx?pid=998

מחירה בשוק הישראלי בין 725/760 ש"ח לפני משלוח
מחיר קבוצתי הוא 630 ש"ח כולל מע"מ (מינימום 10 רוכשים) לפני משלוח
משלוח לכל הארץ הוא 29 ש"ח
ניתן לקבל אצלי את החבילה (לאחר הרכישה) באזור בני ברק ללא עלות משלוח
אם נשיג קבוצה גדולה יותר יש אופציה להוזלה נוספת.


אם מישהו מעוניין להצטרף לקבוצה (וגם לרכוש במחיר טוב)
אשמח אם ישלח לי מייל ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אן להרשם און ליין למכירה הקבוצתית
http://www.jpage.co.il/147961/מניפת-פנטון


שלומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י שלומירית;617789:
ביררתי מעט בשוק
ניתן לרכוש את המניפה
http://www.arta-israel.co.il/sg_prod...001~31~170.htm
במחיר קבוצתי של כ600 ש"ח כולל מע"מ במקום 760 ש"ח כולל מע"מ
אני רוצה לנסות ולהשיג זול יותר

אם מישהו מעוניין להצטרף לקבוצה (וגם לרכוש במחיר טוב)
אשמח אם ישלח לי מייל ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אשתדל להוציא לפועל את הקבוצה כבר השבוע

פנו אליי כבר כ10 חברים בפורום שמעוניינים לרכוש את המניפה


שלומי

הקישור שגוי, אשמח שתתקן כדי שנראה על איזה מניפה מדובר. תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני גם מתעניין, רק לפני קנייה הייתי רוצה לדעת גם כן באיזה סוג מניה מדובר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מעונינת לשמוע באיזה מניפה מדובר, אןם היא כוללת פנטון + cmyk?
ומה המחיר הסופי
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תיקנתי את פרטי הרכישה בכותרת העמוד

עעע
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נייר רגיל פרושו כרומו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מעוניינת להצטרף

אשמח לפרטים מעודכנים - האם כבר יש קבוצה מספקת? מתי צפויה הרכישה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מתעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מתענינת
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא ידעתי מאומה על מניפות פנטון, שיטוט קל העניק לי שיעור מאלף.

סוגי מניפות
הרי לך סוגי המניפה השונים של פנטון:

1. מניפת " פנטון קוויטד פומולה " לצבעים יחידניים. כל צבע מודפס לחוד כוללים גם זהב, כסף וצבעים זרחניים.
נצבעים נקראים בשפה המקצועית צבעי ספוט.
2. מניפת " פנטון פרוצס יורו " להתאמת צבעים מארבעת צבעי הפרוצס CMYK
3. מניפת גשר " פנטון ברידז' " שמאפשרת לראות גוון פנטון יחידני מול הרכבו מצבעי פרוצס.
4. מניפת צבעי פסטל
5. מניפת צבעים מתכתיים.
6. מניפה להתאמת בין צבעי מסך RGB וצבעי CMYK
7. מניפה לצבעי טקסטיל

לפי זה נראה שמה שהצעת מדבר על מניפה של צבע אחד (צבעי ספוט) ולא CMYK. היש טעות בידי?

למדתי גם, שבחו"ל הרבה יותר זול, ועדיף את המניפה האירופאית מאשר את האמריקאית.

מצרפת קישור לקבוצה שהתארגנה בעבר בפרוג:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=25590
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לי שאלה.
הבנתי שפנטון זה שם של חברה ש"נתנה שמות" לצבעים.
ויש לה שני סוגי צבעים:
1. צבע שמכונת דפוס יכולה ליצר (מורכב מ-cmyk)
2. צבע שא"א להגיע אליו עם הצבעים הנ"ל. רק ע"י צבע חמישי. (כמו צבע מטאלי או הכתום של אורנג')
לאיזה סוג צבעים המניפה הזו מיועדת?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י GRN;619897:
לא ידעתי מאומה על מניפות פנטון, שיטוט קל העניק לי שיעור מאלף.

סוגי מניפות
הרי לך סוגי המניפה השונים של פנטון:

1. מניפת " פנטון קוויטד פומולה " לצבעים יחידניים. כל צבע מודפס לחוד כוללים גם זהב, כסף וצבעים זרחניים.
נצבעים נקראים בשפה המקצועית צבעי ספוט.
2. מניפת " פנטון פרוצס יורו " להתאמת צבעים מארבעת צבעי הפרוצס CMYK
3. מניפת גשר " פנטון ברידז' " שמאפשרת לראות גוון פנטון יחידני מול הרכבו מצבעי פרוצס.
4. מניפת צבעי פסטל
5. מניפת צבעים מתכתיים.
6. מניפה להתאמת בין צבעי מסך RGB וצבעי CMYK
7. מניפה לצבעי טקסטיל

לפי זה נראה שמה שהצעת מדבר על מניפה של צבע אחד (צבעי ספוט) ולא CMYK. היש טעות בידי?

למדתי גם, שבחו"ל הרבה יותר זול, ועדיף את המניפה האירופאית מאשר את האמריקאית.

מצרפת קישור לקבוצה שהתארגנה בעבר בפרוג:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=25590

עד שסיימתי לנסח את השאלה הרעועה שלי אני רואה פה הודעה מפורטת ומובנת פי כמה....
תודה!
לזה התכוונתי בשאלה שלי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הערה: אני לא מבינה גדולה בזה, סתם חושבת בקול ומחכה שיתקנו אותי....

טוב, אז טיילתי באתר הזה, ועם התרגום של גוגל הצלחתי להבין שצריך לחכות למשהו מוחמה (ומבין אנגלית...) שישפוך אור על התעלומה...:confused:

המניפה שמתארגנת כאן קבוצה אליה, נראה לי שמיועדת לצבע ספוט (צבע חמישי) ומתי יגיע אלי לקוח כבד כמו אורנג' שרוצה צבע בלעדי ללוגו שלו? בינתיים אני צריכה שהצבעים במסך ובדפוס יצאו אותו הדבר...

הם מציעים שם עוד המון סוגים של מניפות (מטאלי ועוד...), ובינהם 2 שנראים לי רלוונטים יותר.
לכן אני חושבת שיותר שימושי לי המניפה הזו- לצבעי דפוס.
או זו להשוואה. (אבל יותר יקרה, כפול) שווה להשקיע בה?

ואם כבר- בקרוב אהיה בארה"ב (תשרי...). אוכל להזמין, ולמשלוח לתת כתובת של מכרים בקראון היטס. יצא זול ב-200-300 ש"ח.

אבל כאן יש לי עוד שאלה, האם על ידי כיול מקצועי של המסך, אפשר להגיע לרמת דיוק של המניפה? או שמניפה זה דבר הכרחי? (אודה, הצבעים במסך שלי בדפוס לפעמים "ברוגז" אחד עם השני...;))
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אפשר לתפוס טרמפ? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י GRN;620074:
אפשר לתפוס טרמפ? :)
מדברת איתי?
אם כן- אז בוודאי. אבל יש לי כמה בעיות בדרך, שהראשונה בהם שאין לי כ, אשראי...
חשבתי לבקש ממכרים, שיתנו את הכ, אשראי שלהם ואשלם להם, אבל אם זה נהפך למשהו קבוצתי- אז לא נעים לי לבקש מהם...
אם יש משהו שמוכן לשלם בעבור כולם ונחזיר לו בהעברה בנקאית/ צ'ק. ואני אארגן את הרכישה וההבאה לארץ (רק אחרי סוכות!)- זה יהיה מעולה!

ובעיה נוספת- שאין לי מושג איזה מניפה לקנות...
נחכה למומחים שיציצו באשכול הזה או נפתח אשכול חדש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י שיר770;619913:
ואם כבר- בקרוב אהיה בארה"ב (תשרי...). אוכל להזמין, ולמשלוח לתת כתובת של מכרים בקראון היטס. יצא זול ב-200-300 ש"ח.

אם תוכלי, לא אכפת לי לחכות עוד חודש ולרכוש דרכך בחו"ל.
יש מצב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אין מצב שכל אחד ישלם את חלקו באשראי שלו?
הבעיה שלי היא שאין לי להיכן לשלוח שם ולהביא ארצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י start;620086:
אין מצב שכל אחד ישלם את חלקו באשראי שלו?
הבעיה שלי היא שאין לי להיכן לשלוח שם ולהביא ארצה
אם קונים כולם יחד אולי כדאי שנעשה רכישה אחת. כי הרי הכל לאותו כתובת לא?
אבל זה באמת רעיון. אם כי חבל על הדמי משלוח... ולא נעים מהמכרים שיצטרכו לקבל המוני חבילות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה