- הוסף לסימניות
- #1
הציעו לי לרכוש חבילת גרפיקה של אדובי cs6 עברית הכוללת אינדזיין, אילוסטרייטור, פוטושופ, ואקרובט, במחיר לסטודנט: 2500 ש"ח.
במה החבילה שונה מחבילה רגילה??? האם יש הגבלה בשימוש לזמן, והאם יש הגבלה לשימוש לעסק.
האם זה מחיר טוב?
האם אתם יודעים לכוון אותי למי לפנות?
וכן שאלתי היא גם לגבי windows. ואופיס. האם יש חבילה לסטודנט, וגם בזה האם יש את ההגבלות הנ"ל.
אשמח מאד לכל מידע בענין, הענין דחוף לי.
(חיפשתי באשכולות קיימים, ולא יצא לי דבר ברור ומעודכן...)
תודה מראש!
במה החבילה שונה מחבילה רגילה??? האם יש הגבלה בשימוש לזמן, והאם יש הגבלה לשימוש לעסק.
האם זה מחיר טוב?
האם אתם יודעים לכוון אותי למי לפנות?
וכן שאלתי היא גם לגבי windows. ואופיס. האם יש חבילה לסטודנט, וגם בזה האם יש את ההגבלות הנ"ל.
אשמח מאד לכל מידע בענין, הענין דחוף לי.
(חיפשתי באשכולות קיימים, ולא יצא לי דבר ברור ומעודכן...)
תודה מראש!
הנושאים החמים