- הוסף לסימניות
- #1
היום, פתאום באמצע היום הפלאפון שלי התנתק לשיחות יוצאות ולמה ? כי עד עכשיו שילמתי בדיירקט ופתאום החליטו שאי אפשר ובלי הודעה מוקדמת ניתקו לי, כמובן שהמוקדים ישר היו סגורים וניסיתי בכל דרך אפשרית (כולל דרך האתר) כל הזמן היה כתוב לי שאי אפשר וכו', עכשיו כשניסיתי שוב להיכנס לאתר ולשלם הוא כותב לי שאין חוב ללקוח,
יכול להיות ששולם ?? לא קיבלתי שום מייל או מספר אישור
ואם שולם, הם לא פותחים את זה מיידית ?
משהו נתקבל בזה ????
יש אולי איזה טלפון שאפשר לשלם לא דרך נציג (כמו בזק)
אני כבר חצי יום בלי יכולת לטלפן
יכול להיות ששולם ?? לא קיבלתי שום מייל או מספר אישור
ואם שולם, הם לא פותחים את זה מיידית ?
משהו נתקבל בזה ????
יש אולי איזה טלפון שאפשר לשלם לא דרך נציג (כמו בזק)
אני כבר חצי יום בלי יכולת לטלפן
הנושאים החמים