רמת בית שמש ג'

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו שוקלים להגר...
רציתי לבקש קצת מידע ממי שגרה באיזור,
איך זה לגור שם? יש מקומות לעשות קניות? גני ילדים? חיידרים? כוללים?
סביבות כמה עולה שכירות של דירת 3 חדרים?
איך החברה שם? ירושלמית / בני ברקית?
מרוצים / לא?
איזה איזור מומלץ מבחינה חברתית?
איפה אנשים מפרסמים דירות?
כל מידע אחר שיש לך לתת לי יעזור לי מאד :)
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הכי לא בני ברקית
יותר סגנון ירושלים
מפרסמים בעלונים של בית שמש, בעיקר במידע לכל ובמידע ברמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מבית שמש, עוברת בעז"ה לרמה ג' בעוד פחות מחודש,
לגבי דירת 3 חדרים- קשה מאוד עד בלתי מציאותי למצוא שם גם לא דרך מתווכים- אנחנו במשך חצי שנה חיפשנו ודיברנו עם כל המתווכים ועם הרבה מכרים ועדיין לא הצלחנו למצוא (בסוף אנחנו עוברים ליחידה שגם זה אין כמעט בנמצא) המחיר לדירת 3 חד' מתחיל מ 3000 ש"ח, קניות- יש שם מרכז מסחרי עם קופת חולים, מאפיות, ומכולת אחת (יקרה מאוד), יש עוד כמה חנויות נחמדות...
הסגנון נוטה יותר לירושלמי, מי שגר שם מאוד מרוצה, איזור המרכז לדעתי הכי מומלץ אבל גם הכי יקר.. גני ילדים וחיידרים אני יודעת שיש אבל אין לי כ"כ פרטים, יש המון מתווכים שרק דרכם אפשר למצוא, דרך המאגר הרגיל אין סיכוי בכלל
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש מקומות לעשות קניות?
יש הרבה חנויות בשכונה, ומה שאין - בנסיעה של 4 דק' באוטובוס מגיעים למרכז מסחרי של השכונה הסמוכה - רמה א' - ששם יש ממש הכל.
גני ילדים? חיידרים? כוללים?
יש ויש ויש. ומבחר גדול.
סביבות כמה עולה שכירות של דירת 3 חדרים?
3000
איך החברה שם? ירושלמית / בני ברקית?
בגדול יותר ירושלמית. אבל יש אזורים ספציפיים שיש בהם ריכוז גבוה יותר של ציבור יותר בני ברקי (יחסית כמובן) אז אם אתם מאוד רגישים לזה תשתדלו לקנות באזורים עם בניינים של קבלנים ולא של העמותות. אבל זה ממש דקויות. האווירה בשכונה מאד משוחררת ונחמדה.
איזה איזור מומלץ מבחינה חברתית?
כנ"ל. אולי תפרטו יותר מה חשוב לכם.
כל מידע אחר שיש לך לתת לי יעזור לי מאד :)
כל מי שאנחנו מכירים בשכונה מרוצה מהבחירה שלו לגור במקום. חברתית, איכות חיים, והכל.

בנוגע למציאת עבודה בבית שמש העניין יותר מורכב. העיר גדלה וגדלה והביקוש גדל מההיצע.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מבט של מישהיא מבחוץ
התארחנו שם בשבת
האזור נראה כשכונה חדשה, (צריך עוד הרבה להתפתח) רחובות ארוכים שקטים ושוממים בלי שום דבר באמצע לא מרכז מסחרי לא גינה....
האוכלוסיה נראית מגוונת, הרבה חוצניקים ולא רק חרדים
נראה שבשביל לזוז חייבים שם רכב
זאת שהתארחנו אצלה גם אמרה לי שהיא כל היום עם הרכב בלי זה לא הייתה מסתדרת
וד"א גם את הבנות בגיל קצת יותר גדול היא צריכה לשלוח לרמה א' או ב', לא יודעת מדויק, כי אין כיתה לגיל שלהם יש רק כיתות נמוכות וגם במעונות היא אמרה לי שיש מחסור גדול
וכמובן כבר אמרתי אני מבחוץ תקחי אותי בערבון מוגבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מבט של מישהיא מבחוץ
התארחנו שם בשבת
האזור נראה כשכונה חדשה, (צריך עוד הרבה להתפתח) רחובות ארוכים שקטים ושוממים בלי שום דבר באמצע לא מרכז מסחרי לא גינה....
האוכלוסיה נראית מגוונת, הרבה חוצניקים ולא רק חרדים
נראה שבשביל לזוז חייבים שם רכב
זאת שהתארחנו אצלה גם אמרה לי שהיא כל היום עם הרכב בלי זה לא הייתה מסתדרת
וד"א גם את הבנות בגיל קצת יותר גדול היא צריכה לשלוח לרמה א' או ב', לא יודעת מדויק, כי אין כיתה לגיל שלהם יש רק כיתות נמוכות וגם במעונות היא אמרה לי שיש מחסור גדול
וכמובן כבר אמרתי אני מבחוץ תקחי אותי בערבון מוגבל
חבל שאת באה מבחוץ וכותבת דברים חסרי כל בסיס!
אני גרה ברמה ג' כבר כמעט 3 שנים
יש בשכונה גינות יותר מכל ירושלים ובני ברק יחד
גינות יפות, גדולות, מטופחות...כיאה לגינות שנבנו בשנת 2017
יש גם פארק ענק ענק בחלק העליון של השכונה עם מרחבי דשא ענקיים, המון מתקנים, מתקני ספורט ועוד....(בין כל כמה בניינים יש גינה)
הסגנון והאוירה הם ירושלמים, מי שכתבה מעלי שבעמותות פחות - זה גם כמובן לא נכון, אני גרה בבנייני עמותות ורוב הנשים כאן הן ירושלמיות במקור..
יש תחנות אוטובוס ומערך תחבורה סביר לכל מקום...המון אנשים פה בלי רכבים ומסתדרים יופי!
בית הספר אכן נפתח רק לפני שנה ולכן יש רק כיתות א, ו-ב, כמובן שכל שנה מתווסף כיתה
גנים - יש פה בכמויות. מעונות - בהחלט בעייתי...אבל אם נרשמים מוקדם יש מקום
באמצע יש מרכז מסחרי, אמנם לא גדול אבל נחמד...יש סופר די יקר..אבל בנסיעה של 4 דקות ניתן להגיע למרכז מסחרי של השכונה הסמוכה ושם יש - "יש" ועוד מלא חנויות
כעת בשלבי סיום בניה של רמה ג' 2 שהיא בעצם החצי השני של השכונה....שם הולכים לבנות מרכז מסחרי ענק.
בעוד כשנה לפי הבטחת העריה - ייבנה פארק ענק כמותו לא ניראה בשום עיר חרדית עם אגם באמצע!

מקווה שעזרתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אהממ למדתי בירושלים, אבל הכוונה היא כפשוטה לגמרי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מעניין, ככה עלו המחירים? אני זוכרת שעברו לשם כי היה ממש זול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
היתכן??:rolleyes:
ואת מבינה לאן זה משליך...
בבני ברק ככל הידוע לי אין כמעט גינות..
בירושלים עיר ילדותי - גם אין כמעט...בכל שכונה יש כמה בודדות...
פעם כשבנו את השכונות פחות דאגו למקם במרחק הליכה קצרצר גינות (לדוגמא בהר נוף יש אולי 4 גינות..ביחס לכמות התושבים ולגודל השכונה זה ממש ממש קצת

אהממ למדתי בירושלים, אבל הכוונה היא כפשוטה לגמרי?
חח פשוטה? אולי ההפך...
הירושלמיות הם פלפליות, מתוחכמות משהו
לעומת המרכזנקיות שהם יותר...אממ....נחמדות , אמהיות כאלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חח פשוטה? אולי ההפך...
הירושלמיות הם פלפליות, מתוחכמות משהו
לעומת המרכזנקיות שהם יותר...אממ....נחמדות , אמהיות כאלה

אוהו...הולכים להתקיף אותך על האמירה הזו...

ממבט של אחת שיש לה כמה בני משפחה ברמה ג - מקום נחמד ממש, באמת משופע בגינות יפות.
ה-חיסרון בעיני ובעיני בני משפחתי הם הדירות הרבות שמושכרות כרגע לאוכלוסיה לא כל כך איכותית. בעלי הדירות הם אנשים טובים ואיכותיים, אבל חלקם עדין משכירים את דירותיהם ויוצרים אוכלוסיה לא משהו לבינתיים...
וכמובן שגם תלוי באיזורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אוהו...הולכים להתקיף אותך על האמירה הזו...

ממבט של אחת שיש לה כמה בני משפחה ברמה ג - מקום נחמד ממש, באמת משופע בגינות יפות.
ה-חיסרון בעיני ובעיני בני משפחתי הם הדירות הרבות שמושכרות כרגע לאוכלוסיה לא כל כך איכותית. בעלי הדירות הם אנשים טובים ואיכותיים, אבל חלקם עדין משכירים את דירותיהם ויוצרים אוכלוסיה לא משהו לבינתיים...
וכמובן שגם תלוי באיזורים.
יש בזה משהו...זה גם תלוי באזורים ורחובות כמובן...
אבל על זה אוכל לענות רק בפרטי
לאט לאט האוכלסיה עוזבת בגלל המחיר שעולה...
עוד מעט עם האיכלוס של רמה ג2 אני מאמינה שאולי יעברו לשם
לגבי מה שאמרתי על בנות המרכז - כמובן שבלי הכללות.....אני מכירה בנות פלפליות ומתוחכמות מהמרכז לא פחות מירושלמיות ואף יותר...
אבל אני בטוחה שהירושלמיות בדיוק על מה אני מדברת
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קופצת על האשכול...
אם מישהיא מכירה דירה להשכרה ברמה ג'
3 חד'....אנחנו מחפשים ממש!
יעזור לי כל מידע,
גם ברמה א'
תזכו למצוות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אחותי גרה שם והיא די מרוצה, זה במגמת התפתחות כל הזמן
במרכז המסחרי יש קופ"ח ויש גם חניות שונות יש חנות נעלי ילדים
ויש גם חנות בגדי ילדים יפה שנקראת 'פונופנים'
יש חנות משקפיים וכדו' (אפי' קורסי התעמלות)
בקיצור אפשר למצוא הכל בשכונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני גרה שם שנתיים וחצי...
המקום שקט ופסטורלי ביחס לבני ברק וירושלים...
ומצד שני יש שם הכל בתי כנסת בשפע, גני ילדים, מעונות, בית ספר.

החברה שם מאוד מגוונת
יש שם הכל אברכים, חוצנקים, בעלי בתים, הכל....

לגבי היכן לגור בעיקרון זה רחוב יחזקאל, ירמיהו ,אחיה השילוני, חגי. מיקום מרכזי ונגיש להכל...

לגבי דירות להשכרה מצרפת לך עיתון מקומי המוביל במקום במהדורה דגיטאלית

http://kolmakom.com/mekomon_category/בעניינים/


בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אני עברתי לפני חודש מבני ברק לרמה ג'
המקום מבחינתי מדהים
וכן יש פה הכל וזה הכי מדהים פה יש פה את כל הסגנונות
הרבה בתי כנסיות צרכנייה זולה ממש
גנים בשפע חיידרים בשפע הכל מאורגן פה כולל תחבורה מהירה לכל מקום בעיר
ממליצה בחום
והמרחבים זה משהו שכל בני ברקית מתלהבת...........

אם את צריכה עזרה פני אלי באישי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה