דרוש מידע רעב קיצוני בתחילת הריון

  • הוסף לסימניות
  • #1
אחותי בהריון ראשון, והיא לא הרגישה כזה רעב מעולם!
בוכה מרוב רעב ואוכל לא תופס לה את הקיבה
הרופאה אמרה שזה תופעה מצויה ושתאכל....
וכשהיא אוכלת המון ומרגישה קצת שובע היא עם בחילות ומקיאה וחוזר.....

יש משהו שאפשר לעשות?
האם זה נמשך 9 חודשים?
אפשר גם ליעץ באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ויש משהו לעשות לזה?
העודף הוא לא הענין שמטריד אותה.
בעיקר התחושה הרעבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז למי פונים?
יש לזה התיחסות רפואית?
דיאטנית של הקופה יעצה לשלב בארוחה את כל אבות המזון- לא הועיל בינתיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא לחכת שתופס רעב חזק.
לאכול כל כמה זמן ארוחות קטנות.

במקום שש פרוסות במכה.
כל חצי שעה -שעה פרוסה.

ו-תעודדי אותה.
יש כאלה שמורידות את זה בלי בעיות:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תופעה מאוד מצויה
היה לי בהריון האחרון.....

וזה היה סיוט!
היה לי רעב ובחילות והקאות ביחד....

אבל, לי "המזל" היה שהקאתי את כל מה שאכלתי אז לא עליתי בכלל
וגם המזל הגדול באמת שזה עבר בסביבות שבוע 14

לרוב תופעות הריון עוברות בסביבות שבוע 14 להריון ויש כאלו שזה ממשיך להם עוד....

מה שכן לא יודעת איך זה אצל אחרות אני גם אם הרגשתי רעב לא הייתיע מסוגלת לאכול הרבה. זה היה כל הזמן מעט מעט מעט...אפעם אל הגעתי לאכול 6 פרוסות לחם מהמקפיא

תעודדי אותה שהרעב בסוף משתלם- נולדה לי תינוקת מהממממת בליעהר שהיה שווה הכוווול:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מוכר וכואב...
שתנסה להרבות בירקות, פירות, יוגורטים, דגנים מלאים שתורמים לתחושת שובע ולא לשכוח לשתות הרבה מים.
(זה מה שאמרה לי הדיאטנית. בסוף אכלתי שוקולד. וצ'יפס. ווופלים. ופיצה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בלי לחץ. זה קודם כל. הלחץ מובן, אבל מיותר. תורידו היסטריה. יש כאלו שחושבות: אם ככה זה הריון ראשון, אז ככה יהיה בכולם, ונכנסות להיסטריה על חשבון הדורות הבאים...
דבר שני, שתאכל מה שהיא רוצה, כמה שהיא רוצה בלי לחשוב: יואו, אמאלה, איזה כמויות...
דבר שלישי, קשה גם להיות רעבה וגם להיות עם בחילות ולהקיא, אז אם הבחילות הן בגלל שהיא מגיעה לרעב- שתאכל לפני שמגיעות הבחילות הגדולות, ואם זו בחילה סטטית- יש דבר שנקרא "סי בנד"- מן צמיד כזה שקונים בבית מרקחת, וזה עוזר להרבה נשים.
ובעיקר, שתחייך לעולם, קשה עכשיו, אפילו מאד, אבל הכל משתלם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
וואו תודה על כל התגובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עכשיו אני בהריון שלישי ויש לי רעב לא מוסבר ואני לא מקיאה בכלל אני לא רגילה לזה בפעמים הקודמות בקושי אכלתי בהתחלה ורק ירדתי במשקל פעם אחת עליתי 20 קילו ופעם אחרת 13 ותמיד הורדתי הכל עכשיו אני מפחדת שאני יעלה מידי הרבה
מה יש לעשות?
גם לא נעים לחפש כל הזמן אוכל בעבודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כששאלתי את רופא הנשים שלי, לגבי התופעה הזאת, הוא לא שמע מעולם. והוא רופא ממש ותיק.
בתכל'ס, חברה יעצה לי לאכול זית, אמרה לי שאצלה זה ממש מרגיע את התקפי הרעב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בתכל'ס, חברה יעצה לי לאכול זית, אמרה לי שאצלה זה ממש מרגיע את התקפי הרעב.
מעניין מה יש בזית שעושה את זה?

כדאי להקפיד לאכול מסודר ולא להגיע לרגע של רעב משמעותי
ברגע שמנסים להתאפק מידי הרבה זמן(אפילו שעה) שום דבר כבר לא משביע גם לא שש פרוסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לא מצאתי פתרון קסם אלא לאכול,
מה שכן לי זה עבר אחרי השליש הראשון אולי קצת גלש לשליש השני
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם זה מעודד אותה- אז גם אני היתי בסרט הזה...
אני זוכרת שרציתי לאכול כמה שיותר בריא לפחות,
אז קניתי אצל הירקן סלסלות של פירות ופשוט חיסלתי אותם,
יכולתי לשבת ולאכול סלסלה שלימה של ענבים ועוד סלסלה שלימה של נקטרינות וכו' וכו'
פשוט הזוי...
בד"כ בהריונות הבאים זה לא עד כדי כך,
שוק של הגוף בהריון הראשון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מזדהה עם ההרגשה.
זה היה בעיקר בשליש הראשון.
יכולה לומר שאצלי זה לא הוביל לעליה דרסטית, אולי בגלל שבשעות שלא הרגשתי רעב אכלתי פחות.. האמת שלא חשבתי על הכמויות. כשהייתי רעבה פשוט אכלתי.
כדאי למלא את הבית באוכל מזין ומהיר הכנה או מוכן.
שתבדוק עם עצמה מה מבין כל המאכלים הכי נותן לה תחושת שובע.
אצלי זה היה דייסת קוואקר (מהיר הכנה וגם בונוס שזה משהו חם), גזר חי, בננות, גריסיני, דברים מחיטה מלאה או מכוסמין מלא (בעיקר קרקרים וקצת לחמניות, דברים שלא גורמים להקיא).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה