דרוש מידע רעיון מתנה ללידה ראשונה בשע''ט ובעז''ה.

  • הוסף לסימניות
  • #21
טרמפולינה
ערכה של אמבטיה לתינוק פלוס מוצרים נלווים
לילה בצימר/בית החלמה(אולי המחירים יותר יקרים לא מעודכנת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מאד אינדיבידואלי הייתי בהחלט מציעה לשאול,
הכי טוב זה לתת לה כמה רעיונות ולשאול מה הכי יפנק אותה - זה מאד אישי ועניין של טעם.
אני הייתי שמחה- כרית הנקה, מיטחברת, מנשא, טרמפולינה\אוניברסיטה,
זה סכום מכובד, לא רואה בעיה לספר כמה את מוכנה להשקיע. וגם, חבל לקנות אוסף של פריטים זולים שהיא תוכל לקבל בנפרד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני קניתי לאחותי כרית הנקה מבייבי סטאר,
בערך 250 ש"ח (יש גם יותר יקרים)
והיא לא מפסיקה לברך אותי!!!
גם אחרי 3 לידות...
ממליצה בחום!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שמה כאן נקודה למחשבה
יש זוגות שיש להם/להורים יותר אפשרויות
ואז ישמחו למתנה בסגנון 'פינוק'
(ושלא יתערבו להם במצעים לחדר המושלם שהם מתכננים..)
יש זוגות עם פחות יכולת
ובסכום הזה משהו בסיסי יוכל מאד להקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
באמת כדאי להתרכז בדברים שהם מילא יקנו
זה נותן הרגשה שחשבת עליהם וקנית משהו שימושי
וכל פעם שתשתמש היא תודה לך בלב
למרות שהיא הייתה קונה בלי קשר
מיטחברת לא כולם אוהבים אבל אם היא רוצה זה אחלה רעיון
או פשוט זיכוי, למרות שזיכוי זה אומר שזה ממצריך אותה לצאת לקנות ויש יולדות שזה רק מסבך אותן וזה נשאר לחודשיים אחרי ואז כבר יש הכל.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
וואוו עכשיו אני רואה שלמרות שממש השקעתי וכתבתי תגובה מפורטת היא כלל לא עלתה ונעלמה כליל...:(
אז ככה בגדול הרבה דברים שכתבו כאן או שיש לה או שזה לא רלוונטי בשבילם.
ולגבי לשאול אותה/אותם- אין סיכוי שהם יענו על שאלה כזו, ישר יגידו שלא צריך ובשביל מה...
קיצר, אני לא אצא עם שום מידע חוץ מזה שהפסדתי את ההפתעה בשבילם.
(זה אולי נראה מוזר שזה עדיין רלוונטי אבל מה לעשות שזה קצת יותר מורכב ממה שחשבנו ככה שהחלום שלי שהיא תחזור הביתה וזה יחכה לה שם עוד רלוונטי..)

אז ככה חשבתי על סלקל שיתאים גם לרכב(אין להם אבל הם משכירים המון).
ולמלא אותו בכל מיני מוצרים שמתאימים לתינוק וגם לה....

אשמח אם יש לכם המלצות לסלקל טוב, או מה חשוב והכרחי לבדוק ולשים לב לפני שקונים..
בכללי עדיף צבע כהה שישאר נקי או כן לשלב עם בהיר שיראה יפה?
בנוסף אם יש מקום קניה ממולץ ומוכר אשמח לדעת.

אגב-
הרעיון של התמונות ממש יפה.
השאלה כמה אמור לעלות דבר כזה? איך זה עובד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
בלידה הראשונה אחותי הביאה לי מארז לידה של משאבת הנקה, שמנים, מחמם מגבונים (בפציפית לא היה לי שימושי...)
משחות כל מיני...
אבל האמת שהיא הביאה לי את זה עוד לפני הלידה ככה שממש עזר לי כי עדיין לא הצטיידתי.
בגדול מה שאני ראיתי ששימושי מאד זה טרמפולינה, משאבת חלב ומובייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מצטרפת לשאלה
מחפשת מתנה ללידה
אני חושבת שמשהו שימושי/הכרחי - ההורים בכל מקרה קונים
לכן אני מחפשת משהו שימושי שהרבה לא מפרגנים לעצמם ואת זה אני רוצה לתת מתנה
ממד ממד אשמח לרעיונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מצטרפת לשאלה
מחפשת מתנה ללידה
אני חושבת שמשהו שימושי/הכרחי - ההורים בכל מקרה קונים
לכן אני מחפשת משהו שימושי שהרבה לא מפרגנים לעצמם ואת זה אני רוצה לתת מתנה
ממד ממד אשמח לרעיונות
כורסת הנקה
כרית הנקה נוחה
טרמפולינה
כסא אוכל שווה (מתקפל, נשען שמתאים מגיל 6 חודשים, עם 2 שולחנות להחלפה, רחיץ ויפה. זה לא דבר זול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מקפיצה..
תודה רבה ממש לכולם על הרעיונות.
אין ספק שנתתם לי הרבה כיוונים.
אשמח אם יש לכם המלצות לסלקל טוב, או מה חשוב והכרחי לבדוק ולשים לב לפני שקונים..
בכללי עדיף צבע כהה שישאר נקי או כן לשלב עם בהיר שיראה יפה?
בנוסף אם יש מקום קניה ממולץ ומוכר אשמח לדעת.
יש למישהו תשובה אולי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש למישהו תשובה אולי?
האמת שאני לא ראיתי הבדל בין סלקלים, העיקר שיהיה נוח ולקחת בחשבון שגם בגיל גדול יותר מחודש משתמשים בו - שנה פלוס.
לגבי צבע עדיף כהה כי בד"כ הילד אוכל באוטו וחבל שיתלכלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מקפיצה..
תודה רבה ממש לכולם על הרעיונות.
אין ספק שנתתם לי הרבה כיוונים.

יש למישהו תשובה אולי?
אולי הם ירצו דונה -שזה הרבה יותר מוצלח מסלקל ואז לא צריך סלקל.
אני ב 500 הייתי קונה טרמפולינה, אוניברסיטה, מובייל, כיסא אוכל (אחד מהם, כן?)
בשבילי זה היה הכי שימושי,
משאבת חלב את לא יודעת איך היא תתנהל עם הנקה- אולי היא לא תצטרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לדעתי הכי פשוט לשאול אותה, אני רוצה לקנות 1/2/3 מה את מעדיפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
כן חושבת על זיכוי בחנות לבגדי תנוקים- זה דבר שצריך הרבה ועולה הרבה וזיכוי נותן לאמא לבחור בעצמה את הטעם שלה.
אני הייתי מאד שמחה בכזו מתנה.
אפשר לתת לה כרטיס גולד כארד או משהו כזה שהרבה חנויות מקבלות אותו ואז היא לא כבולה לחנות מסוימת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
היא כבר בטח קנתה כבר מזמן...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה