התייעצות רעיון שעלה לי ליום ההילולא של רבי ישעיה בן רבי משה

  • הוסף לסימניות
  • #23
אתה באמת רוצה לקבל סגולה ולהתחבר לצדיק??
יש מיזם של אברך מירושלים שדואג להזמין לאברכים שיהיה להם ארוחת בוקר - סנדוויצ'ים במגוון סוגים
הוא כבר דואג לכמה בתי מדרש בירושלים וסיפורי הישועות של התורמים לאט לאט מתפרסמים...
והכל לע"נ הצדיק ר' ישעי'ה בן ר' משה זיע"א
ודרך אגב הלחמניות הללו מונחים בכניסה בצורה מכובדת ולא רק אברכים לוקחים אלא גם אנשים שאין להם מה לאכול ככה שזה לכל הסוגים
אז אם אתה כל כך חפץ להאכיל את עמך בית ישראל אז בכבוד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אתה באמת רוצה לקבל סגולה ולהתחבר לצדיק??
יש מיזם של אברך מירושלים שדואג להזמין לאברכים שיהיה להם ארוחת בוקר - סנדוויצ'ים במגוון סוגים
הוא כבר דואג לכמה בתי מדרש בירושלים וסיפורי הישועות של התורמים לאט לאט מתפרסמים...
והכל לע"נ הצדיק ר' ישעי'ה בן ר' משה זיע"א
ודרך אגב הלחמניות הללו מונחים בכניסה בצורה מכובדת ולא רק אברכים לוקחים אלא גם אנשים שאין להם מה לאכול ככה שזה לכל הסוגים
אז אם אתה כל כך חפץ להאכיל את עמך בית ישראל אז בכבוד....
רעיון מושלם,
אבל הבאתי את הרעיון כדי לחוות דעתכם,
כל אחד שיעשה אשריו ואשרי חלקו,
לי יש עמותה פעילה וחלק ממה שאני רוצה לעשות זה הרעיון הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אתה באמת רוצה לקבל סגולה ולהתחבר לצדיק??
יש מיזם של אברך מירושלים שדואג להזמין לאברכים שיהיה להם ארוחת בוקר - סנדוויצ'ים במגוון סוגים
הוא כבר דואג לכמה בתי מדרש בירושלים וסיפורי הישועות של התורמים לאט לאט מתפרסמים...
והכל לע"נ הצדיק ר' ישעי'ה בן ר' משה זיע"א
ודרך אגב הלחמניות הללו מונחים בכניסה בצורה מכובדת ולא רק אברכים לוקחים אלא גם אנשים שאין להם מה לאכול ככה שזה לכל הסוגים
אז אם אתה כל כך חפץ להאכיל את עמך בית ישראל אז בכבוד....
אפשר לדעת באיזה בתי מדרש קיים המיזם הזה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
רעיון מושלם,
אבל הבאתי את הרעיון כדי לחוות דעתכם,
כל אחד שיעשה אשריו ואשרי חלקו,
לי יש עמותה פעילה וחלק ממה שאני רוצה לעשות זה הרעיון הנ"ל
יש לך אמצעים להשיג נדיבי עם דרך העמותה שלך?
אם כן אומר ועושה
אתה יכול גם לפתוח אולם שישמש בערבים לשמחות קטנות בר מצוה, אירוסין, שבע ברכות, במחיר מוזל
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יש לך אמצעים להשיג נדיבי עם דרך העמותה שלך?
אם כן אומר ועושה
אתה יכול גם לפתוח אולם שישמש בערבים לשמחות קטנות בר מצוה, אירוסין, שבע ברכות, במחיר מוזל
עד אז בע"ה יהיה ואם לא שנה הבאה אז בעוד שנתיים
אולם יתפוס ממני המון וזה לא המטרה שלי
שרק לא יהיה מערת פרוצים....
אתה צוחק עלי??.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עד אז בע"ה יהיה ואם לא שנה הבאה אז בעוד שנתיים
אולם יתפוס ממני המון וזה לא המטרה שלי

אתה צוחק עלי??.
לא צוחק. רציני.
מקום פתוח ללא השגחה יכול לשמש כחדר בריחה לאנשי בליעל או לצעירים מתמודדים
באיזה עיר אתה מתכנן לפתוח האולם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נו!!
איפה אתה אוחז בפרוייקט
מחכים לתוצאות בשטח
כרגע אני מתעסק בשני דברים
קונטרסי הלכה 'גור אריה יהודה' - הלכה מהמקורות עד למעשה בשפה פשוטה.
מגזין 'בין קודש לחול' - מגזין לבית היהודי המשלב בין תכנים תורניים לתכנים אחרים - כגון חנוך, שלום בית, בעיות קשב חרדות ועוד...

מה לגבי הרעיון בע"ה כרגע הוא במגירה,
עד לשלב העשייה יקח הרבה זמן אבל זה יגיע ואני בטוח בזה...

תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא מבטיח שזה יהיה
אבל התחלנו לעבוד על זה
עוד כמה שבועות נדע סופי אם נעשה את זה

אשמח אם תוסיפו רעיונות נוספים ע"ז
 

קבצים מצורפים

  • יום ההילולא.pdf
    KB 182 · צפיות: 25

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה