מידע שימושי רעיונות למסיבת יום הולדת לגיל 70

  • הוסף לסימניות
  • #1
בעז"ה בעוד פחות משנה נחגוג את יום ההולדת ה"70" לחמי. אשמח לקבל רעיונות כדי להתארגן מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שמעתי שעשו למישהו בגיל 60 רכבת וכל שנה תמונה , (אם יש?)
והקטר ושני קרונות הראשונים היו סט להבדלה מכסף הראשון בשמים השני גביע והשלישי מעמד לנר ההבדלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אולי לארגן שבת מיוחדת?
שבת של כל הילדים והנכדים,
או לחילופין שבת של הזוגות בלבד.
כמובן עם תכניות וכו'. אצלנו זה היה מאד מוצלח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אשמח לשמוע רעיונות מוצלחים לתכניות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כך נראה האתר לעייפים:
רעיונות למסיבת יומולדת? דייג!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש לי חברה שחגגו לאביה מסיבה מעין זו בסימן ״עין״ והם בנו על זה תוכנית שלימה עם מצגת מרתקת. אם תרצו פרטים נוספים אוכל לברר אצלה. משהו בסגנון של חלקים כמו עין טובה בלי עין הרע ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הגיעו אלי לסטודיו משפחה (אמנם לא גדולה מאד) שלסבא היה יום הולדת 65 אפילו אחד הילדים הגיע מחו"ל, כל נכד הצטלם לבד וכל משפחה לבד וכולם יחד ועוד כמה תמונות חמודות שהנכדים חגגו סביב לסבא... זו היתה ממש חויה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש לי חברה שחגגו לאביה מסיבה מעין זו בסימן ״עין״ והם בנו על זה תוכנית שלימה עם מצגת מרתקת. אם תרצו פרטים נוספים אוכל לברר אצלה. משהו בסגנון של חלקים כמו עין טובה בלי עין הרע ועוד.
תוכלי לברר לי.
אנירוצה להכין לוגו והכל בסגנון עין
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו עשינו השבת יום הולדת 70 לאבא שלנו
לקחת מתחם מיום חמישי כולל הילדים (60 בע"ה)
קראנו לזה כל ה70 חביבין (לאבא שלי קוראים חביב)
כמובן מיתוג לצלחות/ כוסות/ דגלונים וכ'
ועשינו עיתון שחילקנו למדורים עם הזכור של המילה חביב לדגומא
ופרוס חביב עלי- הילדים כותבים על אבא
חביב עליו- דברים שחביבים על אבא שלנו
וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בדיוק לאחרונה סבי חגג יומולדת 70
תכננו שבת וכשהכל היה מוכן, אחד מהמשתתפים החשובים נדבק ב----קורונה!
השבת נדחתה ונדחתה עד שהחליטו קודם כל לעשות מסיבת יומולדת יום אחד באמצע השבוע
ושבת התאחדות בהמשך.......
מה שעשינו היה כך:
הלכנו על הנושא :שאי סביב עיניך (עין =70)
גרפיקאית מוכשרת עשתה לנו לוגו מדהים בצבעי שחור זהב וכן כל השולחן, בלונים, שלטים ח"פ וכו... יהיה שחור זהב כמובן(אמנם הצבעים לא מקוריים אך מכובד ויפה ותואם גיל....)
הכנו תוכנייה עם כל מיני משפטים ופסוקים על עין
כגון:
בעין יפה -סעודה
עין הסערה- תכנית קליקרים
עין בעין- תכנית זיהוי ופענוח (משחק עיניים מצלמים בהגדלה עיניים של כל בני המשפחה, אנחנו צילמנו את של הגברים לגברים והנשים לנשים... וצריך לפענח של מי העין)
עין לא ראתה מצגת מרגשת של תמונות מאז שנולד אם יש עד היום... ולאחמ"כ ברכות מכל הנכדים
טוב עין הוא יבורך- חוברת ברכות מכל הצאצאים מרגש מאוד
אם תרצו עוד פרטים תכתבו ואשמח לעזור!
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בדיוק לאחרונה סבי חגג יומולדת 70
תכננו שבת וכשהכל היה מוכן, אחד מהמשתתפים החשובים נדבק ב----קורונה!
השבת נדחתה ונדחתה עד שהחליטו קודם כל לעשות מסיבת יומולדת יום אחד באמצע השבוע
ושבת התאחדות בהמשך.......
מה שעשינו היה כך:
הלכנו על הנושא :שאי סביב עיניך (עין =70)
גרפיקאית מוכשרת עשתה לנו לוגו מדהים בצבעי שחור זהב וכן כל השולחן, בלונים, שלטים ח"פ וכו... יהיה שחור זהב כמובן(אמנם הצבעים לא מקוריים אך מכובד ויפה ותואם גיל....)
הכנו תוכנייה עם כל מיני משפטים ופסוקים על עין
כגון:
בעין יפה -סעודה
עין הסערה- תכנית קליקרים
עין בעין- תכנית זיהוי ופענוח (משחק עיניים מצלמים בהגדלה עיניים של כל בני המשפחה, אנחנו צילמנו את של הגברים לגברים והנשים לנשים... וצריך לפענח של מי העין)
עין לא ראתה מצגת מרגשת של תמונות מאז שנולד אם יש עד היום... ולאחמ"כ ברכות מכל הנכדים
טוב עין הוא יבורך- חוברת ברכות מכל הצאצאים מרגש מאוד
אם תרצו עוד פרטים תכתבו ואשמח לעזור!
בהצלחה!
אשמח לשמוע פרטים נוספים
F0527182050 גימייל
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בדיוק לאחרונה סבי חגג יומולדת 70
תכננו שבת וכשהכל היה מוכן, אחד מהמשתתפים החשובים נדבק ב----קורונה!
השבת נדחתה ונדחתה עד שהחליטו קודם כל לעשות מסיבת יומולדת יום אחד באמצע השבוע
ושבת התאחדות בהמשך.......
מה שעשינו היה כך:
הלכנו על הנושא :שאי סביב עיניך (עין =70)
גרפיקאית מוכשרת עשתה לנו לוגו מדהים בצבעי שחור זהב וכן כל השולחן, בלונים, שלטים ח"פ וכו... יהיה שחור זהב כמובן(אמנם הצבעים לא מקוריים אך מכובד ויפה ותואם גיל....)
הכנו תוכנייה עם כל מיני משפטים ופסוקים על עין
כגון:
בעין יפה -סעודה
עין הסערה- תכנית קליקרים
עין בעין- תכנית זיהוי ופענוח (משחק עיניים מצלמים בהגדלה עיניים של כל בני המשפחה, אנחנו צילמנו את של הגברים לגברים והנשים לנשים... וצריך לפענח של מי העין)
עין לא ראתה מצגת מרגשת של תמונות מאז שנולד אם יש עד היום... ולאחמ"כ ברכות מכל הנכדים
טוב עין הוא יבורך- חוברת ברכות מכל הצאצאים מרגש מאוד
אם תרצו עוד פרטים תכתבו ואשמח לעזור!
בהצלחה!
אנחנו גם חוגגים שבת עם כל המשפחה ליום הולדת גיל 70אשמח לשמוע עוד פרטים אם יש למשהי גם תוכנית לילדים מדובר בכמות של120 מוזמנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אפשר לעשות כמו אלבום עם תמונות מחייו,
אפשר לארגן לו מכתבי ברכה מאנשים שהוא הכיר במהלך חייו,
(ראש הישיבה שלו שהוא היה בחור- הרבה בחיים, אנשים מענינים שמכירים אותו, חברי ילדות וכאלה)
לסדר את זה יפה,
אפשר להוציא חוברת חידושים שלו לאור,
אפשר לעשות לו אילן יוחסין עם כל הנכדים (120 איש זה בדר''כ גם נינים)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה