רעיונות למשחקים לילדה בת שנה +8

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבת שלי בת שנה + 8 לא אוהבת לשחק... רק סיפורים..
ואם יש לה משחק שכן מענין אותה, אז זה מחזיק חמש דקות בדיוק ואח''כ הכל מתפזר ונהיה בלאגן,
יש למישהו פה נסיון עם כזה דבר?... מה אפשר לעשות?
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לחכות שתגדל...
תנסי לתת לה משחקי דמיון ולא רק משחקים שצריך להשקיע בהם מחשבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא מעודדת במיוחד, אבל מנסיון עם ילד כזה, אין כ"כ מה לעשות חוץ מלספר סיפורים. הבן שלי היום בן שנתיים ורבע ועדיין צעצועים לא מעניינים אותו במיוחד (ויש לו המון!).
ברגע שאני אומרת את המילה ספר.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני הייתי הולכת על משחקי שעשוע כמו כדורים שזורקים לתוך קערה (מאולתר כמובן)
או השחלה לקופסא, שזה מפתח את המוטוריקה, ובד"כ בגיל הזה הם אוהבים להכניס ולהוציא
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הבן שלי מתלהב יותר ממשחקים ביתיים..
חתכתי קשים וננתי לו להכנים לתוך קופסת תבלינים. הוא נהנה מאוד!
חור בקופסת מטרנה- להשחיל לתוכו פקקי גרבר..

זה לא גיל קל.. אבל כ"כ מתוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש לי גם בת בגיל הזה
התחילה לאחרונה לשחק המון בפליימוביל,
תשבי איתה ותלמדי אותה כמה דקות איך לשחק...
צריך כמובן לשים לב שלא תכניס חלקים קטנים לפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קופצת על האשכול, nomi זה בסדר?? ;)
איך "גומלים" ילד בגיל כזה ממשחק בארון של הקופסאות והסירים???
אמממ... משחק אמנם מרתק ומעסיק מאוווווד, אבל די....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקדישים לזה ארון.
אין ברירה. וזה מונע בלגן בפינות אחרות בבית..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תעסוקה לפעוטות - מעט קשה, אך אפשרי >

ילדים בגיל הזה
מאוד אוהבים להדביק מדבקות עגולות גדולות וצבעוניות,
וזה יחסית לוקח להם זמן, ולבד!

הם גם אוהבים לסדר ירקות במגירות במקרר (עם הנחיה),
ולהכניס כביסה למכונה- לגמרי לבד! (אם המכונה במקום נגיש כמובן).

כמו"כ לא כ"כ משנה בן/בת- כלי בובה,
תראי להם כמה פעמים איך "מערבבים", "מוזגים" ועוד...
והם יחקו את הדברים.

יש משחקי קופסא מתאימים ומהנים לגיל הזה-
כמו משחקים על בעלי חיים, "מתאים לי" - התאמת צורות, השחלות חרוזים גדולים,
בניית מגדלים כמובן.

ועדיין אחרי הכל, אכן- בחלק גדול צריך לשבת יחד איתם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבת שלי באמת מאוד אוהבת כלי מטבח
זה מעסיק אותה הרבה היא נהנית לערבב ולהאכיל את עצמה ואת הבובה וכמובן כמובן את אבא ואמא
השיטה היא להוציא משחק ולהחליף אותו לפחות פעם בחודש או עד שנמאס לה
לא צריך לקנות כל חודש משחק
אלא כל חודש מוציאים משחק ואחרי חודשיים שלוש מוציאים שוב את המשחק ששיחקו לפני כך וכך חודשים
ככה אמרה לי גם סימה מצעצועי שטראוס בירושלים מי שמכיר אחת מדהימה שיש לה הבנה מיוחדת בילדים ובמשחקים
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
השחלת חרוזים גדולים מאד, על מנקה מקטרות, הבת שלי עושה את זה מאוד יפה, יותר קל להשחיל על מנקה מקטרות שעומד יציב, מחוט שבורח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בתי בת שנה ו5
גם היא לא אוהבת כ"כ משחקים,
מה שכן- כל משחק צריך ללמד אותה איך משחקים עם זה.
אני מראה לה איך אני משחקת, ואחרי זה היא מחקה אותי.
הבובה והעגלה מעסיקים אותה הכי הרבה.

תודה רבה על הרעיונות לפיתוח המטוריקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ילד שלא משחק סובל מתת פעילות ,(יש ילדים שיש להם עודף )
אולי כדי ללכת לפיזוטרפיסטית מקצועית שתאבחן ,אולי הילד לא יציב ,אולי הראיה שלו לא ממוקדת - ראיה לא ממוקדת לא קשורה לראיה של 6-6 ,ולכן לא מענין אותו לא גן שעשועים, ולא משחקים שדורשים לראות,
ממליצה בחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ילד שלא משחק סובל מתת פעילות ,(יש ילדים שיש להם עודף )
אולי כדי ללכת לפיזוטרפיסטית מקצועית שתאבחן ,אולי הילד לא יציב ,אולי הראיה שלו לא ממוקדת - ראיה לא ממוקדת לא קשורה לראיה של 6-6 ,ולכן לא מענין אותו לא גן שעשועים, ולא משחקים שדורשים לראות,
ממליצה בחום.

וגם גננת אמרה לי הבלגן זה גם חלק מהמשחק , לפזר לבלגן וכדאי אפילו להשאיר הרבה זמן את המשחק על הרצפה בצורה לא מסודרת כדי שהילד יוכל לשחק בכל שלב

אני הייתי רוצה בית מסודר וכל הזמן אספתי את המשחקים עד שקלטתי שבגלל זה הילדים לא משחקים
תנסי ותראי
ראיית המשחק גורמת למשחק
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בר בצק
צביעה על גליון נייר גדול
משחקי הרכבה, כמו לגו, קליקס וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה על כל העצות..
אני יגדיר את הבעיה יותר,
יש לה הרבה משחקים, אבל היא לא יושבת על זה יותר מ5 דקות, גם מדבקות 2 דקות ומיד מתחילה להדביק על הקירות ועל הכיסאות, המשחקים שהיא הכי אוהבת זה מטפחת ועניבה ופלאפון....
אמרו לי שזה בעיה של בכורים, יכול להיות? ואם כן יש מצב לשנות אתזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י nomi;1491558:
תודה על כל העצות..
אני יגדיר את הבעיה יותר,
יש לה הרבה משחקים, אבל היא לא יושבת על זה יותר מ5 דקות, גם מדבקות 2 דקות ומיד מתחילה להדביק על הקירות ועל הכיסאות, המשחקים שהיא הכי אוהבת זה מטפחת ועניבה ופלאפון....
אמרו לי שזה בעיה של בכורים, יכול להיות? ואם כן יש מצב לשנות אתזה?

מזדהה איתך....
גם הבן שלי- מה שמעניין אותו זה המחשב נייד, הכבל של הרמקולים, לפזר מקלות אוזניים בכל הבית, לשחק "קוקו" עם אחיו הקטן מתוך החמור של הכביסה (ואז היא נופלת...:eek:) או להוציא את כל הסירים למרפסת להכין עוגות (ואז על הדרך המחבת שלי עפה על הגג של השכנים...:eek::eek:)
בקיצור הכל חוץ מ- לגו, קוביות, חרוזים, ומדבקות...
אבל מצאתי תעסוקה חדשה ומעייפת- אמבטיה.
אני ממלא לו אמבטיה עם סבון- שמה משחקים, כמובן שאני לא זזה משם לשניה, והוא יושב שם 40 דקות מבסוט מהקצף, לא רוצה לצאת... תנסי, זה גם מעסיק , וגם מעייף, אח"כ הוא ישן כמה שעות טובות, ואני משוחררת!!!
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הבת שלי בכורה בדיוק בגיל הזה,
ועונה לתיאור שלך בדיוק.

היא צמודה אלי כל אחה"צ
נהנית לשבת על השיש לידי ולראות איך אני אופה/ שוטפת כלים/ מבשלת וכו'
מקפלת כביסה ומעמידה מכונות ביחד.
היא משחקת רק כשאני יושבת לידה על הרצפה.

סך הכל ילדים לא פוגשים את ההורים כל הבוקר,
אז אחה"צ אמור להיות מוקדש להם, לא?

ברגע שתשלימי עם זה שאחה"צ מוקדש לילדתך ולך אין סיכוי להספיק משהו יחד איתה,
יהיה קל לשתיכן
זמן של הנאה משותף,
וכך היא תלמד איך משחקים.

(לא מזמן היה אשכול דומה בנושא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ברור.. אני איתה כל הזמן, הבעיה שגם כשאנחנו על הרצפה ביחד, במקום לשחק בקוביות היא מתחילה לקפוץ עלי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה