- הוסף לסימניות
- #1
קרוב משפחתי עבר לאחרונה רשלנות רפואית מדרגה ראשונה באחד מבתי החולים הגדולים והמצועיים בארץ.
הוא רוצה לתבוע את בית החולים, ובטוח לו שהוא יזכה, משום חומרת הסיפור שקרה לו, סיפור מזעזע ביותר אגב, וכתוצאה מכך הוא היה בסכנת חיים של ממש, וניצל בנס גלוי.
אמנם אין לו עדיין את המסמכים הרפואיים שלו ששם זה מתועד,יש לו רק סיכום קצר ולא מפורט, (הם התחמקו מלתת לו), אבל על פי חוק הם חייבים לתת לו אותם.
השאלה, איך זה עובד, מה מומלץ?
האם ************ זכויות עובדת גם מול בתי חולים? מישהו ניסה אותם? ידוע אם הם לוקחים אחוזים רבים מידי?
למישהו כאן יש נסיון בתביעות, או מכיר עו"ד טוב שעובד על בסיס אחוזים?
ובכלל, אולי הוא יכול להגיע להסכם עם חברת הביטוח של בית החולים, ללא צורך בתביעה?
אשמח אם תוכלו להחכים אותנו בנושא...
הוא רוצה לתבוע את בית החולים, ובטוח לו שהוא יזכה, משום חומרת הסיפור שקרה לו, סיפור מזעזע ביותר אגב, וכתוצאה מכך הוא היה בסכנת חיים של ממש, וניצל בנס גלוי.
אמנם אין לו עדיין את המסמכים הרפואיים שלו ששם זה מתועד,יש לו רק סיכום קצר ולא מפורט, (הם התחמקו מלתת לו), אבל על פי חוק הם חייבים לתת לו אותם.
השאלה, איך זה עובד, מה מומלץ?
האם ************ זכויות עובדת גם מול בתי חולים? מישהו ניסה אותם? ידוע אם הם לוקחים אחוזים רבים מידי?
למישהו כאן יש נסיון בתביעות, או מכיר עו"ד טוב שעובד על בסיס אחוזים?
ובכלל, אולי הוא יכול להגיע להסכם עם חברת הביטוח של בית החולים, ללא צורך בתביעה?
אשמח אם תוכלו להחכים אותנו בנושא...
הנושאים החמים