מלחמת התקומה שאגת הארי • רץ ברשת

  • הוסף לסימניות
  • #1
בין שלל הדיווחים העדכונים והפריצות לשידור, שמות הנטבחים וסיפורי הניצולים, תקיפות בעז"ה וחיסול המחבלים, החדשות הטובות והפחות, המתח והחרדות, האזעקות והמרחב המוגן, הטלפון והמרחב הקולי.

חשוב שיהיה גם מקום אחר, אווירה טובה, להתאוורר ולנשום עמוק, להביט על עם ישראל היפה, להתמקד בחדשות הטובות, פוסטים שמעלים חיוך, סרטונים ותמונות עם הומור בריא, שיעזרו לנו לעבור את התקופה. יהיה טוב!


כמה כללים בסיסיים:
  • אין להעלות תכנים כפולים.
  • ללא ציטוטים ושרשורים. לזה יש נספח.
  • הודעות מאולצות או תת רמה - מיותרות, אין טעם להעלותם.
  • אין לדון כלל! בדברים שיעלו פה.
  • יש להעלות רק דברים שמתאים לרוח אתר חרדי.
  • ללא תמונות נשים.
  • ללא בקשות "אפשר בזיפ"! (תוכלו לפנק את המנוטפרים בלי שיבקשו).
  • ללא מחזור קרשים ישנים, בדיחות מלפני שנה או עשור מיותרות.


עריכה:
כפי ששמתם לב, האשכול השתנה מעט, מעלה רמה ומחליף פורמט.
כל הדירוגים התאפסו. מהיום, אתם מחליטים מה מתאים ומה בדיחת קרש מאולצת ומיותרת.

אשכול זה מיועד לבדיחות ותכנים הרצים ברשת וקשורים למלחמה בלבד.
יש לכם בדיחה טובה? מעולה! תכתבו אותה פה.
מישהו העלה בדיחה, ויש לכם מה לומר עליה, כתבו בנספח. אין לפתוח פה ציטוטים ושרשורים.

צופים יקרים, שימו לב! אתם מצבעים ומשפיעים איזו הודעה מתאימה, ואיזו מאולצת או תת רמה.
ההצבעה אנונימית, וכל אחד יכול להשפיע. הודעה שתקבל דירוג שלילי, תוסר מהאשכול.

כמובן, הודעה כפולה, או כזאת הנוגדת את כללי האשכול, תקבל אף היא את הדירוג השלילי שלכם,
וכך תעזרו לנו לשמור עליו נקי עם רמה גבוהה.
 
הפיתרון
שימו לב שהאשכול לא נועד לפרסום תמונות שנוצרו על ידי המשתמשים בבינה מלאכותית.
גם אם זה קשור למלחמה וגם אם זה מצחיק.
בשביל זה יש את פורום AI
image (7).png
 
אם לא בישראל לפחות בדובאי...
לפיד לנתניהו: "לא יהיה על שמך גשר, לא כיכר לא מזרקה. רק דבר אחד - 7 באוקטובר"
ובעודו מדבר מתפרסם כי
בלבנון זועמים על מסעדה בשם ביבי שנפתחה בדובאי כאות הזדהות עם ראש הממשלה : " מסעדה ובית קפה בשם BiBi ממוקם בלב דובאי.
 
ינון מגל אחרי הויכוח בו צעק לפיד לביבי שאפילו מזרקה לא יקראו על שמו:
עוד בחייו!
1719315702633.png
 
ינון מגל מפרסם הודעה ששלחו לו:
התוכנית לישיבות: כל הישיבות יהפכו לבתי כלא וכל התקציב יעבור למשרד לביטחון לאומי כולל אוכל ניקיון וככה גם אין ישיבות ולא צריך תקציבים והכל מסודר.
 
מיכל אגמון:
ביער העבות פשטה השמועה: מלך החיות מזמין את כולם לפגישה בהולה . נוכחות חובה. כולכם יודעים, פתח האריה בשאגה, שבזמן האחרון משתוללת ביער מגיפה קשה , זה הזמן להתוודות על מעשינו הרעים, כדי למצוא את החוטא שבגללו כולנו סובלים. קם האריה והתוודה ראשון: לא פעם אני זולל עדר של כבשים בתיאבון, ולפעמים סתם מתוך שעמום, אני טורף גם את הרועה ההמום. זה בסדר ענו החיות במקהלה, טבעו של האריה הוא לטרוף בלי הגבלה. לא אתה האשם במחלה . גם הזאב, הנמר והדוב התוודו על מעשים דומים, וכולם זכו לאותם ניחומים: זה בסדר, לא אתם האשמים. ואז הגיעה תורה של הכבשה , שכחכחה בגרונה ואמרה בבושה: האמת שפעם אחת כשהייתי ממש ממש רעבה, נשנשתי קצת יותר עשב מהמנה הרגילה. תפסנו אותך זעקו בעלי החיים, כל הסבל שלנו נובע מפשעייך המחרידים, ותוך דקה נקרעה הכבשה לגזרים. המשל העתיק הזה עולה לי בראש, כל פעם שאני נתקלת בקמפיין המכוער והמגוחך - שמנסה להאשים את בחורי הישיבות במצב החמור של המדינה. לא הנייה, נסראללה וסינוואר, לא המודיעין שנרדם בשמירה ולא חיל האוויר שנעלם כלא היה, לא הסרבנות של המחאה ולא הרפורמה של הממשלה - האשמים האמיתיים הם רק החרדים שממשיכים ללמוד תורה, כמו מאז קום המדינה. אז בתיאבון חברים, מצאתם לכם יופי של כבשה.
 
אם מחבל הצטרף לחמאס אבל לא חתם על טופס ההרשמה, יש אישור מהפצ’’רית לחסל אותו?

ינון מגל
 
תחליטו אם זה בדיחה או ידיעה חדשותית:
׳ערוץ 14׳: אוניברסיטת תל אביב הקימה מרכז למנהיגות על שם אהוד ברק. הנימוק: ״מנהיגות עניינה לאחד את הציבור ואין אישיות יותר מתאימה מכך מאשר אהוד ברק״.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה