- הוסף לסימניות
- #1
אני שואלת, ומי שיכול להכריע בשאלה מניסיונו, מוזמן:
היום בשעה 12 בצהריים העמידה הגב' סיר, שמה שמן כדי להשחים בצל ושכחה ממנו לרגע.
כששבה למטבח הכל היה אפוף עשן. מיד נטלה את הסיר ומילאה אותו במים כדי להרגיע את הענין.
עשן השמן השרוף נכנס לה בבת אחת לאף ולפה, והיא החלה להשתעל עמוקות, ומאז הנשימה קשה עליה.
אבל לא ברמה של חוסר יכולת לנשום.
השאלה היא אם זה נחשב לשאיפת עשן ועליה לרוץ לבית חולים/לטר"ם כדי שיעטו עליה חמצן, או שזה אמור לעבור מחר בבוקר בע"ה?
(עצות כמו ללכת לרופא אינן תקפות בשעה זו כשהמרפאות סגורות).
היום בשעה 12 בצהריים העמידה הגב' סיר, שמה שמן כדי להשחים בצל ושכחה ממנו לרגע.
כששבה למטבח הכל היה אפוף עשן. מיד נטלה את הסיר ומילאה אותו במים כדי להרגיע את הענין.
עשן השמן השרוף נכנס לה בבת אחת לאף ולפה, והיא החלה להשתעל עמוקות, ומאז הנשימה קשה עליה.
אבל לא ברמה של חוסר יכולת לנשום.
השאלה היא אם זה נחשב לשאיפת עשן ועליה לרוץ לבית חולים/לטר"ם כדי שיעטו עליה חמצן, או שזה אמור לעבור מחר בבוקר בע"ה?
(עצות כמו ללכת לרופא אינן תקפות בשעה זו כשהמרפאות סגורות).
הנושאים החמים