כללי שאלה באילוסטרייטור

  • הוסף לסימניות
  • #1
שבוע טוב.
הנני צריכה לעצב (עכשיו) פרוספקט..
נח לי לעשות את זה באילוסטרייטור, אך אני צריכה לחלק את הדף באופן שווה ל - 3 עמודות-לרוחב.
באיזה דרך ניתן להעמיד סרגלים בדיוק מוחלט?
תודה רבה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תצרי מלבן, תכפילי אותו פעמיים תעמידי אותם צמודים ותמתחי עד שיגיעו לשתי קצות העמוד, עכשיו תניחי סרגלים על הקוים הפנימיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר גם להציב קו עזר באחד מגבולות העמוד ולהכפיל (באמצעות החץ השמאלי העליון בסרגל הבסיסי) בתזוזה מדויקת ימינה או שמאלה (תרגיל חשבוני של חלוקת רוחב הדף למספר העמודות שאת צריכה)
מקוה שהובנתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י תוית;1380127:
תצרי מלבן, תכפילי אותו פעמיים תעמידי אותם צמודים ותמתחי עד שיגיעו לשתי קצות העמוד, עכשיו תניחי סרגלים על הקוים הפנימיים...

גם את למלבן אני צריכה להגדיר רוחב..
לא כ"כ הבנתי איך לעשות את זה.. :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י תהילהלוש;1380136:
אפשר גם להציב קו עזר באחד מגבולות העמוד ולהכפיל (באמצעות החץ השמאלי העליון בסרגל הבסיסי) בתזוזה מדויקת ימינה או שמאלה (תרגיל חשבוני של חלוקת רוחב הדף למספר העמודות שאת צריכה)
מקוה שהובנתי.

זה מה שעשיתי. אבל עדיין זה לא מדוייק ב 100%.
השאלה אם אין איזשהו פקודה שמבצעת את זה..?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י sara sh;1380138:
זה מה שעשיתי. אבל עדיין זה לא מדוייק ב 100%.
השאלה אם אין איזשהו פקודה שמבצעת את זה..?!

למה לא מדויק?

את יכולה גם ליצור שלושה מלבנים כמו שהסבירו מעלי. מידותיהם יהיו רוחב הדף לחלק לשלוש* גובה הדף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י תהילהלוש;1380140:
למה לא מדויק?

את יכולה גם ליצור שלושה מלבנים כמו שהסבירו מעלי. מידותיהם יהיו רוחב הדף לחלק לשלוש* גובה הדף.

לא הבנתי אותה נכון.
תודה רבה על ההסבר!!
שבוע טוב ומבורך. ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מנסה להבין איפה הסתבכת, ולא מצליח.
אם גובה הדף הוא (לצורך העניין) 297 מ"מ, ואת רוצה 2 קווי עזר לרוחב.
אז קו עזר אחד יהיה על 99 מ"מ והשני 198 מ"מ.
את עושה קו עזר, ומגדירה בסרגל למעלה בY את המיקום הרצוי שלו.
וכן להיפך, אם את רוצה אותם לגובה וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ונתנו10;1380145:
מנסה להבין איפה הסתבכת, ולא מצליח.
אם גובה הדף הוא (לצורך העניין) 297 מ"מ, ואת רוצה 2 קווי עזר לרוחב.
אז קו עזר אחד יהיה על 99 מ"מ והשני 198 מ"מ.
את עושה קו עזר, ומגדירה בסרגל למעלה בY את המיקום הרצוי שלו.
וכן להיפך, אם את רוצה אותם לגובה וכו'

העמוד לרוחב..
לקחתי קו עזר - וב y הגדרתי 99 אך הוא לא מבצע שום שינו במיקום של הקו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
העמוד לרוחב? וקווי העזר לגובה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הצלחתי להבין סופסוף מה לעשות עם הסרגלים.

תודה רבה לכל העוזרים.
שבוע טוב ומבורך!!! :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כן..

נכתב ע"י ונתנו10;1380155:
העמוד לרוחב? וקווי העזר לגובה?

כן..
סימנתי את הקו עזר לגובה ובשורת הפקודות למעלה בציר ה - X רשמתי 99 וזה דייק לי את הסרגל.
תודה רבה על העזרה! :eek:
שבוע טוב ומבורך!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הכל מובן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש לך אפשרות לבצע זאת בצורה הבאה:
Object, Path, Split Into Grid ואז לסמן Add Guides.

תוכלו למחוק את המלבנים לאחר מכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י Art Studio;1380168:
יש לך אפשרות לבצע זאת בצורה הבאה:
Object, Path, Split Into Grid ואז לסמן Add Guides.

תוכלו למחוק את המלבנים לאחר מכן.

את יכולה לפרט את התשובה על החלון שנפתח לי?
- - -
ציירתי מלבן, ועקבתי אחר ההוראות שלך.
מה אני מסמנת או רושמת בתוך כל התיבות שבחלון שקיבלתי?
הדף הוא A4 לרוחב
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עשית תצוגה מקדימה?

בעמודה Columns את מעלה בחצים ל-3, באותה עמודה יש לך גם אפשרות לשנות מרווחים בין העמודות. בצד שמאל למטה יש לך את הוספת הגיידים, ולאחר אישור החלונית את יכולה למחוק את המלבנים.

מצו"ב קובץ ללא מרווחים בין העמודות, משום שהבנתי שזה מה שאת צריכה.
 

קבצים מצורפים

  • Guides.ai
    1 MB · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י Art Studio;1380188:
עשית תצוגה מקדימה?

בעמודה Columns את מעלה בחצים ל-3, באותה עמודה יש לך גם אפשרות לשנות מרווחים בין העמודות. בצד שמאל למטה יש לך את הוספת הגיידים, ולאחר אישור החלונית את יכולה למחוק את המלבנים.

מצו"ב קובץ ללא מרווחים בין העמודות, משום שהבנתי שזה מה שאת צריכה.

עכשיו הבנתי.
ההסבר שלך חוסך לי הרבה בעיות מהסוג הזה.
תודה על הקובץ המצורף.. (הצלחתי לעשות אותו ע"י ההסבר המדויק שלך)
תודה רבה על כל העזרה!!!
שבוע טוב ומבורך. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לא צריך גם לחשב ידנית, אפשר לשים "תרגיל" במיקום של X Y.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
רק לזכור שפרוספקט מתקפל של 3 כנפיים צריך כנף אחת טיפה קצרה (ב-2 מ"מ), כדי שיסגר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י ariels;1380450:
רק לזכור שפרוספקט מתקפל של 3 כנפיים צריך כנף אחת טיפה קצרה (ב-2 מ"מ), כדי שיסגר טוב

אחת מהצדדים שאמורים להכנס פנימה, כן?
אם הבנתי אותך נכון, תודה רבה!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה