קורונה שאלה בהלכות בידוד...

  • פותח הנושא dem
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח למידע, מניסיון,
האם שהייה עם חולה מאומת בזמן המחלה מחייבת בידוד של 10 ימים מלאים אחרי היציאה מבידוד של החולה?
(עם בדיקות שליליות תו"כ... אם זה משנה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה השאלה? אם אתה הייתה חולה קורונה, והייתה בחדר עם עוד חולה, האם אתה חייב בבידוד לאחר שאתה נשאר איתו? לא הבנתי את השאלה
אולי תרחיב מעט בפרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
משפחה שלמה שלילית ואחד חיובי. אך לא שהה בבידוד חדר אלא כולם יחד בבידוד ביתי. מה הדין אחרי שהחולה יוצא מבידוד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רשמית צריך חכות 10 ימים אחרי השחרור של החולה בכפוף ך2 בדיקות שליליות של המשפחה.
שעתי שמקילים להתחיל את הספירה לאחר הפסקת התסמינים.
 
  • תודה
Reactions: dem
  • הוסף לסימניות
  • #5
והם עשו בדיקה, שיצאה שלילית? אם כן, שיעשו בדיקה סרולוגית ואם יש להם סרולוגית, שייצאו. ואם לא, אני הייתי נשאר בבית.
ולא מהסיבה של החוק, אלא מהסיבה של שאני לא רוצה להדביק אף אחד ח"ו.
וזה שהבדיקת קורונה יצאה שלילית, זה לא אומר הרבה, כי עדיין צריך לקחת אחריות על מה שאפשר.
מתי לצאת? 5 ימים אחרי בדיקה סרולוגית (שיצאה שלילית) בהצלחה ורפו"ש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
והם עשו בדיקה, שיצאה שלילית? אם כן, שיעשו בדיקה סרולוגית ואם יש להם סרולוגית, שייצאו. ואם לא, אני הייתי נשאר בבית.
ולא מהסיבה של החוק, אלא מהסיבה של שאני לא רוצה להדביק אף אחד ח"ו.
וזה שהבדיקת קורונה יצאה שלילית, זה לא אומר הרבה, כי עדיין צריך לקחת אחריות על מה שאפשר.
מתי לצאת? 5 ימים אחרי בדיקה סרולוגית (שיצאה שלילית) בהצלחה ורפו"ש.
5 ימים אחרי סרולוגית שלילית? מה ההסבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כדאי לשאול רופא
אנחנו שאלנו ואמר לנו לעשות עוד בדיקה בסוף הבידוד ואז לצאת.
 
  • תודה
Reactions: dem
  • הוסף לסימניות
  • #8
5 ימים אחרי סרולוגית שלילית? מה ההסבר?
כי אז בטוח שח"ו לא מדביקים אף אחד
כפי שכתבתי, היום כל הנושא זה אחריות - האם אתה רוצה לעלות לשמים ושיתבעו אותך גרימת נזק (קורונה) לאדם אחר - ואני לא רוצה לכתוב על המקרים החמורים יותר של מוות ח"ו...
לא מדובר כאן על החוק של המדינה, כי די קל לעבוד עליהם, אלא על להיות נקי בדיני שמים וכו' והעיקר: לקחת אחריות!
בהצלחה ורפו"ש לכל החולים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
5 ימים אחרי סרולוגית שלילית? מה ההסבר?
והשאלה גם כמה זמן אתה בבידוד (מהחולה...) כבר עברו 8 ימים מאז שפגשת את החולה פעם אחרונה? אין אחריך שב"כ שעוקב אחרי הצעדים שלך? עברת בדיקה, ויצאה שלילית? צא
אבל קח אחריות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כדאי לשאול רופא
אנחנו שאלנו ואמר לנו לעשות עוד בדיקה בסוף הבידוד ואז לצאת.
לא בסוף הבידוד של החולה! של שאר בני הבית!
אצלנו יצאו כולם שליליים 2 ימים אחרי ה10 של החולה המשכנו בידוד
ובבדיקה אחרי 8 ימים יצא אחד חיובי.
כך שיש הגיון לחוק ש10 ימים מרגע שהייתם לידו שהוגדר כחולה. (כלומר10+10)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא בסוף הבידוד של החולה! של שאר בני הבית!
אצלנו יצאו כולם שליליים 2 ימים אחרי ה10 של החולה המשכנו בידוד
ובבדיקה אחרי 8 ימים יצא אחד חיובי.
כך שיש הגיון לחוק ש10 ימים מרגע שהייתם לידו שהוגדר כחולה. (כלומר10+10)
אין היגיון ב20 יום בידוד!!! בעיקרון אתה לא מדבק כבר ביום ה8 להדבקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם אם אתה עדיין חיובי בבדיקה, זה לא אומר שאתה מדבק, אבל שוב, לקחת אחריות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם אם אתה עדיין חיובי בבדיקה, זה לא אומר שאתה מדבק, אבל שוב, לקחת אחריות!!
אולי אתה צודק.
כתבתי רק מה היה אצלנו
היתה תוצאה חיובית אחרי 18 יום של החולה היחיד בבית כשאחרי 13 ימים היתה תוצאה שלילית.
כדאי לשאול רופא אחראי ולא לקחת אחריות על סמך שמועות מפוקפקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נו נו, לא תמיד הרופאים אומרים את מה שנכון או ראוי לעשות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני סוטה קצת מהנושא,אך קשור גם להלכות בידוד,,,מה הייתם עושים אם הייתם עובדים במקום עבודה שאחד העובדים בא לעבודה למרות שבני משפחתו נדבקו והוא מחוייב בבידוד,חוץ ממני כל שאר עובדי המקום הם מכחישי קורונה,כך שאני לבד בסירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הדין היבש הוא שצריך בידוד 14 יום אחרי מפגש עם החולה, ז"א אחרי שעברו 10 ימים מהבדיקה שלו.
אבל מומלץ לשאול רופא, כי תכלס יכולים לקבל תשובות אחרות, מקילות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני סוטה קצת מהנושא,אך קשור גם להלכות בידוד,,,מה הייתם עושים אם הייתם עובדים במקום עבודה שאחד העובדים בא לעבודה למרות שבני משפחתו נדבקו והוא מחוייב בבידוד,חוץ ממני כל שאר עובדי המקום הם מכחישי קורונה,כך שאני לבד בסירה
צרה צרורה.
אם אתה רוצה תשובה אלימה, אז הנה: להתלונן למשטרה, ולהתפטר בהצהרה שאתה לא מוכן להסתכן, ולא מוכן לעבוד עם אחד שמסכן אחרים.
אתה רוצה תשובה טפשית? בבקשה: תתעלם!
אתה רוצה תשובה ובה עיצה מה לומר לאחראים עליך? אבל מעט ... מעט... מתחמקת? בבקשה: (בתקווה שהם לא קוראים את התשובה הזאת...) לך למקום שבו אתה לא מסתכן בהדבקה, אבל כן מתחייב בבידוד, ותאמר לאחראים עליך שאתה חייב בידוד, ולך לבידוד!
כך גם לא תסתכן בלהידבק, וגם תקבל משכורת רגילה (לפי החוק) במנוחה מהבית.
תשובה פרקטית, הגיונית, ומומלצת, את זה אני מצטער אבל אין לי, כי כל המצב הזה לא הגיוני....
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה