התייעצות שאלה לגבי עיצוב דירת נופש למשפחות

  • הוסף לסימניות
  • #1
לצורך עיצוב דירת נופש אני מנסה לברר האם נכון להכניס לדירה את מקסימום המיטות האפשרי (ברמה הגיונית כמובן)
או שהבלאי יהיה גבוה מידי ולא ישתלם את זה
מדובר בדירה שאמורה להיות מעוצבת ברמה מאד גבוהה
מפנקת עם כל מה שאפשר
אבל בלי נוף
וחלונות לא משהו
1 האם הולך להשכיר דירה כזו לזוגות +גג ילדים? (גדולה, מרווחת, מפוארת ובלי הרבה אוויר)
2 האם בהשכרת דירת נופש מפוארת ומעוצבת למשפחה עם 8 ילדים -הבלאי יהיה גבוה מידי?
3 האם יש סיכוי לבקש משוכרים בנופש לשמור על שקט בלילה? לא רוצים לריב עם השכנים...(כשזה זוג + אפשרי? וכשזה משפחה גדולה?)
תודה רבה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לצורך עיצוב דירת נופש
יעזור אם תתני קצת יותר פרטים כדי שנוכל לנסות לענות באופן רלוונטי.
זה איזור עירוני? מאוכלס בצפיפות? יש "אטרקציות באיזור"? קרקע? בניין מגורים?
ככל שתתני יותר פרטים נראה לי שיוכלו יותר לדייק לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יעזור אם תתני קצת יותר פרטים כדי שנוכל לנסות לענות באופן רלוונטי.
זה איזור עירוני? מאוכלס בצפיפות? יש "אטרקציות באיזור"? קרקע? בניין מגורים?
ככל שתתני יותר פרטים נראה לי שיוכלו יותר לדייק לך.
נתניה
קרוב לקריה
בית פרטי נמוך, עם מעט שכנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קשה כמובן לנבא, אבל אכתוב מה ששעולה בדעתי כנופשת בעלת משפחה מחד, ואמא לזוגות שיוצאים לנופש מצד שני.

אני חושבת שיש צורך כאן להחליט על הייעוד של הדירה לפני ההחלטה על הסגנון כי לדעתי, הייעוד גם יכתיב את הסגנון.
למשפחה גדולה - דירה בלי נוף ומיעוט חלונות באיזור נתניה היא יותר דירת "תחנת מוצא". מן הסתם הם יגיעו לנופש בשביל הים או דברים אחרים שיש לנתניה להציע, או לשבת כדירת שינה לשמחה משפחתית - שוב יותר סוג של "תחנת מוצא".
מבחינת בלאי, בדירה צפופה, פחות "רובצים", אפילו אם הדירה מפוארת ומעוצבת. לכאורה פחות שעות שהות = פחות שעות בלאי.
פאר הוא לדעתי בקושי נקודת זכות בדירה צפופה ולכן אם הייעוד הוא משפחה גדולה (יותר כסף בתשלום פר מיטה) עדיף להשקיע בפונקציונליות ובמינימליסטיות כדי לתת הרגשה כמה שיותר מרווחת.
כשאנחנו יוצאים לנופש משפחתי, אני מחפשת בדירת נופש שזו תהיה דירה נקיה מאד, מרווחת ובהחלט "רעננה", כלומר, עדכנית במצב משופץ ולא בלויה מזוקן.
פחות מדבר אלי מראות ופיתוחים וקרניזים ואולי אפילו מעמיסים.
לזוגות מאידך בהחלט מדבר דירה מפנקת. פינוק ואבזור בהחלט יכול לחפות על היעדר נוף. זוגות בדרך כלל משלבים שהות ארוכה יותר במקום הנופש, עם יציאות.
לכן נראה לי שההתלבטות לא צריכה להיות כמה מיטות, אלא למה מייעדים את הדירה.
הסגנון ומספר המיטות יוכתבו מכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קשה כמובן לנבא, אבל אכתוב מה ששעולה בדעתי כנופשת בעלת משפחה מחד, ואמא לזוגות שיוצאים לנופש מצד שני.

אני חושבת שיש צורך כאן להחליט על הייעוד של הדירה לפני ההחלטה על הסגנון כי לדעתי, הייעוד גם יכתיב את הסגנון.
למשפחה גדולה - דירה בלי נוף ומיעוט חלונות באיזור נתניה היא יותר דירת "תחנת מוצא". מן הסתם הם יגיעו לנופש בשביל הים או דברים אחרים שיש לנתניה להציע, או לשבת כדירת שינה לשמחה משפחתית - שוב יותר סוג של "תחנת מוצא".
מבחינת בלאי, בדירה צפופה, פחות "רובצים", אפילו אם הדירה מפוארת ומעוצבת. לכאורה פחות שעות שהות = פחות שעות בלאי.
פאר הוא לדעתי בקושי נקודת זכות בדירה צפופה ולכן אם הייעוד הוא משפחה גדולה (יותר כסף בתשלום פר מיטה) עדיף להשקיע בפונקציונליות ובמינימליסטיות כדי לתת הרגשה כמה שיותר מרווחת.
כשאנחנו יוצאים לנופש משפחתי, אני מחפשת בדירת נופש שזו תהיה דירה נקיה מאד, מרווחת ובהחלט "רעננה", כלומר, עדכנית במצב משופץ ולא בלויה מזוקן.
פחות מדבר אלי מראות ופיתוחים וקרניזים ואולי אפילו מעמיסים.
לזוגות מאידך בהחלט מדבר דירה מפנקת. פינוק ואבזור בהחלט יכול לחפות על היעדר נוף. זוגות בדרך כלל משלבים שהות ארוכה יותר במקום הנופש, עם יציאות.
לכן נראה לי שההתלבטות לא צריכה להיות כמה מיטות, אלא למה מייעדים את הדירה.
הסגנון ומספר המיטות יוכתבו מכך.
השאלה אם משפחות לא מרעישות מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מנסיוני, משפחות שיוצאות לנופש עושות הרבה רעש. אם זה בלתי אפשרי להרעיש במקום שווה לשקול ייעוד אחר.
השכרה חודשית מאד לא משתלמת שם, בדירה הספציפית הזו
השאלה אם דיבור מראש עם השוכרים, על שמירה על שקט בלילות , בפרט בחצר -עוזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
השכרה חודשית מאד לא משתלמת שם, בדירה הספציפית הזו
השאלה אם דיבור מראש עם השוכרים, על שמירה על שקט בלילות , בפרט בחצר -עוזר
שוכרים לא אוהבים לבוא לנופש ולהרגיש מוגבלים
ואישית דירת פאר היתה גורמת לי ללחץ גדול שהילדים לא יגעו ולא יהרסו
מעדיפה דירה מטופחת ויפה ברמה סבירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
השכרה חודשית מאד לא משתלמת שם, בדירה הספציפית הזו
השאלה אם דיבור מראש עם השוכרים, על שמירה על שקט בלילות , בפרט בחצר -עוזר
ייעוד אחר יכול להיות גם לזוגות ולא משפחות.
ואז אפשר להפוך אותה לדירת נופש מהחלומות, בלאי נמוך יותר, לא מרעישים וזה שוק גדול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אז מה מציעים?
חשוב שלא יהיה רעש. אז לא למשפחות?
לזוגות תלך דירה בלי נוף ועם חלונות מול קיר?
כמובן, הדירה תהיה מעוצבת ומפנקת מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אז מה מציעים?
חשוב שלא יהיה רעש. אז לא למשפחות?
לזוגות תלך דירה בלי נוף ועם חלונות מול קיר?
כמובן, הדירה תהיה מעוצבת ומפנקת מאד
לדעתי לא כדאי למשפחות.
ג'קוזי או אפילו בריכה אם אפשרי יכול לפצות על זה שאין חלונות ואולי אפילו לתת יתרון. לא צריך עיצוב בומבסטי. הכי חשוב לדעתי שיהיה ריהוט בסגנון נקי ומינימליסטי שקל לתחזק ונותן תחושה של ניקיון ומרחב.
(אני אישית אני לא הייתי הולכת לדירת נופש בלי חלונות ונוף לא משנה כמה יפה היא תהיה אבל מן הסתם יש אנשים שזה לא כל כך חשוב להם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
או שזה זוג עם ילדים יותר בוגרים יותר גלאי העשרה שפחות הורסים, השאלה אם זה לא קהל יעד מצומצם, ציינת שיש חצר - מה רואים מהחצר כי לפעמים זה יכול לפצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לדעתי לא כדאי למשפחות.
ג'קוזי או אפילו בריכה אם אפשרי יכול לפצות על זה שאין חלונות ואולי אפילו לתת יתרון. לא צריך עיצוב בומבסטי. הכי חשוב לדעתי שיהיה ריהוט בסגנון נקי ומינימליסטי שקל לתחזק ונותן תחושה של ניקיון ומרחב.
(אני אישית אני לא הייתי הולכת לדירת נופש בלי חלונות ונוף לא משנה כמה יפה היא תהיה אבל מן הסתם יש אנשים שזה לא כל כך חשוב להם)
יש חלונות, עם קיר במרחק מטר מהחלון... אבל לא לגובה
ג'קוזי בטוח נעשה
אולי גם בריכה, ואז זה נטו לזוגות
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אבל אם יש מקום לבריכה - זה נשמע שזה יכול להיות חצר מפנקת ואז זה כן מפצה - אם משקיעים בחצר עם צמחיה ברמה ומשחקים, ואז גם אולי אפשר לעשות צמחיה יפה שתחפה על הקיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם זו דירה גדולה שיכולה להתאים למשפחה אבל לפי הנתונים עדיף לזוגות -אולי אפשרי לחלק ל2 יחידות אבל שתהיה פרטיות ובכל יחידה גקוזי
אין אפשרות לחלוקת השטח ל2 בעיקר בגלל החלונות (אבל לא רק)
אבל אם יש מקום לבריכה - זה נשמע שזה יכול להיות חצר מפנקת ואז זה כן מפצה - אם משקיעים בחצר עם צמחיה ברמה ומשחקים, ואז גם אולי אפשר לעשות צמחיה יפה שתחפה על הקיר
יתכן שנעשה בריכה קטנה בתוך הדירה והדירה תהיה לזוגות בלבד
החצר פתוחה ולא פרטית
עם חלונות שצופים לתוכה
בחצר נשים נדנדה וכזה סגנון
הבריכה צריכה להיות מוצנעת יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם יש אופציה לבריכה או ג'קוזי זה יכול ללכת מצוין לזוגות,
ולזוגות לדעתי כן מאד מדבר העיצוב-
שלא יהיה מעוצב כמו דירת מגורים רגילה, אלא יתן יותר הרגשה של צימר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אז מה מציעים?
חשוב שלא יהיה רעש. אז לא למשפחות?
לזוגות תלך דירה בלי נוף ועם חלונות מול קיר?
כמובן, הדירה תהיה מעוצבת ומפנקת מאד
לא יודעת
כי שאנחנו יוצאים זוגית אני לא אלך לדירה בנתניה
אלא לצימר באיזה מושב מרוחק
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה