מידע שימושי שאלה- עוגת שמרים למשלוחי מנות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לעצתכן
אם רוצים להכין מראש עוגות שמרים
איך נכון להקפיא? לארוז? מתי להוציא מהמקפיא?
אשמח לעצות מהמנוסות
והאם זה טוב לאפות בתבניות אינגליש קייק מנייר?
להכניס כל אחת בשקית צלופן למקפיא?
והאם יש מתכון שאפשר שיצא מקילו 6 פסים ?
כמה זמן מראש אפשר להכין ?
תודה רבה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אשמח לעצתכן
אם רוצים להכין מראש עוגות שמרים
איך נכון להקפיא? לארוז? מתי להוציא מהמקפיא?
אשמח לעצות מהמנוסות
והאם זה טוב לאפות בתבניות אינגליש קייק מנייר?
להכניס כל אחת בשקית צלופן למקפיא?
והאם יש מתכון שאפשר שיצא מקילו 6 פסים ?
כמה זמן מראש אפשר להכין ?
תודה רבה !
אפשר להקפיא בכיף.
להוציא מהמקפיא כשעה לפני ששולחים
אפשר לאפות באיזה תבנית שרוצים
לא הייתי מקפיאה רק עם צלופן, אלא עטוף היטב עם נייר כסף (לה להתקמצן.)
עם קילו יכול לצאת 6 פסים קצרים.
אפשר להכין מעכשיו כבר מראש, אמור להיות בסדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר להקפיא בכיף.
להוציא מהמקפיא כשעה לפני ששולחים
אפשר לאפות באיזה תבנית שרוצים
לא הייתי מקפיאה רק עם צלופן, אלא עטוף היטב עם נייר כסף (לה להתקמצן.)
עם קילו יכול לצאת 6 פסים קצרים.
אפשר להכין מעכשיו כבר מראש, אמור להיות בסדר.
תודה רבה !!!
רק אשמח להנחיה יותר מדוייקת - איך להקפיא?
לעטוף בנייר כסף ולשים בתוך שקית במקפיא
ורק לפני השליחה להוציא מהמקםיא ולהכניס לשקית צלופן ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה רבה !!!
רק אשמח להנחיה יותר מדוייקת - איך להקפיא?
לעטוף בנייר כסף ולשים בתוך שקית במקפיא
ורק לפני השליחה להוציא מהמקםיא ולהכניס לשקית צלופן ?
בדיוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כשעושים שמרים למקפיא עדיף להשתמש במרגרינה בבצק וגם על העלה לפני מריחת הקקאו שומר על העוגה שפחות תתפורר מההקפאה.

את גם יכולה להכין את הפסים להקפיא אותם , ואת האפייה לעשות בבוקר של פורים .
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כשעושים שמרים למקפיא עדיף להשתמש במרגרינה בבצק וגם על העלה לפני מריחת הקקאו שומר על העוגה שפחות תתפורר מההקפאה.

את גם יכולה להכין את הפסים להקפיא אותם , ואת האפייה לעשות בבוקר של פורים .
לדעתי אין צורך באפיה בבוקר של פורים
בלאו הכי הרבה פעמים לא אוכלים את זה מיד
לי יוצא מדהים בהקפאה בלי שום מרגרינה
ויוצא לי מקילו 6 פסים בכלל לא קצרים (אינגליש ארוך) \כל פס מורכב מ-2 פסים שמסובבים אותם אחד על השני כמו בורג
אשמח לשתף איתך אחרי שבת מתכון מושלם שהגיע אלי אחרי הרבה שנים של תסכולי שמרים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשמח לעצתכן
אם רוצים להכין מראש עוגות שמרים
איך נכון להקפיא? לארוז? מתי להוציא מהמקפיא?
אשמח לעצות מהמנוסות
והאם זה טוב לאפות בתבניות אינגליש קייק מנייר?
להכניס כל אחת בשקית צלופן למקפיא?
והאם יש מתכון שאפשר שיצא מקילו 6 פסים ?
כמה זמן מראש אפשר להכין ?
תודה רבה !
אני לא יודעת למי את מכינה את זה,
אבל, קחי בחשבון ששכנים הרבה פעמים אולי אפילו בד"כ זורקים את ה"מעשי ידיים", וחבל!!! לטרוח כ"כ ובסוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מי אמר שזה לשכנים? אולי זה למשפחה? ואז מאד מתאים משהו ביתי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מי אמר שזה לשכנים? אולי זה למשפחה? ואז מאד מתאים משהו ביתי....
בדיוק בגלל זה כתבתי:
אני לא יודעת למי את מכינה את זה,
אבל, קחי בחשבון ששכנים הרבה פעמים אולי אפילו בד"כ זורקים את ה"מעשי ידיים", וחבל!!! לטרוח כ"כ ובסוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לדעתי אין צורך באפיה בבוקר של פורים
בלאו הכי הרבה פעמים לא אוכלים את זה מיד
לי יוצא מדהים בהקפאה בלי שום מרגרינה
ויוצא לי מקילו 6 פסים בכלל לא קצרים (אינגליש ארוך) \כל פס מורכב מ-2 פסים שמסובבים אותם אחד על השני כמו בורג
אשמח לשתף איתך אחרי שבת מתכון מושלם שהגיע אלי אחרי הרבה שנים של תסכולי שמרים...
נשמח לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בשביל היופי תעשי את זה בתבנית אינגלישקייק קרטון ....
תעטפי את זה בניילון נימצד שומר יותר על טריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לפני שנה אפיתי שמרים למשלוחי מנות,
אפיתי בתבנית ח.פ. עגולה קטנה שיש לה מכסה שקוף,
מתקבל יפה, מעניין ואסתטי.
ניתן להקפיא עם ניילון נצמד, להוציא בבוקר או מאוחר בלילה, להפשיר
ולכסות עם המכסה השקוף. הכנסתי לשקית צלופן עם משקה כלשהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לדעתי אין צורך באפיה בבוקר של פורים
בלאו הכי הרבה פעמים לא אוכלים את זה מיד
לי יוצא מדהים בהקפאה בלי שום מרגרינה
ויוצא לי מקילו 6 פסים בכלל לא קצרים (אינגליש ארוך) \כל פס מורכב מ-2 פסים שמסובבים אותם אחד על השני כמו בורג
אשמח לשתף איתך אחרי שבת מתכון מושלם שהגיע אלי אחרי הרבה שנים של תסכולי שמרים...
תודה ! אשמח ממש לשמוע על המתכון
מזדהה ממש לתיאור " הרבה שנים של תסכולי שמרים" :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בהקפאה של שמרים כדאי לאפות את הפסים 10 דקות פחות ואז מההקפאה להוציא אותם ישירות לתנור בחום של 180 ולתת להם עוד מכת אפיה אחרונה
לא ממליצה לך להקפיא בתבניות נייר ולהפשיר כי התבנית תירטב וזה לא יראה אסטטי בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש לך נסיון עם זה?
לי יש ניסיון
אופה בקרטון חום (איכותי)עוטפת בניילון נצמד ושוב בשקית הקפאה (כמובן למקפיא ולא של המקרר)
מוציאה בבוקר ותוך שעתים זה מפשיר ויוצא טרי לגמרי. (מניסיון של שבת בבוקר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גם לי יוצא מקילו 6 פסים
ויוצא טרי מהקפאה אפפם לא מתפורר
בהחלט רעיון לפורים גמני חשבתי על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נשמח לשמוע
תודה ! אשמח ממש לשמוע על המתכון
מזדהה ממש לתיאור " הרבה שנים של תסכולי שמרים" :)
@תיקתוק
@dinaday

בבקשה
המתכון עם כוס ח.פ. קר
קילו קמח
2 כפות שמרים
3/4 כוס סוכר
3/4 1 כוס מים פושרים
לערבב את כל הנ"ל
להוסיף:
כפית מלח
3 ביצים
1 סוכר וניל
1.5 כוס שמן

להתפיח להכפלה
אני עושה 12 פסים (אפילו שוקלת בערך כדי לחסוך את הזמן אחר כך של להתאים גדלים לתבניות...
ואז כל 2 פסים לגלגל לצורת בורג
מילוי:
כוס שמן
פודינג שוקולד
1 ביצה
2 כוסות סוכר
1/2 כוס מים רותחים

(הערות
1) לפעמים אני מרמה כשאין לי פודינג שוקולד. ומשלבת במקום זה- חלק פודינג וניל עם אבקת שוקו וקצת קקאו
2) כדי שיהיה בשפע מילוי אני משתמשת לקילו קמח בערך בכמות וחצי מילוי. את השאר מקפיאה לפעם הבאה)
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה