דרוש מידע שאלות לעובדות הייטק - תשובות בכן ולא

  • הוסף לסימניות
  • #1
1. האם במהלך העבודה הנוכחית נדרש/ת ממך הפעלת לוגיקה גבוהה וחישובים מתממטיים סבוכים, או שהעבודה איננה דורשת זאת?

2. האם לימודי התיאוריה [במתמטיקה ובמדעי המחשב] שקדמו ללימוד של התוכן המעשי, משמעותי לאיכות העבודה שלך כיום?

3. האם העבודה שלך כיום היא אינטסטיבית ועמוסה, או שהעבודה רגועה ואין לחץ עבודה גבוה [במילים אחרות, האם את/ת יכולים להספיק בחצי מהזמן - את אותה כמות עבודה].
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
השאלה הראשונה לא נכונה
לוגיקה גבוהה וחישובים מתמטיים זה שני דברים

בתכנות וודאי יש לוגיקה גבוהה, חישובים מתמטיים (סבוכים) לא נתקלתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
האם העבודה שלך כיום היא אינטסטיבית ועמוסה, או שהעבודה רגועה ואין לחץ עבודה גבוה [במילים אחרות, האם את/ת יכולים להספיק בחצי מהזמן - את אותה כמות עבודה].
יש כאן שתי שאלות הפוכות, בתוך הסוגריים ומחוץ להן.
ומסכימה עם @שימיגם , גם השאלה הראשונה היא שתיים שונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תענו לשאלות בלי לפרשן אותן....
אולי זה ייצא לכן יותר תשובות אבל לא נורא, זה חשוב לנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
השאלה הראשונה לא נכונה
לוגיקה גבוהה וחישובים מתמטיים זה שני דברים

בתכנות וודאי יש לוגיקה גבוהה, חישובים מתמטיים (סבוכים) לא נתקלתי
לכן שני הדברים הללו הוזכרו בנפרד. וזה לא אומר שהשאלה איננה נכונה, אלא הוזכרו בה שני דברים קרובים.
זו כוונת השאלה: האם העבודה בתיכנות צורכת - שימוש בלוגיקה רצינית - וגם האם היא צורכת שימוש במתטמיקה משמעותית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
1. האם במהלך העבודה הנוכחית נדרש/ת ממך הפעלת לוגיקה גבוהה וחישובים מתממטיים סבוכים, או שהעבודה איננה דורשת זאת?

2. האם לימודי התיאוריה [במתמטיקה ובמדעי המחשב] שקדמו ללימוד של התוכן המעשי, משמעותי לאיכות העבודה שלך כיום?

3. האם העבודה שלך כיום היא אינטסטיבית ועמוסה, או שהעבודה רגועה ואין לחץ עבודה גבוה [במילים אחרות, האם את/ת יכולים להספיק בחצי מהזמן - את אותה כמות עבודה].
1. כן - לא כל הזמן
2. לא
3. לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
1. לא חישובים מתמטיים סבוכים, כן לוגיקה, (אבל לא כל הזמן).

2. כן במידה מסוימת - לא משתמשים ברובם ספציפית אבל בוודאי שהם משפשפים, ולדעתי יש פער גדול בהבנה ובאיכות של הקוד בין מישהו שרק עשה קורס מעשי לבין מי שלמד גם את התיאוריה.

3. רוב הזמן רגוע, יש תקופות עמוסות (משתנה מאד בין מקומות העבודה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
1. כן.
2. כן.
3. זה תלוי בגודל החברה, ובבפער בין העבודה לכמות העובדים. אצלי יחסית רגוע, כמובן שהמצב עלול להשתנות ע"פ לקוחות החברה וכמות ההספקים שעליה לעמוד בהם.
חושבת שבמשרות תוכנה ובמקומות קטנים יש עומס יותר גדול ממקומות גדולים ובעבודה עם חומרה.
למה? כי במקום מסודר לא מעבירים משימות מתחומים שונים בין צוותים, כל צוות ויעודו הספציפי. ואם אין לך מה לעשות, תשבי ותנוחי, גם אם צוות אחר כורע תחת הנטל. במקום קטן לעומת זאת, תצטרכי לפעמים גם לאפיין, גם לתכנת, גם לעצב, גם לבדוק, גם לתקשר עם לקוחות - כי יש יותר גמישות בקטעים הללו, והם מעונינים לחסוף במשאבי אנוש.
מנסיוני כעובדת בתכנות בחברה קטנה וגדולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
החברה וכמות ההספקים שעליה לעמוד בהם.
חושבת שבמשרות תוכנה ובמקומות קטנים יש עומס יותר גדול ממקומות גדולים ובעבודה עם חומרה.
למה? כי במקום מסודר לא מעבירים משימות מתחומים שונים בין צוותים, כל צוות ויעודו הספציפי. ואם אין לך מה לעשות, תשבי ותנוחי, גם אם צוות אחר כורע תחת הנטל. במקום קטן לעומת זאת, תצטרכי לפעמים גם לאפיין, גם לתכנת, גם לעצב, גם לבדוק, גם לתקשר עם לקוחות - כי יש יותר גמישות בקטעים הללו, והם מעונינים לחסוף במשאבי אנוש.
מנסיוני כעובדת בתכנות בחברה קטנה וגדולה.
ויש גם הבדל, לדעתי,
בין חברות מסחריות שמחזיקות מחלקת IT
לבין חברות הייטקיסטיות שנמצאות תמיד במרדף אחרי השפה הבאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איזה הזוי
חשבתי שרק אני לא עובדת קשה ומשועממת כל היום
אני רואה שעוד כאלה.....

תכלס תחשבו אנחנו יושבות לנו מול מחשב עם כוס קפה
ומקבלות משכורת פי.... מכל המורות שעובדות קשהההההה

מה רע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
1. לוגיקה כן מתמטיקה לא
2. להבנה הכללית כן
3. לפעמים כם ולפעמים לא תלוי מתי בדר"כ רגוע אבל אין זמן מיותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
2. האם לימודי התיאוריה [במתמטיקה ובמדעי המחשב] שקדמו ללימוד של התוכן המעשי, משמעותי לאיכות העבודה שלך כיום?
מענין אותי בנקודה הזו האם יש הבדל בין בוגרות הסמינרים (שלמדו מהט)
לבין בוגרות תואר
אני רואה שהרבה מאד עונות בשלילה על הסעיף הזה
האם יש מתוכן גם בעלת תואר ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה