- הוסף לסימניות
- #1
אנא מכם חברים, עזרה (לא דחוף):
כאשר אני יוצר טקסט מיושר לשני הצדדים,
אני רוצה שבמקום שבו השורה "מאווררת" מדי (כלומר אין מספיק מילים) האותיות יתרחבו ע"מ לסגור את הפערים.
כאשר אני מפעיל את אופציית הnaksh (בחלונית הparagraph> ואז justification) כל האותיות מתרחבות באופן לא חכם, מה שסתם מרחיב את הטקסט ולא פותר לי את הבעיה.
הכוונה היא להגיע לגוש טקסט הרמוני יותר קצת כמו בטקסטים תורניים.
תודה רבה
ירון
כאשר אני יוצר טקסט מיושר לשני הצדדים,
אני רוצה שבמקום שבו השורה "מאווררת" מדי (כלומר אין מספיק מילים) האותיות יתרחבו ע"מ לסגור את הפערים.
כאשר אני מפעיל את אופציית הnaksh (בחלונית הparagraph> ואז justification) כל האותיות מתרחבות באופן לא חכם, מה שסתם מרחיב את הטקסט ולא פותר לי את הבעיה.
הכוונה היא להגיע לגוש טקסט הרמוני יותר קצת כמו בטקסטים תורניים.
תודה רבה
ירון
הנושאים החמים