נכתב ע"י bekki;1504140:חברה ,בלי לחץ.
יש סוס ועגלה![]()
נכתב ע"י פוסטר;1504162:גם קורקינט, סקטים, גלגליות, אופניים![]()
נכתב ע"י bekki;1504140:חברה ,בלי לחץ.
יש סוס ועגלה![]()
נכתב ע"י מירה כ;1504352:יצא מהחוק בשנה שעברה.
לא שמעת?
נכתב ע"י bekki;1504140:חברה ,בלי לחץ.
יש סוס ועגלה![]()
זו הודעה ממש לא אחראית מצד אגד, כיוון שאין ספק שיהיו שיבושים אדירים שצריך להתכונן אליהם.נכתב ע"י למען דעת;1505105:באגד מבהירים: למרות השביתה - מחר תחבורה כרגיל
למרות איומי ההסתדרות על שביתת אזהרה בת יום אחד מחר בחברת אגד, מבהיר דובר החברה רון רטנר: הפרסומים הבלתי אחראים לפיהם לא יהיו אוטובוסים מחר הם חציית קו אדום של ההסתדרות וועד העובדים.
בחברת אגד מבקשים להבהיר, כי שירות התחבורה הציבורית ימשיך לפעול ביום שני גם אם איומי ועד העובדים ימומשו והוא יצליח להנהיג מחר שביתה. דובר אגד, רון רטנר, קורא לוועד העובדים ולהסתדרות להיות אחראים יותר בדיווחים לתקשורת ולא לזרוע פניקה מיותרת.
דובר אגד ביקש להבהיר, כי אם השביתה תצא לפועל יהיו שיבושים בשירות התחבורה הציבורית אולם האוטובוסים ימשיכו לנסוע נהוגים על ידי חברי אגד.
"מדובר בשביתה בלתי מוצדקת שמתעלמת מהעובדה שאגד כבר מזמן אינו אותו מונופול, השולט ללא עוררין בתחבורה הציבורית, ושאנחנו מחוייבים לבצע תוכנית התייעלות בהיקף של כ-100 מיליון ש"ח בשנה על מנת להתאים את הארגון להיקף הפעילות הקיים", אמר דובר אגד והדגיש, כי הנהלת אגד לא חרגה כהוא זה מההסכמים הקיבוציים שנחתמו עם הוועד ועם ההסתדרות עצמה, ועל כן לא ברור מדוע ההסתדרות נותנת גיבוי למאבק מנותק זה.
לדבריו, ההסתדרות היתה חותמת היום שבכל המשק היו הסכמי עבודה ותנאי תעסוקה כמו של עובדי אגד, ששכרם גבוה בממוצע בכ- 30 אחוז מזה של נהגים אחרים בענף התחבורה הציבורית, ושלמרות שפעילות החברה הצטמצמה בכ-30 אחוז בעשור האחרון לא פוטר ולו עובד אחד.
"אני מצר על הגישה הדורסנית של ועד העובדים החדש, אשר בהתנהגותו הבלתי אחראית צפוי לפגוע בציבור הנוסעים ולסכן את הביטחון התעסוקתי של כ-6,500 העובדים והחברים באגד. אנו נערכים לגייס את כל החברים בעלי הרשיונות מקרב המנהל והמוסכים על מנת לצמצם את הפגיעה בנוסעים ואני מקווה שעד יום שני יתעשתו ההסתדרות וועד העובדים, ויאמצו גישה הגיונית ואחראית יותר", סיכם רון רטנר, דובר אגד.
בתוך כך, בעקבות המשבר שנוצר בחברת אגד, יו״ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, זימן אליו את ועד עובדי אגד ואת הנהלת החברה.
בישיבה שתתקיים הערב (א') בבית ההסתדרות ישתתפו: יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות - אבי אדרי, מנכ״ל משרד התחבורה - עוזי יצחקי, והממונה הראשי על יחסי העבודה במשרד הכלכלה - שלמה יצחקי.
http://www.ladaat.info/article.aspx?artid=17665
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים