שולחן מזכוכית מחוסמת

  • פותח הנושא yudb
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לכם נסיון עם שולחן מזכוכית מחוסמת?
עד כמה שביר? סדקים? בעייתי? מסוכן? (בית עם ילדים).
תודה רבה למשיבים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לי יש שולחן זכוכית קטן לסלון (לא שולחן האוכל), והזכוכית לא מחוסמת.
כדאי שתביאי בחשבון שתצטרכי כל הזמן להשתעבד לניקיון השולחן...
זה מצד אחד מאד יפה ומרשים, אבל כדי שזה יהיה יפה את חייבת לנקות כל הזמן.

אני, למרות זאת, מעדיפה זכוכית, ומשלימה עם הצורך לנקות.
השאלה מה השיקולים שלך... בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לפני כמה חדשים קנינו לילדים -זוג צעיר- שולחן כזה ובחנות בדיוק היתה אשה שספרה שיש לה
את השולחן כבר 3 שנים עם ילדים קטנים וגדולים, שמקשקשים, צובעים, עושים שיעורי בית
ועם כל זאת היא מאד מאד מרוצה.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הניקיון לא מפחיד אותי, מקסימום שמים מפה.
השאלה היא לגבי סדקים ושברים.
והאם זה מסוכן בבית עם ילדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בכזה סגנון שולחן- לדעתי המפה הורסת את המראֶה...

אצלי יש חבורה שובבה והם הצליחו (כמעט) להבין שהשולחן לא משטח דפיקה כך שהשולחן לא נשבר ברוך ד', אבל כן נשרט (ובכ"ז במראה זה עדיין יפה ולא נורא ).

לא יודעת אם יש הבדל בין זכוכית מחוסמת /לא, מבחינת הסדקים...- ייתכן שזה גם נגד סדקים ושריטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
השולחן במטבח של ההורים שלי עשוי מזכוכית עבה. יש להם אותו כבר מספר שנים, ועדיין אין בו שום סדק- שבר וכו' למרות שעושים בו שימוש יומיומי מספר פעמים ביום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י yudb;1284289:
הניקיון לא מפחיד אותי, מקסימום שמים מפה.
השאלה היא לגבי סדקים ושברים.
והאם זה מסוכן בבית עם ילדים...
כשיש מפה הרי לא רואים את היופי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זכוכית מחוסמת יתרונה בכך שאינה מסוכנת כאשר היא מתנפצת.
היא מתנפצת לרסיסים - לא מסוכנים! - כמו חלון של אוטובוס (ראית פעם?)
בנוסף - החיסום מחזק את הזכוכית במידה משמעותית.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
להורים שלי היה שולחן (ז"ל) מזכוכית. מהמם, החזיק כמה שנים טובות ויום אחד נשבר. (זכוכית מחוסמת) לא זכור לי שמדפיקה מדי רצינית, אולי ילד עם אופניים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לנו נשבר הזכוכית של השולחן במטבח, זה לא היה זכוכית מחוסמת אבל היה מפחיד מאוד, מזל שאף ילד לא היה באזור, אח"כ עשיתי שולחן עם זכוכית מחוסמת ופלטה עץ מתחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שימי לב אם מדובר בשולחן רגיל בגובה ילדים (לא שולחן נמוך לנוי) ילד שנדפק בו בטעות מקבל מכה הרבה יותר חזקה מסתם מכה של שולחן עץ כי בעץ יש בטבעו בולם זעזועים ובזכוכית אין!!!

לחמותי יש שולחן ענק ומדהים מזכוכית וכל מכה הכי קטנה גורמת לחבורה ולכאב חד! וחמותי פשוט מכסה במגבת את הפינות העגולות (אפילו שהן עגולות). וכל הזמן "מברכת" את הרעיון של קנית שולחן זכוכית עם ילדים / נכדים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
סליחה על ההקפצה
שוקלת לקנות שולחן זכוכית .
אשמח לשמוע חוות דעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לי שולחן זכוכית כבר מס' חודשים
בינתים אני מאד מרוצה
זה מהמם ויפה
לא שמתי לב שהילדים נתקלים ומקבלים מכה חזקה
מה שכן, הבנתי שיש סוגים שונים ואיכויות שונות
יש לי גיסה שפעמיים התנפץ לה שולחן זכוכית כי הניחה בטעות סיר חם
אבל היה לה שולחן מאיכות די פשוטה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י gg;1517479:
סליחה על ההקפצה
שוקלת לקנות שולחן זכוכית .
אשמח לשמוע חוות דעת

תקראי לעיל יש הרבה דעות לכאן ולכאן....

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לי יש גיסה שהבן שלה שהיה שובב מאדד קפץ על השלחן, (הוא היה בגובה נמוך מתאים לישיבה ליד ספות) והזכוכית התנפצה, הילד נפצע ונזזק לתפירות ורק בנס זה הסתיים בזה.
הזכוכית עד כמה שזכור לי היתה מחוסמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ודאי מחוסמת!!!
פינות עגולות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש לי שולחן זכוכית במטבח ונשבר לי פעמיים פעם ראשונה מסיר חם פעם שניה שילד די שמן עלה על השולחן
לדעתי לא כדאי בבית עם ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י start;1517558:
לי יש גיסה שהבן שלה שהיה שובב מאדד קפץ על השלחן, (הוא היה בגובה נמוך מתאים לישיבה ליד ספות) והזכוכית התנפצה, הילד נפצע ונזזק לתפירות ורק בנס זה הסתיים בזה.
הזכוכית עד כמה שזכור לי היתה מחוסמת.
לא הגיוני
זכוכית מחוסמת נשברת לפיסות קטנטנות שאינן גורמות לחתכים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה