מידע שימושי שו"ת בנושא מענק עבודה 2024 - עבור שנת 2023

ראיתי באיזה קבוצה שזה מרייניץ, אבל לא כזה משנה.
יש את הטבלה?
מצטרף לבקשת הטבלה, והאם זה סכומים משוערים כמו שכתב בכתבה או עדכניים
כמו כן לגבי התוספת של 470 ש"ח לגילאי 0-3 האם זה יהיה גם לילד שנולד במהלך 2024 וכן מה אם ילד שעשה 3 באמצע 2024
 
מצטרף לבקשת הטבלה, והאם זה סכומים משוערים כמו שכתב בכתבה או עדכניים
כמו כן לגבי התוספת של 470 ש"ח לגילאי 0-3 האם זה יהיה גם לילד שנולד במהלך 2024 וכן מה אם ילד שעשה 3 באמצע 2024
פעם כתבו פה שהמענק אמור להיות משנה שהילד נולד עד השנה שמתחיל את שנתו השלישית
 
זאת אומרת שבכל מקרה ילד בעצם יקבל 3 שנים כיון שיקבל על השנה שנולד אפילו שהיה בסוף השנה
בדיוק. אפילו אם הוא נולד ביום האחרון של 2024 יקבלו עליו.
כל עוד שזה לא פורסם רשמית, יכול להיות שבסוף יתנו זכאות ל-4 שנים (כולל השנה שנולד והשנה שנהיה בן 3). מקווה שזה מה שיהיה בסוף.
 
היה אמור להיכנס מענק עבודה?
ככה כתוב באתר
בפועל לא נכנס כלום.
1732776488798.png
 
כל עוד שזה לא פורסם רשמית, יכול להיות שבסוף יתנו זכאות ל-4 שנים (כולל השנה שנולד והשנה שנהיה בן 3). מקווה שזה מה שיהיה בסוף.
מה זאת אומרת כל עוד לא פורסם רשמית
החוק כבר אושר ופורסם ברשומות, והזכאות היא לשלש שנים כמו שכתבת
 
למי שביקש את הטבלאות מהמודיע
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20241128-WA0031.jpg
    IMG-20241128-WA0031.jpg
    KB 137.5 · צפיות: 31
  • IMG-20241126-WA0163.jpg
    IMG-20241126-WA0163.jpg
    KB 65.4 · צפיות: 30
בשנת הלידה ובשנה שעושה 3 -נקודה אחת בשנים שבאמצע 2 נקודות
 
בשנת הלידה ובשנה שעושה 3 -נקודה אחת בשנים שבאמצע 2 נקודות
הנידון פה הוא על תוספת מענק עבודה ולא על תוספת נ. זכות. בתוספת נ. זכות חילקו את זה כמו שכתבת, בתוספת מענק עבודה זה רק עד גיל 3 לא כולל.
(תכלס זה אותו כסף, השאלה רק איך מחלקים את זה)
 
הנידון פה הוא על תוספת מענק עבודה ולא על תוספת נ. זכות. בתוספת נ. זכות חילקו את זה כמו שכתבת, בתוספת מענק עבודה זה רק עד גיל 3 לא כולל.
(תכלס זה אותו כסף, השאלה רק איך מחלקים את זה)
האם בחוק כתוב במפורש שבשנה שהילד נהיה בן 3 אין זכאות לתוספת למענק עבודה?
מוזר שאפילו בהמודיע לא ממש התייחסו לשאלה הספציפית הזאת.
 
נערך לאחרונה ב:
האם בחוק כתוב במפורש שבשנה שהילד נהיה בן 3 אין זכאות לתוספת למענק עבודה?
מוזר שאפילו בהמודיע לא ממש התייחסו לשאלה הספציפית הזאת.
בודאי, כתוב מפורש שטרם מלאו לילד 3 בשנה הנוכחית
אעלה בהמשך את הנוסח
הבדל כל כך קריטי זה דבר שמניחים עליו את הדעת קודם החקיקה...
נ.ב. 'אפילו בהמודיע' ??? החדשות האמיתיות זה כאן 🙃🙃
 
צריך להבין, נתנו מענק עבור 3 שנים.
היו צריכים להחליט האם מורידים את שנת 0 או שנת 3, בחרו ב3. ההיגיון הוא, שבכל מקרה המענק מגיע בשנה העוקבת.
בנקודות זיכוי, נתנו 6 נקודות סל הכל (שזה בערך סכום שווה למענק) ופרסו את זה יותר הגיוני, כמובא למעלה.
 
ל
צריך להבין, נתנו מענק עבור 3 שנים.
היו צריכים להחליט האם מורידים את שנת 0 או שנת 3, בחרו ב3. ההיגיון הוא, שבכל מקרה המענק מגיע בשנה העוקבת.
בנקודות זיכוי, נתנו 6 נקודות סל הכל (שזה בערך סכום שווה למענק) ופרסו את זה יותר הגיוני, כמובא למעלה.
למי שנולד ילד ב-2023 רק מפסיד מזה.
יכלו לתת חצי חצי כמו בנקודות זיכוי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה