מידע שימושי שו"ת בנושא מענק עבודה 2024 - עבור שנת 2023

  • הוסף לסימניות
  • #62
תוכל לבדוק מדויק כאן בסימולטור https://www.misim.gov.il/shMaanakAvoda/frmPelet_2023.aspx

מי שרשום בביטוח לאומי כעצמאי הוא מבוטח
טעיתי,התכוונתי לשאול:
עוסק פטור, בביטו''ל רשום ע''ש האשה
האם גובה ההכנסות לצורך מענק עבודה מתייחס רק לאשה? או שמתחלק בין שתי בני הזוג?
@יהודה מילר
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יש איזה דרך לחשבן מראש כמה לקבל חוץ מהסימולטור? זאת אומרת. כל פעם מגיע סכום אחר וזה לא מובן לגמרי מה החישובים שלהם. הבנו מה המינימום. ומה המקסימום שאפשר להכניס משכורת. אבל לא הבנו על סמך מה החישוב של מה שנקבל? ככל שיותר קרוב ל-מינימום הכנסה מקבלים יותר או הפוך ככל שקרובים למקסימום הכנסה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אשמח מאד למידע- איך מחושב בדיוק גובה ההכנסה בשביל מענק העבודה
כלומר: כמה צריך שהכנסות 2 בני הזוג יהיו כדי לקבל מענק מקסימלי?
תודה רבה לעונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
  • הוסף לסימניות
  • #67
יש איזה דרך לחשבן מראש כמה לקבל חוץ מהסימולטור? זאת אומרת. כל פעם מגיע סכום אחר וזה לא מובן לגמרי מה החישובים שלהם. הבנו מה המינימום. ומה המקסימום שאפשר להכניס משכורת. אבל לא הבנו על סמך מה החישוב של מה שנקבל? ככל שיותר קרוב ל-מינימום הכנסה מקבלים יותר או הפוך ככל שקרובים למקסימום הכנסה?

אשמח מאד למידע- איך מחושב בדיוק גובה ההכנסה בשביל מענק העבודה
כלומר: כמה צריך שהכנסות 2 בני הזוג יהיו כדי לקבל מענק מקסימלי?
תודה רבה לעונים
גם אני אשמח לקבל תשובה, תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
יש לי טבלה שמעודכנת לפני שנים קודמות 2022/2023
זה משתנה בקצת משנה לשנה
 

קבצים מצורפים

  • image (47).png
    image (47).png
    KB 47.1 · צפיות: 68
  • מענק עבודה 2022 (1).png
    מענק עבודה 2022 (1).png
    KB 217.6 · צפיות: 70
  • הוסף לסימניות
  • #69
יש לי טבלה שמעודכנת לפני שנים קודמות 2022/2023
זה משתנה בקצת משנה לשנה
האם גובה הכנסה חודשית ממוצעת- הכוונה משכורת של 2 בני הזוג לשנה לחלק למספר חודשים שעבדו בסך הכל לחלק למספר הנפשות?
דוגמא: אשה משתכרת 120 אלף בשנה- עבדה כל השנה, בעל משתכר 18000 בשנה- עבד חצי שנה (שכר ברוטו)
יש ילד אחד.
מה יהיה גובה המענק? כלומר איך מחושב ההכנסה הממוצעת?
אשמח מאד לעונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
האם גובה הכנסה חודשית ממוצעת- הכוונה משכורת של 2 בני הזוג לשנה לחלק למספר חודשים שעבדו בסך הכל לחלק למספר הנפשות?
דוגמא: אשה משתכרת 120 אלף בשנה- עבדה כל השנה, בעל משתכר 18000 בשנה- עבד חצי שנה (שכר ברוטו)
יש ילד אחד.
מה יהיה גובה המענק? כלומר איך מחושב ההכנסה הממוצעת?
אשמח מאד לעונים!
האישה לא זכאית למענק עבודה (כי היא מעל 7000)
הבעל יהיה זכאי ל1200 בערך
6 חודשי עבודה
כל חודש ממוצע 3000
הכנסה לפי כל חודש הוא 212
אם הסכום 18000 מתחלק ל7 חודשי עבודה (כל תלוש מוסיף לממוצע)
הסכום ירד ל132
ואם זה 5 חודשי עבודה הסכום יעלה ל293
הסכומים הם לפי חודש כמובן
החישוב הסופי יהיה 212 או 293 או 132 כפול מספר חודשי עבודה בפועל
1718611459724.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
האישה לא זכאית למענק עבודה (כי היא מעל 7000)
הבעל יהיה זכאי ל1200 בערך
6 חודשי עבודה
כל חודש ממוצע 3000
הכנסה לפי כל חודש הוא 212
אם הסכום 18000 מתחלק ל7 חודשי עבודה (כל תלוש מוסיף לממוצע)
הסכום ירד ל132
ואם זה 5 חודשי עבודה הסכום יעלה ל293
הסכומים הם לפי חודש כמובן
החישוב הסופי יהיה 212 או 293 או 132 כפול מספר חודשי עבודה בפועל
צפה בקובץ המצורף 1681680
אם הוא עובד חצי שנה- כמה משכורת כדאי שיהיה בחודש כדי שירוויח מקסימום מענק עבודה? (הולך לפי ברוטו?)
לא מתחשבים גם במשכורת של האשה בחישוב של סך הכל הכנסה ומענק עבודה?
תודה רבה ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אשמח מאד למידע- איך מחושב בדיוק גובה ההכנסה בשביל מענק העבודה
כלומר: כמה צריך שהכנסות 2 בני הזוג יהיו כדי לקבל מענק מקסימלי?
תודה רבה לעונים
אם האישה מקבלת מעל 10,000-10,500ברוטו לחודש (בערך) סכום המענק לבן זוג מתחיל לרדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אם הוא עובד חצי שנה- כמה משכורת כדאי שיהיה בחודש כדי שירוויח מקסימום מענק עבודה? (הולך לפי ברוטו?)
לא מתחשבים גם במשכורת של האשה בחישוב של סך הכל הכנסה ומענק עבודה?
תודה רבה ממש
ממוצע חודשי בין 3500-5000
לאישה לא יותר מ 10,000
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
  • הוסף לסימניות
  • #77
  • הוסף לסימניות
  • #78
יש איזה דרך לחשבן מראש כמה לקבל חוץ מהסימולטור? זאת אומרת. כל פעם מגיע סכום אחר וזה לא מובן לגמרי מה החישובים שלהם. הבנו מה המינימום. ומה המקסימום שאפשר להכניס משכורת. אבל לא הבנו על סמך מה החישוב של מה שנקבל? ככל שיותר קרוב ל-מינימום הכנסה מקבלים יותר או הפוך ככל שקרובים למקסימום הכנסה?
זה עולה ויורד בהדרגה,
ז"א נניח דוגמא בעלמא הזכאות שלכם למענק היא בהכנסה שבין 2000-6000 שח, אז ב2000 תקבלו את המינימום, הולך ועולה עד 4000 ומשם הולך ויורד עד 6000
הרעיון שלהם הוא שאם מכניסים קצת אז פחות זכאים כי לא מספיק ממצים את כושר ההשתכרות, ואם מרויחים 'הרבה' אז גם כן פחות זכאים (כי מרויחים)

הנה דוג' לא מעודכנת (הסכומים שונים היום) ממסמכי החוק הראשוני
פס כחול משפחה עם 2 ילדים סגול 3 ילדים
1718618405123.png
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #79
שאלה: מי שלא עבד שנה שלמה אלא רק מספר חודשים זכאי למענק עבודה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה