מידע שימושי שו"ת בנושא מענק עבודה 2024 - עבור שנת 2023

אשמח לתשובה מהמבינים בנושא אשתי משתכרת ב 5000 ברוטו ולכאורה זכאית למענק עבודה
אני קיבלתי עד היום 2 תלושים של כ4000 כל תלוש האם כדאי לי שיצא על שמי עוד תלושים בשביל מענק עבודה וכמה
תודה רבה
 
החישוב הוא שנתי או חודשי
אם עבדתי 5 חודשים כל חודש 10000 אני זכאי
 
גבר בגיל 21 שנהיה 21 בשנת 2024 זכאי?
הוי אומר שבשנת 2023 עדיין לא היה בן 21
 
אם חודש אחד עבדתי אצל קרוב משפחה ושאר השנה אצל אדם שאינו קרוב משפחה
האם אני זכאית?
ואיך אני מדווחת שחודש אחד היה אצל קרוב משפחה, בבקשה יש רק הצהרה שהעבודה לא התבצעה אצל קרוב משפחה.
תודה
מישהו?
 
אני בדיוק קראתי עכשיו על הנושא
בשביל לעזור למישהי
את תהי זכאית על שאר החודשים שלא עבדת אצל הקרוב משפחה
מצרפת לך מקור מאתר כל זכות
1720550893599.png
 
חברה שלי עובדת בחברה בע"מ ששייכת לאמא שלה
לפי החוק היא לא אמורה לקבל מענק עבודה

יש הקלה זמנית שראיתי לשנת 2022
שהיא יכולה לקבל 40% משווי המענק שהיה אמור להיות לה אם לא הייתה עובדת אצל קרוב משפחה..
אשמח לדעת אם זו הקלה שניתנת גם על המענק של 2023?

ו.. מס הכנסה אמור לעת על הקרבת משפחה הזו?
1720551150678.png
 
נערך לאחרונה ב:
כתוב לי בסטטוס: "טרם התקבלו נתונים ממקום העבודה של בן הזוג" מה עושים?
 
אני עברתי באמצע שנה עבודה
הם חישבו לי מענק רק מהעבודה השניה
שלחתי להם בקשה לערר עם 106 מהעבודה הקודמת
זה עדיין בסטטוס ממתין לטיפול
כמה זמן לוקח להם ממוצע?
במצב כזה,יתקבל הערעור?
 
כתוב לי בסטטוס: "טרם התקבלו נתונים ממקום העבודה של בן הזוג" מה עושים?
החל מהשנה שעברה - ניתן לראות את טפסי 106 של 7 השנים האחרונות,
אני מציע שהבן-זוג ייכנס לאיזור האישי שלו - ויבדוק אם מופיע הטופס,

אם זה לא מופיע - שיפנה למעסיקו,
אם זה מופיע - תמתינו עד ה-15 לחודש - יתכן שאז זה יסתדר לבד
 
אשמח מאוד לדעת עד כמה זה נפוץ:

מי שקיבל הודעה שאינו זכאי מחמת שלא התקבל טופס 126/הכנסות ב''ז -
וזה למרות שזה כן דווח או הוגש דו''ח שנתי (שכבר שודר) לעצמאיים -
אשמח אם תענו

(זה נראה לי שהרבה - כיוון שזה מופיע בתקליט הקולי שלא לפנות בנושא זה עד ה-15 לחודש - ורק בעניין הכנסות ב''ז -
אגב, שנה שעברה היה אותו דבר עם ''מספר נכסים לא מזכה'')
 
אשמח מאוד לדעת עד כמה זה נפוץ:

מי שקיבל הודעה שאינו זכאי מחמת שלא התקבל טופס 126/הכנסות ב''ז -
וזה למרות שזה כן דווח או הוגש דו''ח שנתי (שכבר שודר) לעצמאיים -
אשמח אם תענו

(זה נראה לי שהרבה - כיוון שזה מופיע בתקליט הקולי שלא לפנות בנושא זה עד ה-15 לחודש - ורק בעניין הכנסות ב''ז -
אגב, שנה שעברה היה אותו דבר עם ''מספר נכסים לא מזכה'')
אני רוצה להקל על כל מי שקיבל/ה הודעה זו,

שנה שעברה הגשתי כמה פעמים תצהירים על מספר נכסים - וזה לא עזר כלום - ובסוף זה הסתדר לבד - גם למי שלא הגיש שום תצהיר,

אני רוצה לחסוך את זה השנה....
 
אני רוצה להקל על כל מי שקיבל/ה הודעה זו,

שנה שעברה הגשתי כמה פעמים תצהירים על מספר נכסים - וזה לא עזר כלום - ובסוף זה הסתדר לבד - גם למי שלא הגיש שום תצהיר,

אני רוצה לחסוך את זה השנה....
זה האשכול של השנה שעברה - וזה תואם בדיוק למה שיש השנה (בשינוי אחד - שבשנה שעברה - הם הקדימו בסוף ותיקנו ב-5 לחודש):

 
קיבלתי הודעה שאיני זכאית כי גובה ההכנסה לא מזכה,
גובה ההכנסה שמופיע:
1720614298433.png

לפי הטבלאות כן מופיעה שאני זכאית.
מה עוד יכולה להיות הבעיה?
האם יש מה לנסות להגיש ערעור?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה