דרוש מידע שזירת פרחים

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע על המלצות למקום ללימוד שזירת פרחים,
וכן מי מכיר את דורית מוצא- madam ויוכל לספר לי עליה
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ממליצה מאד על קלאסה!!!
מקצועית בטרוףףףף, נחמדה, מלמדת היטב...
גם עיצוב ארועים, גם שזירת פרחים וגם אופציות של קורס מקוצר וחווייתי
ברמה גבוהה ומקצועית מאד!!!
אני אישית למדתי אצלה והיה מדהים
אם תרצי פרטים וטלפון בכיף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הקמפוס הקולינרי
לומדים שם ברמה גבוה ומעשי במיוחד
מכירה כמה בנות בוגרות הקמפוס שעובדות בתחום
מקום שווה ללימודים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אשמח לפרטים על קלאסה,
את דורית אתן לא מכירות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם את רוצה לעבוד בתחום תשאלי רק את אלו שכבר עובדות בזה
הם יכולים להמליץ לך על הכי טוב
תוכלי לשלוח לי באישי אני יכולה לעזור לך
אלה שמפרסמות בפרסום מרשים לא אומר שהם מלמדים מקצועי. מנסיון מר וכואב הלב כמה כסף משלמים להם ובסוף את יוצאת בלי כלום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם את רוצה לעבוד בתחום תשאלי רק את אלו שכבר עובדות בזה
הם יכולים להמליץ לך על הכי טוב
תוכלי לשלוח לי באישי אני יכולה לעזור לך
אלה שמפרסמות בפרסום מרשים לא אומר שהם מלמדים מקצועי. מנסיון מר וכואב הלב כמה כסף משלמים להם ובסוף את יוצאת בלי כלום!
מקפיצה
איך אני יכולה לקבל ממך המלצות באישי ?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם את רוצה לעבוד בתחום תשאלי רק את אלו שכבר עובדות בזה
הם יכולים להמליץ לך על הכי טוב
תוכלי לשלוח לי באישי אני יכולה לעזור לך
אלה שמפרסמות בפרסום מרשים לא אומר שהם מלמדים מקצועי. מנסיון מר וכואב הלב כמה כסף משלמים להם ובסוף את יוצאת בלי כלום!
למה לא תזכי את הציבור ותכתבי מי כן מוציא בוגרות טובות ושווה את הכסף?
אגב מבירורים שלי הבנתי שרוב הקורסים לא מוציאים ברמה גבוהה בכלל, ורוב הבוגרות בסוף לא עובדות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בתחום הזה אין כמעט קורס שבו את יוצאת וישירות נכנסת לשוק העבודה
ורוב הבוגרות בסוף לא עובדות.
אחרי הלימודים מחכה לך שיעורי בית. ובכלל לא לכולם זה מתאים רק לאנשים שיש להם כושר ניהול ברמה גבוה/עבודה בזמן לחץ/בטחון עצמי/שיווק/הספקים וניהול נכון עם לקוחות
אדרבה. תתייעצי עם מעצבות אירועים תבדקי יותר לעומק את העבודה בשטח
בכל אופן ממליצה על הקמפוס הקולינרי שם את לומדת את התחום באופן מקיף ויסודי ברמה בינלאומית
מייעצת לכן ממש בכיף כמורה לעיצוב אירועים לשעבר ומפיקת אירועים כיום וכן מעבירה סדנאות באופן פרטי
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
בתחום הזה אין כמעט קורס שבו את יוצאת וישירות נכנסת לשוק העבודה

אחרי הלימודים מחכה לך שיעורי בית. ובכלל לא לכולם זה מתאים רק לאנשים שיש להם כושר ניהול ברמה גבוה/עבודה בזמן לחץ/בטחון עצמי/שיווק/הספקים וניהול נכון עם לקוחות
אדרבה. תתייעצי עם מעצבות אירועים תבדקי יותר לעומק את העבודה בשטח
כל מילה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בתחום הזה אין כמעט קורס שבו את יוצאת וישירות נכנסת לשוק העבודה

אחרי הלימודים מחכה לך שיעורי בית. ובכלל לא לכולם זה מתאים רק לאנשים שיש להם כושר ניהול ברמה גבוה/עבודה בזמן לחץ/בטחון עצמי/שיווק/הספקים וניהול נכון עם לקוחות
אדרבה. תתייעצי עם מעצבות אירועים תבדקי יותר לעומק את העבודה בשטח
בכל אופן ממליצה על הקמפוס הקולינרי שם את לומדת את התחום באופן מקיף ויסודי ברמה בינלאומית
מייעצת לכן ממש בכיף כמורה לעיצוב אירועים לשעבר ומפיקת אירועים כיום וכן מעבירה סדנאות באופן פרטי
אכן זה תחום שצריך המון עבודה עצמאית אחרי הקורס אבל בכל אופן יש הבדלים ברמות.
יש קורסים שבוגרות אמרו שהן למדו לשזור נטו אבל לא יודעות איך לתכנן מוצר חדש ללקוחה.
יש קורס שמתפאר בזה שהוא מביא המון תמונות השראה במקום ללמד לחפש באינטרנט...

לגבי ההמלצה על הקמפוס הקולינרי-
האם מדבור בקורס שזירת פרחים שלהם או בעיצוב אירועים? כי מהסילבוס של קורס השזירה נראה שלא עוסקים בכלל במה שמעבר לשזירה נטו.

ואגב איך אפשר ליצור איתך קשר? אני אשמח לשאול משהו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
לגבי ההמלצה על הקמפוס הקולינרי-
פעם היה להם קורס עיצוב אירועים מקיף עיצוב בארים שזירת פרחים וקונדיטוריה היום אני לא יודעת כנסי לאתר שלהם
לגבי שיווק וניהול עסק יש את מעוף שעוזרים מאד לקידום העסק גם כשהעסק קטן קשה מאד להיכנס לשוק באופן עצמאי (כמו כל עסק חדש)
לגבי שזירה יש כאלה שלומדות כתחביב אבל צריך לדעת שזה עבודה לא קלה כלל זה לעבוד גם בלילות ערבי חגים כ"ו
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
פעם היה להם קורס עיצוב אירועים מקיף עיצוב בארים שזירת פרחים וקונדיטוריה היום אני לא יודעת כנסי לאתר שלהם
לגבי שיווק וניהול עסק יש את מעוף שעוזרים מאד לקידום העסק גם כשהעסק קטן קשה מאד להיכנס לשוק באופן עצמאי (כמו כל עסק חדש)
לגבי שזירה יש כאלה שלומדות כתחביב אבל צריך לדעת שזה עבודה לא קלה כלל זה לעבוד גם בלילות ערבי חגים כ"ו
השנה יש להם רק שזירת פרחים קצר ונראה שבכלל לא כולל שום דבר מעבר לשזירה עצמה.
וגם שנה שעברה לא התרשמתי מהקורס הכולל של עיצוב אירועים - דיברתי עם בוגרת גם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
וואו כמה חבל וממש עצוב לשמוע שבנות משלמות קורס ללימוד מקצוע ובסופו של דבר את יוצאת לא מרוצה
הדרך היחידה זה לחתור לבד בתחום (כמו שאני עשיתי בזמנו) דיברתי עם הרבה מעצבות הלכתי איתם לאירועים וזה לקח לא מעט זמן עד שהרגשתי שהגעתי ליעד ויודעת את התחום באופן מקיף
נ.ב. מעצבות אירועים ממש לא אוהבות את הקטע הזה להביא ביום של אירוע שיא הלחץ -בנות אפילו רק להסתכלות
הייתי עקשנית;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה מעניין שאת המקצוע הזה לומדים רק באופן עצמאי
ולא בשום מקום אחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ממליצה מאד על קלאסה!!!
מקצועית בטרוףףףף, נחמדה, מלמדת היטב...
גם עיצוב ארועים, גם שזירת פרחים וגם אופציות של קורס מקוצר וחווייתי
ברמה גבוהה ומקצועית מאד!!!
אני אישית למדתי אצלה והיה מדהים
אם תרצי פרטים וטלפון בכיף...
איך מגיעים אליה בבקשה? אשמח לטלפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אין לי מושג לא שלחו לי את הפרטים
תנסי ליצור קשר עם המי שכתבה את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הבת שלי למדה אצלה כל המעלות מקצועית, יר"ש מלמדת בסמינרים נחשבים, מעודדת ומלווה הבת שלי מתקדמת בתחום עיצבה כבר כמה אירועים גדולים
הטלפון שלה 0527151339 המייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
פותחת קורס בדרך כלל אחרי לג בעומר או שבעות
בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה