כללי שיבושים בהדפסה - מדוע??

  • הוסף לסימניות
  • #1
קובץ אינדיזיין, שמודפס בדפוס דיגיטלי.
התמונה הראשוןנה זה הדף איך שהוא נראה על המחשב, בקובץ PDF סגור, שאר התמונות הן צילומים מתוך ההדפסה -
ש ריבוע לבן תמוה סביב חתימת המנהל, וסביב הזויות המעוטרות.
כמו כן לאורך כל העמודים יש כמו חיתוך לבן מצידי הגריד, שלא קיים בקובץ.
נואשתי.
למה זה קורה? איך אפשר להתגבר על זה?

(החלפתי ושמתי הכל על קובץ pdf כדי שאפשר יהיה לראות את זה. אודה למי שיוכל לפתוח ולנסות לעזור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לגבי החתימה - צריך לבדוק אם יש שם איזו שקיפות מסוימת, ושהצבע הוא אותו הצבע,

לגבי שאר הריבועים - יש מצב שההדפסה לא מספיק איכותית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
החתימה - קובץ psd / pdf שקוף לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י chavi9;1053745:
החתימה - קובץ psd / pdf שקוף לחלוטין.

זו הבעיה.
קרה כבר למישהי..

האינדיזיין לא יודע מה לעשות עם השקיפות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עבדתי כבר עם מאות קבצי פוטושפ / פי די אף באינדיזיין, עם שקיפות.
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י chavi9;1053752:
עבדתי כבר עם מאות קבצי פוטושפ / פי די אף באינדיזיין, עם שקיפות.
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת.

ה' אוהב אותך!! :)
ויכול להיות שעכשיו יש איזה נתון נוסף שמשפיע על הקובץ להתנהג כך...

נסי לסדר את זה ולראות מה נהיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י chavi9;1053739:
קובץ אינדיזיין, שמודפס בדפוס דיגיטלי.
התמונה הראשוןנה זה הדף איך שהוא נראה על המחשב, בקובץ PDF סגור, שאר התמונות הן צילומים מתוך ההדפסה -
ש ריבוע לבן תמוה סביב חתימת המנהל, וסביב הזויות המעוטרות.
כמו כן לאורך כל העמודים יש כמו חיתוך לבן מצידי הגריד, שלא קיים בקובץ.
נואשתי.
למה זה קורה? איך אפשר להתגבר על זה?

(החלפתי ושמתי הכל על קובץ pdf כדי שאפשר יהיה לראות את זה. אודה למי שיוכל לפתוח ולנסות לעזור)

נסי לסגור לגירסא של PDF ישנה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם אצלי זה קרה , שמתי קובץ PSD ללא רקע , בדפוס דיגיטלי הוא מוציא (כנראה שלא תמיד) אותו עם קוביה לבנה.

באופסט זה יצא לי בסדר גמור.
מה שעשיתי זה פשוט הדפסתי מקובץ JPG ולא סגרתי לפידיאף. (בדיגיטלי)

יש בתי דפוס דיגיטליים עם מכונות חדשות יותר שיש להם בקר הדפסה מתקדם (בנפרד מהמכונה) והוא מזהה כל מיני "בעיות" כאלה ואחרות ,בקבצים של פידיאפים שלא סגורים טוב כביכול, כי עובדה שאותו קובץ בבית דפוס אחר מודפס תקין לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
קבצי אינדיזיין בד"כ אני שולחת להדפסת אופסט.
בכל מקרה, אני חושבת שזה בגלל הדפוס, ניסיתי בדיגטלי פשוט ע"י הבית, יצא ללא כל השיבושים הנ"ל...
כעת קיבלתי דיווח ממי שמטפל בהדפסה, שניסה בדפוס דיגטלי מסוים נוסף והכל יצא בסדר גמור...
בכל מקרה חשוב לי לדעת מה הולך כאן, מה קרה ואיך ניתך למנוע את זה.
האם זה בגלל ההדפסה הדיגיטלית? אולי משהו בצורת הסגירה לא היה נכון? (ביאושי סגרתי גם ביצוא רגיל, גם בהדפסה לפי די אף וגם דרך הדיסטילר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם אם זה בגלל הדפוס אין פה משהו לא תקין אצלם.

אני עובדת בבית דפוס דיגיטלי, וכבר קרה לי פעם שהדפסנו תפריטים ללקוח , הקובץ שהוא שלח תקין לחלוטין , בבקר הדפסה משהו השתבש וכמעט כל המחירים פשוט נעלמו. (אף אחד לא שם לזה לב..)

לא היה הרבה מה לעשות , הלקוח הביא קובץ תמונה והדפיס הכל מחדש. (וזה יצא תקין , ז"א שמשהו בפידיאף עם בקר הדפסה של דפוסים מסוימים מתנגש)
מה שהם כן היו חייבים זה לשים לב ולעדכן אותך שהקובץ יוצא לא תקין.

יכול להיות שכמו שאמרו לך למעלה סגירה לפידיאף בגירסא פחות מתקדמת תעזור , זה משנה עם איזה גירסא של פידיאף עובדת המכונה הדיגיטלית כנראה שכשזה לא תואם משהו משתבש בהדפסה.

בכל אופן אם תמצאי תשובה תעדכני אשמח לדעת :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ניסית לים את הטקסט בשכבה נפרדת עליונה מעל כל השכבות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני סוגר בPNG ומוודא שהבית דפוס תומך בשקיפויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בעבר דנו על זה רבות
ישנו אשכול שאני פתחתי, ועדי רביד גם הגיב ע"ז (למי שמתעניין..)

זה בדר"כ קורה במפגשי פיקסל ווקטור, (עיין ערך החתימה)
יש איזשהי הגדרה במכונת הדפוס שצריך 'לדעת' להגדיר אותה בכיוון ההדפסה בכדי שזה לא יקרה, גם אני עבדתי בעבר בדפוס, וקרו הבעיות הנ"ל מחוסר ידע בהגדרות המכונה..

אני גם שלחתי בעבר קובץ להדפסה בדיגטלי ויצא עם כל הקוים הנ"ל, הבע"ב אומר לי זה בגלל שאתה סוגר מאינדיזיין, הכי טוב לסגור מפוטושופ... כך אומר לי בעל הדפוס :cool:

מה שקורה הוא שהפוטושופ משטח את הכל ליציקה אחת, אז במקרה של אותו בעל דפוס שלא יודע מימינו ומשמאלו בהגדרות המכונה מוטב לו שיעשה כך מאשר להוציא עבודה מפושלת, אבל בהחלט הבעיה היא של הדפסים שאינם מבינים בהגדרות המכונה. חד משמעית.

הפתרון להתגבר ע"ז, לא להדפיס בדפוסים חובבניים, ואם אין ברירה, לעקוב בשבע עיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש לך המלצה לדפוס דיגיטלי בבני ברק "לא של חובבנים"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הכי טוב זה להיות נוכח בהדפסה,
אני, כבעלת דפוס דיגיטלי
לא יכולה לשים לב לכל הפינצ'ורים האלו
אני כן רוצה לראות תוצאה איכותי ברורה ויפה מבחינת צבע
אבל לא יכולה לשים לב לכל עמוד ועמוד ולכל חתימה בנפרד.
במידה ויש תקלה אעשה כל מה שביכולתי לנסות להתגבר עליה
בין אם זה רעיונות שלי לפתור את הבעיה ובין אם זה רעיונות של הלקוח
בן אדם שמשקיע שעות בעבודה
ורוצה להדפיס כמות חייב את הטיפה הזאת לעצמו-ביקורת סופית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
דווקא בגלל הנוכחות בהדפסה התגלו עיוותים אלה, הבקשה כאן היא פתרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הפתרון: סגירה דרך פוסטקריפט (ולא יצוא ישיר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י עדן;1054348:
הפתרון: סגירה דרך פוסטקריפט (ולא יצוא ישיר)

נוסה ולא עזר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י גולד;1054017:
הפתרון להתגבר ע"ז, לא להדפיס בדפוסים חובבניים, ואם אין ברירה, לעקוב בשבע עיניים.

לאו דוקא, נתקלתי בעבר בתופעה הנ"ל בדפוס מקצועי ביותר.
כנראה, כפי שאמרו מעלי הבעיה היא באיזו שהיא גירסה ש'נתקעת' עם הגדרות המכונה הדיגיטלית המסוימת שבדפוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
באיזה אקרובט סגרת?
נסי לסגור באקרובט 5, זה פותר הרבה בעיות שקיפות.

גם לי היתה בעיה כזאת, והדפוס התעקש לקבל רק אקרובט 4
כי המכונות שלו לא יכלו לקרוא אקרובט 5,
הפתרון (שהוא פתרון ממש בלית ברירה) היה לסגור את העמוד ב-jpeg
ואז שוב ל-PDF
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה